نوشته شده توسط : علی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی و ساخت طلا از هنرهای منحصر به فردی است که همیشه علاقه مندان زیادی را از بین بانوان به خود جذب می‌کند. این هنر اصیل از تکنولوژی و تغییرات صنعتی باز نمانده و در حال توسعه و رسیدن به کیفیت‌های برتر است. همین تکنولوژی این امکان را فراهم کرده تا طراحان طلا بتوانند ایده‌ها و تصورات خود را به خلاقیت تبدیل کنند.

اما برای رسیدن به محصول نهایی، فراگیری مراحل و تکنیک‌های ساخت طلا کاملاً ضروری هستند. زیرا اشراف بر تکنیک‌های ساخت جواهرات و زیورآلاتی چون طلا موجب می‌شود با سازندگان ارتباط بهتری برقرار کنید و در نهایت طراحی شما به ساختی با دوام و مرغوب بینجامد.

از همه مهم‌تر شما در جریان هزینه‌های کل پروژه ساخت طلا قرار خواهید گرفت. مقاله پیش رو توسط سایت فروشگاهی گالری جواهرات گنجه تهیه شده است تا با روند ساخت طلا و جواهرات آشنا شوید.

ایده پردازی ساخت طلا و جواهرات

ایده پردازی اولین مرحله از شروع طراحی و ساخت طلا است که طراح باید به سلیقه مخاطبان دقت زیادی داشته باشد. یعنی اینکه او چه می‌خواهد، چه نوع طراحی و چه رنگی از طلا برای او مورد پسند است، آیا نیاز است که از سنگ‌های قیمتی استفاده شود یا نه.

در مناطق جنوبی کشور اکثر افراد طلای سنگین با رنگ زرد را می‌پسندند، در حالی که در نقاط دیگری مثل تهران بیشتر به طلای سفید و سبک تمایل دارند. برای همین است که در ابتدای ایده پردازی باید به سلیقه مخاطب دقت زیادی داشته باشید تا از هزینه‌های اضافی پیشگیری شود.

طراحی زیورآلات

بعد از مرحله ایده پردازی باید به سراغ طراحی ایده برویم. طراحی طلا شامل دو مرحله است:

طراحی دستی

طراحی نرم افزاری

طراحی دستی زیورآلات

بعد از اینکه ایده مورد نظر تثبیت شد، وقت طراحی آن می‌رسد. برای طراحی دستی ذوق و قریحه بالایی مورد نیاز است و معمولاً در این مرحله طراح از آبرنگ استفاده می‌کند و طرح مورد نظر را بر روی کاغذ A4 ترسیم می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یکی از مراحل مهم در زمان سفارش ساخت انگشتر طلا و نقره همین مرحله است.

طراحی دستی انگشتر طلا

 

طراحی نرم‌افزاری طلا و جواهرات

بعد از طراحی دستی نوبت به طراحی نرم‌افزاری یا طراحی CAD (computer aided design) می‌رسد. در این مرحله طراحی به کمک نرم افزارهای طراحی طلا و جواهر نظیر راینو ( Rhino) و ماتریکس (Matrix) انجام می‌شود.

طراحی نرم افزاری انگشتر

 

پرینت سه بعدی مدل طراحی

پرینت سه بعدی مدل طراحی جهت ساخت طلا یکی از مراحل کلیدی برای ورود به مرحله ریخته گری است. در این بخش مدل سه بعدی که به کمک نرم‌افزار تهیه شده است، به چاپگر سه بعدی یا پرینت سه بعدی ارسال می‌شود. خروجی این مرحله یک موم یا رزین از مدل سه بعدی نرم افزاری است باید توجه داشت که هر چه رزین کاربردی مرغوب‌تر و با کیفیت‌تر باشد، ریخته‌گری در مرحله بعد زیبا و شکیل‌تر خواهد بود.

ریخته‌گری طلا

ریخته‌گری تعیین یک قالب اساسی جهت ریختن مذاب فلزات در داخل آن است. جهت ریخته‌گری طلا غالباً از روش موم استفاده می‌کنند. برای انجام درست این روش مدل جواهر مورد نظر را که ممکن است انگشتر یا گردنبند باشد، از موم می‌سازند و سپس بعد از تهیه مدل مومی آن را در داخل ماسه ریخته‌گری یا در گچی که قادر به تحمل حرارت بالا باشد، قرار می‌دهند. بعد از اینکه حرارت بالا اعمال شد، موم به خاکستر تبدیل می‌شود و مذاب طلا جایگزین موم می‌شود.

مخراج کاری یا جواهر نگاری

عمده فعالیت کار در سفارش ساخت طلا مربوط به مخراج کاری است. در این بخش قرار است سنگ‌کاری و جواهر نگاری انجام شود که از مراحل حساس و ظریف ساخت طلا هستند.
نیاز است بعد از ریخته‌گری قسمت فلزی مورد نظر از آلودگی‌های مرحله قبل پاک مشود و جواهر ساز تنظیمات مهمی را روی آن انجام دهد و لوازمی مثل حلقه، بست، لولا و قطعات تنظیمی و همچنین سنگ‌های قیمتی به درستی روی فلز قرار بگیرند.

تکنیک سوار شدن سنگ‌های قیمتی بر روی طلا بسیار حساس و ظریف است برای همین باید یک فرد کاربلد و ماهر این کار را انجام دهد. اگر بخواهیم با جزئیات بیشتر در مورد جواهر نگاری صحبت کنیم، باید گفت که مرحله‌ای توأم با ایجاد شیار و سوراخ کردن جهت گذاشتن انواع سنگ‌های قیمتی در داخل جایگاه مورد نظر است. برای گذاشتن سنگ‌های نامبرده از میکروسکوپ استفاده می‌کنند تا در حین جاسازی به سنگ‌ها، پایه‌ها و سایر موارد به دلیل ظرافت بالا آسیبی وارد نشود.

تمیز کاری یا جلا دادن طلا

جلا و صیقل دادن برای درخشش و زیبایی طلا بسیار مورد نیاز است. جواهرساز با انتخاب سبک‌هایی مختلف مثل لاک ساتن یا انواع لاک‌های مناسب طلا را جلا می‌دهد. حتی در همین مرحله استفاده از طرح‌های اضافی مثل حکاکی موجب زیبندگی بیشتر طلا می‌شوند.

صیقل دادن طلا و جواهرات متناسب با سفارش ساخت طلا توسط مشتری انجام می‌شود. در واقع این مرحله همگام با همان ایده‌پردازی و طراحی اولیه صورت می‌گیرد.

منبع : مراحل و تکنیک‌های ساخت طلا و جواهرات



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش میکروبلیدینگ ابرو در آکادمی مهری ماه

قطعا علاقه مندان زیادی وجود دارند که به گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ علاقه مند هستند تا در نهایت وارد بازار کار شده و به اشتغال در این حوزه بپردازند. اما نکات مهمی در تدریس و آموزش میکروبلیدینگ وجود دارد: از جمله اینکه چه تکنیک هایی باید آموزش داده شود و از طرف دیگر شیوه آموزش به صورت کاملا عملی از نکات مهم آموزش میکروبلیدینگ با متد فیبرز می باشد.

ورک شاپ های خانم مهریماه نجفی دارای ویژگی های خاصی بوده که آن را با سایر آموزش های میکروبلیدینگ متفاوت می سازد. به همین دلیل است تاکنون ورکشاپ های متعدد آموزش میکروبلیدینگ موفقی توسط ایشان برگزار شده و خروجی آن نیز هنرجویانی بودند که بیش از ۹۰ درصد آن ها وارد بازار کار شده اند.

اگر دوس دارین با بهترین سایت برای آموزش های میکروبلیدینگ آشنا شوید به سایت مهریماه بیوتی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اصول طراحی باغ ویلا کدامند؟

طراحی باغ ویلا متناسب با شرایط اقلیمی و پوشش گیاهی غالب منطقه

تا حد امکان باید ایده اولیه طراحی ویلا و باغ پیرامون آن، برمبنای اقیلم منطقه استوار باشد.

 در طراحی ویلا و باغ  بحث طراحی پایدار قابلیت اجرایی قابل توجهی دارد.

به گونه ای که صرفه جویی در مصرف انرژی به حداکثر و هزینه های گرمایشی و سرمایشی به حداقل برسد.

بنابراین مجموعه ای پایدار و مناسب، منطبق بر شرایط زیست محیطی شکل می گیرد.

 به عنوان مثال فرمی که مناسب شرایط آب و هوایی مناطق سرد وکوهستانی است نمی تواند جوابگوی کامل نیازهای یک باغ ویلا در ناحیه ای با آب و هوای شرجی و گرم باشد.

لازم به ذکر نیست که اقلیم، تعیین کننده پوشش گیاهی پایدار و مقاوم می باشد و طراحی باغ به سبب ماهیت همیشه در حال تغییر خود متاثر از آن می باشد، در نتیجه انتخاب و تصمیم گیری در مورد نوع درختان باغ و پوشش سبز را با در نظر گرفتن دوره برگریزان و تغییر رنگ برگ درختان، تسهیل می کند.

از طرف دیگر ملاحظات اقلیمی، جهت گیری اصلی ویلا را در محوطه باغ تعیین می کند.

 به طوری که بیشترین بهره گیری ازگرمای آفتاب را درفصول سرد و خنک بودن در فصول گرم را فراهم می آورد.

بعلاوه در تمام اوقات سال نورمناسبی را برای فضاهای داخلی به ارمغان می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راز هایی که در مورد خرید کت و شلوار مردانه نمیدانید

 

معیار شما برای خرید یک کت و شلوار خوب چیست؟ از جمله پوشش‌های رسمی آقایان در مجامع گوناگون کت و شلوار است که در انواع مدل و طرح در بازار موجود می‌باشد، اما عموم افراد در زمان خرید دقت کافی را به خرج نمی‌دهند.

در حالی که خریدن این نوع پوشش رسمی دارای اصول و مراتب خاصی است که اگر به آن توجه شود، لباسی متناسب به نوع نیاز خود خریداری خواهید کرد. به عبارت دیگر درباره خرید کت و شلوار مردانه رازهایی وجود دارد که لازم است هر مرد شیک پوشی از آن اطلاع داشته باشد. بنابراین اگر تاکنون نتوانستید لباس مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با اصول خرید پوشش رسمی آقایان آشنا شوید.

کت شلوار، پوشش مورد علاقهی آقایان

هر مرد شیک پوشی که به خاص بودن استایل خود اهمیت می‌دهد، به خرید کت و شلوار مردانه علاقمند است. اگر چه تیپ‌های اسپرت راحت‌تر می‌باشد، اما داشتن تیپ رسمی موجب افزایش اعتماد به نفس و القای حس خاص بودن به آقایان خواهد شد. به همین جهت عموم آقایان نسبت به خرید کت و شلوار حساس هستند و می‌بایست برای خرید این نوع لباس با توجه به نکات مهم، فروشگاهی بسیار خوب را انتخاب نمایند. جالب است بدانید مردان از کودکی تا سنین بالا به این نوع لباس رسمی علاقه‌ دارند و به همین علت میزان تقاضای این پوشش بسیار زیاد است.

اصلیترین نکات برای خرید کت و شلوار کدامند؟

به طور کلی آقایان از این نوع لباس رسمی برای مجالس عروسی و جشن‌ها، محل کار و فضاهای اداری، جلسات مهم و... استفاده می‌کنند. پوشیدن کت شلوار برای تمامی فضاهای ذکر شده ضرورت دارد، اما می‌بایست برای هر فضایی کت و شلواری خاص خریداری شود. به عبارت دیگر برای حضور در محل کار می‌بایست کت و شلواری رسمی خریداری شود، البته این مورد تنها موضوع مهم در خرید این نوع لباس خاص نیست. از جمله مهم‌ترین نکات خرید کت و شلوار مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب مدل مناسب:مدل‌های متنوعی برای دوخت کت و شلوار وجود دارد، که خرید برخی آن‌ها مثل کت‌های یقه آرشال فقط و فقط مناسب مجالس عروسی می‌باشد. در حالی که خرید کت و شلوارهای با مدل یقه انگلیسی برای فضاهای اداری هم مناسب می‌باشد. از جمله مدل‌های روز دنیا که امروزه در ایران هم به فروش می‌رسد، می‌توانید برای اهداف مختلف خریداری کنید. پوشیدن مدل‌های اسپرت در فضاهای کاری و بالعکس به هیچ وجه درست نبوده و موجب بد تیپ نشان دادن افراد خواهد شد.
  2. جنس پارچه:از دیگر نکاتی که می‌بایست در زمان خرید مورد توجه قرار دهید، جنس پارچه‌ی کت و شلوار می‌باشد. برای دوخت این نوع لباس‌های خاص از پارچه‌ های مختلف طرحدار و ساده استفاده می‌شود، که مشهورترین آن‌ها پارچه‌های فاستونی و ساتن است. بنابراین می‌بایست در زمان خرید توجه لازم را به جنس پارچه داشته باشید تا لباس با ضخامت و شکل ظاهری مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید.
  3. رنگ لباس:انتخاب رنگ لباس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، که خوشبختانه تولیدکنندگان در ایران و خارج از ایران کت و شلوار مردانه را در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌نمایند. به طور کلی رنگ‌های طوسی، مشکی، سورمه‌ای و... عمومیت دارند و برای استفاده در جلسات مختلف مناسب می‌باشند.

افزون بر این نوع دوخت و تولید کننده‌ای که لباس را عرضه کرده است، در زمان خرید بسیار مهم می‌باشند، زیرا دوخت برخی از لباس‌ها منظم نبوده و بیشتر توی ذوق افراد خواهد زد. پس نسبت به انتخاب برند تولیدکننده هم حساس باشید، تا بتوانید با بهترین شکل ممکن در فضاهای مختلف کاری یا خانوادگی شرکت نمائید.

 

چرا قیمت کت شلوار مردانه زیاد است؟

با افزایش تورم جهانی قیمت خرید انواع کت و شلوارهای مردانه هم افزایش چشمگیری داشته است که موجب ناراحتی برخی از افراد نیز شد. اگر چه قیمت‌ها بسیار بالا است، اما این گرانی بی‌علت نیست. از آنجا که برای تولید این نوع لباس‌های مردانه از پارچه‌های بسیار بسیار باکیفیت استفاده می‌شود تا طول عمر آن بالا باشد، قیمت کت و شلوار هم بالاتر از سایر پوشش‌های مردانه است. البته لازم به ذکر است که قیمت بالای این نوع البسه در برابر کاربرد و طول عمر بالای که دارد به هیچ وجه چشمگیر نمی‌باشد.

افزون بر این با انتخاب یک فروشگاه مطمئن و خاص می‌توانید لباس رسمی خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید؛ چرا که برخی از فروشندگان محصولات خود را با قیمت‌های تخفیفی ارائه می‌نمایند.

افزون بر این شما می‌توانید در زمان خرید مدل‌های مختلف را از برندهای مشهور قیمت بگیرید تا بهترین مرجع خرید را برای خود انتخاب نمائید.

بهترین مرجع خرید کت و شلوار را بشناسید!

خوشبختانه امروزه برندها و مجموعه‌های مختلفی در ایران به تولید و عرضه‌ی انواع کت و شلوار مخصوص آقایان می‌پردازند که از کیفیت و نوع دوخت بسیار عالی برخوردار هستند. به عبارت دیگر برندهای ایرانی امروز به اندازه همتای خارجی خود پوشاک باکیفیت و خاص تولید می‌کنند. پس هیچ نگرانی از نظر کیفی درباره خرید محصولات ایرانی وجود ندارد، در حال حاضر برندهای مشهور خارجی مانند  burberry,Gucci، , ایرانی مانند زاگرس پوش در حال تولید و عرضه‌ی کت و شلوار مردانه هستند. تمام این برندها محصولاتی بی‌نظیر و خاص تولید می‌کنند، اما قیمت لباس‌های باکیفیت در زاگرس پوش بهتر است.

زاگرس پوش نام مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه‌ی کار است که توسط کادر و پرسنلی متخصص اداره می‌شود. این برند ایرانی که خود تولیدکننده انواع کت و شلوار خاص مردانه است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد. قیمت محصولات این برند بسیار مقرون به صرفه بوده و برای افراد با توان مالی پایین هم مناسب می‌باشد.

 

خرید مستقیم از زاگرس پوش را تجربه کنید!

این برند مشهور ایرانی که روز به روز محصولات مدرن و جذابی را تولید و عرضه کرده است، با راه اندازی یک وبسایت امکان خرید مستقیم را برای مشتریان خود فراهم نمود. همچنین با ارائه تخفیفات ویژه روی محصولات توانست رضایت مشتریان خود را جلب نماید، بنابراین به راحتی می‌توانید از طریق سایت زاگرس پوش کت و شلوار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید. این وبسایت که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد، کاملاً مطمئن بوده و لباس‌های خریداری شده با بهترین بسته بندی ارسال خواهد شد. پس برای خرید از زاگرس پوش درنگ نکنید.

منبع:
https://www.zagrospoosh.com/

https://zoomlife.ir/reportage/1149-zagrospoosh-mens-suit.html



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی دستگاه لیزر الکس دایود 2021 (Alex Diode)

اگر کمی درباره انواع دستگاه‌های لیزر موجود در بازار تحقیق کرده باشید احتمالا با دو نام دایود و الکساندرایت مواجه شده‌اید. لیزرهایی که هر کدام تکنولوژی خاص خود را معرفی کرده و استفاده‌های متفاوتی از آنها صورت می‌گیرد. با این حال همواره موضوع مقایسه این دو تکنولوژی و این دو نوع دستگاه مورد بحث‌های بسیاری قرار گرفته و بد نیست به نتایج بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر نگاهی داشته باشیم. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که تکنولوژی دایود مورد استفاده در دستگاه لیزر Alex Diode به نسبت مدل‌های الکساندرایت کمی جدیدتر است و سعی شده در طراحی آن نگاهی به مشکلات گذشته شود. لیزر دایود در طول موجی بین 800 تا 810 نانومتر فعالیت می‌کند و با در نظر گرفتن بلند بودن آن توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق پوست را در اختیار دارد. به شکل تئوری این موضوع باعث می‌شود که نه تنها ریشه‌های مورد مستقیما تحت تاثیر  قرا رگیرند بلکه از ایجاد مشکلات جانبی برای پوست نیز جلوگیری شود. استفاده از طول موج بالا در دستگاه لیزر Alex Diode به شکل کلی با هدف دوری کردن از آسیب‌های ثانویه پوست مورد توجه است و به نسبت لیزرهایی با طول موج پایین نقاط ضعف کمتری را در این مورد به خصوص و پراهمیت به نمایش می‌گذارد. بسیاری استفاده از لیزرهای دایود را به خصوص برای موهای پشت گردن و تیره پیشنهاد می‌کنند و اعتقاد دارند که این دست لیزرها بهترین عملکرد خود را در این نواحی به نمایش می‌گذارند.

بررسی دستگاه لیزر دایود الکس 2021-2022 : https://sopranotitanium.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af-alex-diode-3/



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سیر سیاه دکتر بیز؛ خوراکی سحر انگیز با خواص درمانی فوق العاده

 

 

سیر سفید یا همان سیر متداولی که در غذاها از آن استفاده می‌کنیم برای همه ما آشناست و نیاز به معرفی چندانی ندارد اما احتمالا بسیاری از ما درباره سیر سیاه و طعم خاص و خواص سحر‌انگیز آن کمتر می‌دانیم.ابتدا باید به این نکته اذعان کنیم که سیر به عنوان یک خوراکی پرمصرف و پرخاصیت ، طعمی منحصر به‌فرد دارد و سیر حتی در میان افرادی که با طعم و بوی تند این گیاه مشکل دارند، به دلیل ویژگی‌های سلامت‌بخش آن، خوشنام و مقبول است.در واقع شاید کمتر کسی را سراغ داشته باشیم که سیر را حتی شده برای مقطعی کوتاه به دلیل خواص فوق‌العاده آن مصرف نکرده باشد. یکی از بهترین برند های عرضه تولید سیر سیاه شرکت دکتر بیز می باشد که محصولی با نام سیر سیاه دکتر بیز روانه بازار کرده است.

این روزها که شیوع کرونا توجه مردم به سیستم ایمنی بدن را افزایش داده، آشنایی با سیر به عنوان گیاه خوراکی تقویت کننده سیستم ایمنی و محافظت کننده قوی در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها، اهمیتی دو‌چندان یافته است. ما نیز می‌خواهیم در این فرصت سیر سیاه را به افرادی که می خواهند طعمی متفاوت از سیر را در کنار خواص فوق‌العاده این گیاه تجربه کنند، بیشتر معرفی کنیم.

تاریخچه سیر سیاه در ایران و جهان

در مورد تاریخچه سیر سیاه در ایران باید گفت بر اساس بررسی‌های انجام شده، محصولی شبیه به این به عنوان محصول جانبی سیر سفید در برخی نواحی محلی و روستاهای گیلان عمل آوری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه بسا در مناطق دیگری از ایران همچون همدان که خواستگاه کشت سیر است نیز این خوراکی جزو فرهنگ غذایی نواحی محلی باشد اما احتمالا به دلیل محدودیت مناطقی که با این نوع خوراکی آشنایی دارند، در منابع رسمی و کتب منتشر شده درباره خوراکی‌های مورد استفاده در ایران، اشاره‌ای به این محصول نشده است.

در برخی منابع خارجی این نوع از سیر را یک خوراکی نه چندان قدیمی معرفی کرده‌اند که مشخص نیست نخستین بار در کدام کشور فرآوری شده است اما به نظر می‌رسد منابع و سایت‌های خارجی دیگری که این سیر جادوگر را یک خوراکی کُهن و برآمده از فرهنگ غذایی شرق آسیا خصوصا تایلند، ژاپن و کره جنوبی معرفی کرده‌اند، فرضیه صحیح‌تری در مورد این نوع سیر داشته باشند.

به هر شکل تردیدی نیست که سیر سیاه شهرت امروز خود را در جهان مدیون رواج روز‌افزون فرهنگ غذایی متنوع شرق آسیا در سراسر دنیا و خصوصا پرطرفدار شدن طعم دهنده‌ها و خوراکی‌های آسیایی در آمریکا و اروپا است. در ایران نیز تولید و مصرف این نوع سیر به سرعت در حال گسترش است و با روند فعلی، این سیر جادویی در مدتی کوتاه جایگاه مناسبی در سفره و سبد غذایی ایرانیان خواهد داشت.

سیر سیاه چگونه به عمل می‌آید؟

پیش از این گفتیم که سیر سیاه محصولی جانبی از سیر سفید است که بسیاری از ما بارها طعم و بوی آن را در غذاهای مختلف سنتی و امروزی چشیده ایم یا برای بهره‌مندی از خواص آن، به صورت خام و تازه‌خوری آن را مصرف کرده‌ایم. اما پرسش این است که چگونه از سیر سفید، محصول دیگری به نام سیر سیاه به عمل می‌آید؟

 

پاسخ این است که سیر سفید بعد از فرآوری تبدیل به سیر سیاه می‌شود واین فرآوری کار ساده‌ای نیست.این تخمیر باید در دمای حدود ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتیگراد با رطوبت مشخص و در یک دوره زمانی حدودا ۴۰ تا ۹۰ روزه انجام شود. لازم به ذکر است که در روش تولید صنعتی، ضمن کنترل دما و رطوبت در فرآیند تخمیر، زمان انجام این فرآیند را با استفاده از دستگاه‌های مدرن کوتاه‌تر می‌کنند.

سیر سیاه چه تفاوتی با سیر سفید دارد؟

غیر از تفاوت بسیار مشخص رنگ، سیر سیاه در طعم و بو و خواص هم تفاوت‌های معناداری با همزاد سفید خود دارد. اولین تفاوت مهم بین سیر سیاه و سیر سفید در بوی آنها است؛ به این معنی که سیر فراوری شده بوی تند سیر سفید را که حاصل ترکیبات آلیسین و سولفور و به عبارت دقیق‌تر Cysteine Sulfoxide موجود در سیر سفید است، ندارد. این بدان معنی نیست که سیر سیاه کاملا بی بو است بلکه این سیر فرآوری شده فاقد بوی شدید و – برای اغلب اشخاص – آزاردهنده است.

 

تفاوت دیگر بین این دو نوع سیر، در نرمی سیر سیاه است. علت نرمی این است که طی فرآیند تخمیر، سیر سفید بافت متراکم و تُرد خود را از دست می‌دهد و محصولی که در پایان این فرآیند به دست می‌آید نرم و دارای بافت اسفنجی و حتی در برخی اوقات ژله‌ای است.

تفاوت مهم دیگر سیر سیاه و سیر سفید، طعم ملایم و شیرین آن است که این نوع سیر را نسبت به همتای سفید تند و تیز خود، خوش خوراک‌تر و چشیدن طعم آن را آسان‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

برخی افراد طعم سیر سیاه را با طعم انجیر کوهی مقایسه کرده‌اند و برخی دیگر طعم آن را نزدیک به برخی شیرینی‌های کاراملی و حتی برخی از انواع خرما دانسته‌اند. ممکن است شما با چشیدن این خوراکی خاص، هیچ یک از طعم های مذکور را حس نکنید و یا طعم این گیاه شفابخش را با طعم‌های دیگری مشابه بدانید. این موضوع هیجان تست کردن این نوع سیر را برای شما افزایش می‌دهد اما به هر حال، آنچه نهایتا بعد از چشیدن این سیر شگفت انگیززیر زبان شما می‌ماند همان طعم بی‌همتای سیر است.

نکته بسیار مهمی که در مورد تفاوت سیر سیاه و سیر سفید باید به آن اشاره کرد این است که برخلاف آنچه در فرآیند تخمیر اغلب میوه‌ها و خوراکی‌های با منشاء گیاهی اتفاق می‌افتد، فرآیند تخمیر، مواد مغذی پرخاصیت موجود در سیر سفید را کاهش نمی‌دهد.  در واقع مطالعات علمی حکایت از آن دارد که بعد از فرآیند تخمیر سیر سفید، میزان ترکیبات آلیسین – که علت طعم تند و بوی سولفوری در سیر است – در محصول به دست آمده یعنی سیر سیاه به حداقل رسیده است. در مقابل ترکیبات مفید شامل؛ آنتی اکسیدان‌ها ، آنتی باکتریال‌ها، فلاونوئیدها ، پلیفنل‌ها، تتراهیدروکاربولین‌ها و …  در سیر تخمیر شده افزایش قابل توجهی یافته است.  

برخی از مهم‌ترین خواص درمانی سیر سیاه

 

۱. هضم کننده قدرتمند غذا ، اشتها آور و تقویت کننده سیستم ایمنی

 

افرادی که معده ضعیفی دارند یا در دوران نقاهت بیماری به سر می‌برند معمولا از هضم نشدن غذا و کم اشتهایی شکایت می کنند. سیر سیاه با ترکیبات آنتی اکسیدان، سولفور و آمینو اسیدی خود یک هضم کننده قوی است، ضمن آن که طعم دلپذیر این نوع سیر اشتها را به صورت ملایم و نه شدید و ناسالم، تحریک می‌کند.

از خواص مهم دیگر سیر سیاه باید به آنتی اکسیدان‌ها و آنتی باکتریال هایی اشاره کرد در این خوراکی جادویی به وفور موجود است و مخاط گلو و حلق را ضدعفونی و از رشد و تکثیر ویروس ها در این مناطق حساس جلوگیری می‌کند.

 

2. رقیق‌کننده خون و دوست قلب

 

می دانیم که غلظت خون یکی از مهم ترین عوامل ایجاد لخته های خون در رگ‌ها و سکته‌های قلبی، ریوی و مغزی است. سیر سیاه برای افرادی که از غلظت خون رنج می برند یا قصد پیشگیری از غلظت خون خود را دارند، مفید است.

بر اساس مطالعات علمی وجود عوامل رقیق کننده خون که آنها را به عنوان Blood thinning می‌شناسیم در سیر سفید به اثبات رسیده و همانطور که پیشتر ذکر شد در فرآیند تخمیر و تبدیل سیر سفید به سیاه نه تنها از میزان این عوامل کاسته نمی‌شود بلکه چگالی این مواد در سیر سیاه بسیار بیشتر از سیر سفید است.

۳. لاغر کننده طبیعی و دوست کبد

 

مصرف سیر سیاه همان اثر سیر سفید بر کاهش وزن از طریق افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی های مضر در خون – بدون مزه و بوی تند سیر سفید – را به همراه دارد.

علاوه بر این، تحقیقات علمی منتشر شده در منابع معتبر پزشکی جهان از تاثیر مواد و ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در سیر سفید بر کاهش قند، کلسترول و تری گلیسیرید خون خبر می‌دهند وهمتای سیاه نیز این آنتی اکسیدان‌ها را با غنای فراوان در خود دارد، از این رو سیر سیاه را می توان با وجود مزه شیرین آن، کاهنده قند خون و از بین برنده چربی‌های زیان آور کبد و سم‌زدایی کننده این عضو مهم بدن دانست. ضمنا سیر تخمیری غنی از ویتامینC  و B6 است که این دو ویتامین در پیشگیری ازالتهابات کبدی نقش موثری دارند.

 

4.درمان کننده سردی جنسی و زود انزالی

 

در طب سنتی سیر سفید به گرم بودن طبع مشهور است و سیر سیاه نیز همین خصوصیت را با شدت بیشتر در خود دارد. مصرف مداوم این سیر دارویی برای افرادی که با سردی و بی‌میلی جنسی دست به گریبان هستند اثر درمانی دارد و با افزایش گردش خون در نواحی تناسلی شور و هیجان و حرارت را به برای آنها به ارمغان می‌آورد. .

سیر سیاه همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات لینولنیک در بهبود مشکل زود انزالی، انزال پیش‌رس و همچنین مشکلاتی همچون نعوذ ناقص در مردان تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد

روش‌های مصرف سیر سیاه

سیر سیاه را می توان همراه غذا برای تنوع بخشیدن به چاشنی‌های غذایی و همچنین به تنهایی و برای بهره بردن از خواص آن میل کرد. مصرف این سیر شفابخش با انواع غذاها و مواد غذایی خصوصا غذاهایی که در آنها گوشت ماهی، مرغ ، گوساله، سفیده تخم مرغ، بادمجان، گوجه فرنگی ، قارچ، گندم ، عدس و … موجود است و طبع سرد دارند، مفید و لذتبخش است.

اگر قصد مصرف سیر سیاه به عنوان داروی گیاهی را دارید نیز بهتر است مدتی چند حبه از آن را صبح ناشتا با یک لیوان آب ولرم میل کنید تا بعد از اندک مدتی اثر فوق العاده مصرف این خوراکی شفابخش را در بهبود حال جسمانی خود مشاهده کنید.

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید سیر سیاه مرغوبی هستید که مراحل تولید آن طبق استانداردهای کیفی طی شده باشد، بهتر است این محصول را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید و از خرید آن از فروشگاه‌ها یا سایت‌های گمنام که تضمینی در مورد کیفیت وبهداشتی بودن محصول آنها وجود ندارد، خودداری کنید.

 

برند دکتربیز یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات سلامت محوراست که اقدام به فروش سیر سیاه باکیفیت در بسته بندی بهداشتی کرده است. سیر سیاه دکتر بیز در بسته های ۱۷۰ گرمی دارای کلیه استانداردهای ملی و تائیدیه‌های سازمان غذا و دارو بوده و به قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

کاربرد‌های اساسی پنل اس ام اس مخابرات

شاید تا به حال به اشتباه تصور می‌کردید که استفاده از پنل اس ام اس مخابرات فقط مختص تبلیغات کسب و کارهاست. اما باید بگوییم که از پنل اس ام اس به جز برای تبلیغات نیز استفاده می‌شود. موارد استفاده از پنل اس ام اس به غیر از تبلیغات، عبارتند از:

1. استفاده از پنل اس ام اس در فروشگاه‌ها

حتما تا به حال مشاهده کرده‌اید که بعد از خرید از فروشگاه‌ها پیامی با محتوای "از خرید شما متشکریم" برای شما ارسال می‌شود. در این مورد، پنل اس ام اس فروشگاه به نرم افزار حسابداری آن فروشگاه متصل شده و بعد از خرید و پرداخت وجه، این اس ام اس برای شما ارسال می‌گردد.

این‌کار علاوه بر جنبه‌های روانی مثبت، سبب ماندگاری برند کسب و کار در ذهن خریدار نیز خواهد شد و او را برای خریدهای بعدی مشتاق‌تر می‌کند.

2. استفاده از پنل اس ام اس در ارسال کدهای اعتبار سنجی

زمانی‌که نرم افزار یا اپلیکیشنی را بر روی گوشی همراه خود نصب می‌کنید، پیامکی حاوی یک کد فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود که بعد از وارد کردن آن کد، نرم افزار برای شما کاملا فعال می‌شود. یا برای عضویت در سایت‌ها، اس ام اس اعتبار سنجی که حاوی کد چند رقمی است از طریق پنل اس ام اس برای متقاضی ثبت‌نام در سایت ارسال می‌شود که او باید این کد را در سایت مربوطه وارد کند تا اجازه ورود به وبسایت برای وی صادر گردد.

3. استفاده از پنل اس ام اس در قرعه‌کشی، نظر‌سنجی، انتقادات و پیشنهادات

4. استفاده از پنل اس ام اس در سازمان‌ها و ارگان‌ها

در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف نیز از پنل اس ام اس مخابرات برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی استفاده می‌شود، در ادامه به برخی از این ارگان‌ها که در انجام امور خود از پنل اس ام اس استفاده می‌کنند، اشاره می‌کنیم:

  • فروشگاه‌ها
  • مدارس دولتی و غیرانتفاعی
  • آژانس‌های هوایی و مسافرتی
  • آموزشگاه‌ها
  • بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مطب پزشکان
  • مجلات و نشریات
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی
  • رستوران‌ها
  • ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی
  • اماکن تفریحی و گردشگری
  • آموزش و پرورش
  • کتابخانه‌ها
  • خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد
  • شهرداری و شورایاری محلات

منبع : https://www.amootsms.com/



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی پست های اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم ، الگوریتم اینستاگرام همواره در حال آپدیت شدن و هوشمندتر شدن می باشد ، اما برخی از عوامل و یا فاکتورهای هر پست می توانند همواره در اولویت بندی پست ها تاثیر داشته باشند ، برای مثال تعداد لایک ها ، تعداد فالوورها ، تعداد کامنت ها ، تعداد بازدیدها. همگی این عوامل می توانند در اولویت بندی و یا رتبه بندی پست های مختلف تاثیر داشته باشند و معمولا برآیندی از این عوامل می تواند موفقیت پیج های مختلف را تضمین کند .

 

تعداد لایک

در واقع تعداد لایک ها یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند در افزایش بازدید یک پست تاثیر داشته باشد. تعداد لایک ها در واقع نشان دهنده محبوبیت یک پست می باشد و هر چقدر هم که این تعداد بیشتر باشد می تواند شانس بیشتری برای نمایش بیشتر پست به همراه داشته باشد. اگر به دنبال خرید لایک واقعی هستید ، شرکت جی فالوور ارزان ترین لایک های واقعی ممکن را برای پست های شما به ارمغان می آورد که می تواند منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما شود .

 

تعداد فالوور

علاوه بر تعداد لایک ، تعداد فالوور هم می تواند نقش مستقیمی در رتبه بندی های هر پست داشته باشد. تعداد فالوورهای بیشتر نمی تواند تضمینی برای بیشتر دیده شدن و افزایش مشتری باشد ، چرا که امروزه بحثی به نام فالوورهای فیک وجود دارد که به طرز قابل توجهی نرخ درگیری پست های شما را کاهش می دهد که این موضوع می تواند منجر به کمتر دیده شدن پست های شما شود. اما اگر تعداد فالوورهای واقعی مناسبی داشته باشید ،  می توانید شانس نسبتا بیشتری برای رشد در اینستاگرام داشته باشید .

بنابراین اگر اقدام به خرید فالوور می کنید ، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که فالوورهای که خریداری می کنید ، واقعی باشند و ربات نباشند ، تا علاوه بر افزایش تعداد فالوور ، نرخ درگیری پست های شما هم افزایش داشته باشد و الگوریتم های اینستاگرام پیج شما را به عنوان اسپم شناسایی نکند .

 

تعداد کامنت

تعداد کامنت یکی از عواملی است که از آن برای تشخیص محبوبیت در سایر شبکه های اجتماعی هم استفاده می شود. تعداد کامنت هم مانند تعداد لایک ، از عواملی می باشد که می توان از آن ها برای تشخیص اسپم بودن یک پیج استفاده کرد. بنابراین تعداد کامنت هم می تواند تاثیر مستقیمی در دیده شدن پست های شما داشته باشد .

 

نتیجه گیری

برای بیشتر دیده شدن باید مجموعی از نرخ های دیگری هر پست خود را افزایش دهید . برای مثال اگر تعداد لایک های کمی برای هر پست دارید ، می توانید با تولید محتوای یونیک و کاربرپسند و همچنین خرید لایک پست هایی با نرخ درگیری بیشتری داشته باشید. معمولا خرید لایک می تواند تاثیر مثبتی بر روی نرخ درگیری داشته باشد که همین موضوع می تواند منجر به افزایش بازدیدها و افزایش فالوورهای پیج اینستاگرامی شما شود .



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

انواع وسایل نقلیه در قدیم

مشخص است که در زمان‌های خیلی دور هر وسیله ای که برای جابه جایی و حمل و نقل استفاده میشد، بدون انجین و بدون نیروی محرکه الکتریکی بوده است؛ درست حدس زدید، درباره انواع حیوانات باربر و بارکشی صحبت می کنیم که یا به تنهایی و یا با وصل کردن آنها به پالگی، گاری، درشکه، دلیجان یا کالسکه، کار حمل و نقل را انجام می دادند. اسب، قاطر و گاو پرکاربردترین حیواناتی بودند که در سالیان دور برای حمل و نقل استفاده می شدند و از آنها به عنوان انواع وسایل نقلیه قدیمی می توان یاد کرد. معمولا اسب را به تنهایی یا با اتصال به گاری، درشکه، دلیجان و کالسکه برای حمل و نقل انسان، قاطر را برای حمل بار و گاو را برای شخم زنی در زمین های کشاورزی استفاده می کردند. اینها ابتدایی‌ترین و طبیعی‌ترین و ساده‌ترین وسایل نقلیه ای بودند که در زمان های قدیم استفاده می شدند. البته خیلی قدیم‌تر ها از وسیله ای به نام هودج یا کجاوه و یا تخت روان نیز استفاده می کردند که باز هم توسط اسب یا حتی انسان (کنیزها) حمل میشد و مخصوص بزرگ‌زادگان بود.

کم کم و با مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، وسایل نقلیه چرخ دار و موتوری اختراع شدند که طبیعتا در ابتدا در اختیار کشورهای پیشرفته بودند و کم کم و به صورت محدود وارد ایران شدند. از این وسایل نقلیه به عنوان ماشین دودی نیز یاد می ‌شود. وقتی خوب نگاه کنیم متوجه می شویم که استفاده از ماشین دودی در مقایسه با گاری و درشکه در قدیم دقیقا مثل استفاده از یک ماشین شخصی لوکس و با کیفیت در مقایسه با تاکسی و اتوبوس های درب و داغان امروزی است. قطعا قصد توهین نداریم، فقط می خواهیم بگوییم که تضاد طبقاتی از همان قدیم الایام هم وجود داشته و تا امروز نیز وجود دارد. فقط شکل این تضاد تغییر کرده است.

انواع وسایل نقلیه جدیدتر

با ورود ماشین های چهارچرخ و موتوری یا دوچرخه هایی که با نیروی پا حرکت می کردند، در صنعت حمل و نقل تحولی بزرگ ایجاد شد. درست است که اصل و اساس این تحول برای کشورهای پیشرفته و مدرن بود (دقیقا مثل عصر حاضر)، اما به هر حال اندکی از این تحول به طرق مختلف وارد کشور شد و مورد استفاده بزرگ‌زادگان و افراد خاص قرار می گرفت. اگر از این برهه از تاریخ به سرعت عبور کنیم و خیلی به چند و چون آن نپردازیم، می رسیم به عصر حاضر که استفاده از ماشین چهار چرخ و موتور دو چرخ در کشور کاملا متداول شده و انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر میخواهید با ماشین های مورد اسفاده در حمل و نقل آشنا شوید به سایت http://truckjob.parsiblog.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در مورد انتخاب آتلیه و عکاسی عروسی به عروس و داماد در انتخاب بهترین آتلیه عروس برای مراسم عروسی کمک میکند.

انتخاب آتليه عروس يکي از مهم ترين قسمت هاي برنامه ريزي عروسي است. تقريبا تنها چيزي که از عروسي شما باقي مي ماند، عکس ها و فيلم ها است. حتي تصور اينکه بعد از برگزاري موفقيت آميز و پرخرج جشن، عکس ها و فيلم ها خراب شده باشند و يا کيفيت لازم را نداشته باشند، ويرانگر است.

در اينجا نکات اساسي را که به شما در انتخاب موسسه عکاسي و فيلمبرداري مناسب کمک مي کنند ذکر مي کنيم.


سطح تجربه تيم عکاسي و فيلمبرداري را محک بزنيد.
مهم ترين شاخصه آتليه عروس، تجربه آنهاست. عروسي شما يک بار اتفاق مي افتد، بنابراين جايي براي تمرين عکاسي و آزمون و خطا نيست! جشن شما پر از لحظه هايي است که فقط يک بار اتفاق مي افتند. عکاس و فيلمبردار شما بايد کوله باري از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زيبا و ناب را ثبت کند. تيم عکاسي و فيلمبرداري بايد سرشار از ايده هاي نو براي عکاسي و فيلمبرداري باشد و شما را در موقعيت هاي مختلف قرار داده و لحظات زيبا را ثبت کند.

سن و سال، تاريخ صدور مجوز موسسه، معرفي دوستان و آشنايان قبلي که از خدمات آنها استفاده کرده اند، ديدن نمونه کارها و... همگي مي توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه موسسه عکاسي و فيلمبرداري مجالس را محک بزنيد.

کميت و کيفيت عکس هاي عروسي :
فراموش نکنيد که تعداد کمي عکس با کيفيت بهتر از هزاران عکس بي معني و بدون کيفيت است . هيچ ارزاني بي حکمت نيست و هيچ گراني اي نيز دليل مرغوب بودن نيست. پس براي انتخاب عکاس آتليه عروس با معيارهاي اساسي و درست اقدام کنيد.

روش هاي صرفه جويي در هزينه هاي عکاسي عروسي :
نرخ عکاسان حرفه اي عروسي معمولا گران است و براي عکاسي در طول مراسم عروسی تان که ديگر نيازي به نورپردازي و فيگورهاي عکاس تان پيدا نمي کنيد مي توانيد ازيک عکاس معمولي تر بهره ببريد . بدين ترتيب که بعد از عکاسي باغ ، آتليه و عکس هاي سفره عقد که با يک عکاس حرفه اي انجام مي دهيد ، مي توانيد ادامه ي مراسم تان را که مي خواهيد با خاله ، عمه و ... عکس هاي يادگاري بگيريد ، با عکاس يا اشخاص ديگري پيش ببريد .

عکاسي هاي حرفه اي عروسي معمولا براي فرستادن عکاس شان به مراسم تان پولي دريافت نمي کنند . اما براي چاپ آن ها شما مجبوريد به آن ها پول بپردازيد در حالي که اگر اين کار را يکي از آشنايان تان انجام دهد ديگر متحمل هزينه نمي شويد . البته اگر بخواهيد محکم کاري کنيد مي توانيد هم از عکاس آتليه تان بخواهيد که به مراسم تان بيايد و هم از دوست تان بخواهيد تا از شما عکاسي کند در اين صورت هزينه تان نيز نصف مي شود. 

به محل دفتر موسسه دقت کنيد.
بله، درست فهميديد. منظور دقيقا محل دفتر موسسه عکاسي و فيلمبرداري است. اعتبار موسسه را مي توانيد از محل دفتر موسسه دريابيد. تفاوت زيادي است بين يک موسسه که در طبقه دهم يک برج تجاري نوساز، دفتري کوچک و خلوت دارد، با موسسه اي که دفتري قديمي در يک محله معتبر دارد و مشخص است که سال هاست در همين مکان به کسب و کار مشغول است. تازه کار ها و بي تجربه ها معمولا سراغ دفترهاي آپارتماني در طبقات بالايي برج ها و مجتمع هاي تجاري مي روند، چرا که هنوز بودجه لازم براي تاسيس يک دفتر را ندارند. در حالي که قديمي تر ها و با تجربه ها در دفتر قديمي خود، سال هاست که با کسب و کار مشغول هستند و مشتريان زيادي به محل آنها رفت و آمد مي کنند. اين شاخص مهمي در انتخاب تيم عکاسي و فيلمبرداري مجالس عروسي شماست.

منبع : http://bit.do/fKyiw



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بهترین روش های جوانسازی پوست صورتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پوست ما نیاز به توجه زیادی دارد تا جوان، سفت تر و فربه تر بماند. جوانسازی پوست صورت کار ساده ای نیست و شما نمی توانید روند طبیعی پیری را متوقف کنید، اما می توانید با کم کردن چین و چروک و کم کردن سرعت تشکیل چروک های جدید با آن مقابله کنید.

بهترین روش جوان سازی پوست صورت

در این مطلب، چند روش متداول برای جوانسازی پوست، برطرف کردن چین و چروک‌های ریز، اسکارها، تیرگی‌های ناجور و سایر عیب‌های جزئی را به شما یاد می‌دهیم.
۱- بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت

تزریق بوتولینوم توکسین، با نام‌های تجاری بوتاکس، دیسپورت و زئومین، نسبتا بدون عوارض ناخوشایند بوده، خطرات بسیار کمی داشته و نیازی به دوره‌ ی ریکاوری ندارد، ضمنا این شیوه در برطرف کردن موقتی چین و چروک‌های ریز صورت، گردن و پیشانی موثر است. کاربرد بوتاکس در جوانسازی پوست صورت بعد از گذشت یک مدت زمانی خود را نشان می دهد.
۲- فیلرهای بافت نرم

در این روش، فیلرهای بافت نرم به زیر پوست تزریق شده و می‌تواند استخوان گونه را برجسته‌تر کرده، خط آرواره را پُر کند، اسکارهای به جا مانده از آکنه یا جراحی را محو کرده، گونه‌های فرو رفته و گودی چشم‌ها را پُر کند.

همچنین می تواند خطوط افقی صورت را محو کند، لب‌ها را برجسته کرده و خطوط نازولابیال یا خط خنده را که خطوط عمیقی هستند که از بیرون پر‌ه‌های بینی به سمت گوشه‌های دهان کشیده می‌شوند، پُر کند.

بعضی از فیلرها مانند اسید هیالورونیک و اسید پلی ال لاکتیک، نهایتا توسط بدن جذب می‌شوند. سایر فیلرها حاوی دانه‌های ریز مواد جامد معلق در ژل هستند. این ژل به مرور زمان جذب شده و دانه‌ها زمینه‌ی رشد کلاژن را تشکیل می‌دهند و برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.
۳- جوانسازی پوست صورت با لایه بردارهای شیمیایی

از این روش برای برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست،یک محلول اسیدی،معمولا گلیکولیک اسید یا تری کلرواسیتیک اسید روی پوست مالیده شده، سلول‌های پوست را شل کرده و لایه‌های بالایی اپیدرمیس را بر می‌دارد. تاثیر این روش بر اساس عمق نفوذ ماده‌ی لایه‌ بردار متفاوت است که نوع و قدرت محلول مورد استفاده، آن را تعیین می‌کند.، لکه‌های پیری، بد رنگی، جلوگیری از رشد بافت‌های مستعد سرطانی شدن و محو کردن اسکارهای سطحی استفاده می‌شود.

لایه برداری برای جوانسازی پوست

۴- میکرودرمابراسیون (لایه برداری مکانیکی پوست)

در این نوع از روشهای جوان سازی پوست صورت ، پزشک یا کارشناس زیبایی، ناحیه‌ای را با اندکی کریستال هیدروکسید آلومینیوم سمباده می‌کِشد تا پوست، ظاهری شفاف‌تر و یکدست‌تر پیدا کند. این روش هزینه‌ای نسبتا مناسب دارد و به ریکاوری هم نیازی نیست.

آیا از فواید و مراحل میکرودرم آگاهی دارید؟ حتما این مقله را بخوانید!

۵- میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست صورت

در این تکنیک، پزشک وسیله‌ای برقی (یا با باطری) را که دارای سوزن‌های بسیار ریز و تیز است مکررا وارد پوست می‌کند که البته اینگونه که ممکن است به نظر برسد، دردناک نیست.

این سوزن‌ها آسیب‌های ریزی در پوست ایجاد می‌کنند که موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. قبل یا بعد از سوزن زدن می‌توان از موادی چون اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک استفاده کرد تا ماده عمیق‌تر نفوذ کند. این روش نسبتا بی‌خطر و کم هزینه است.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/6487934/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

چرا فضای کار اشتراکی برای رشد کسب و کار مناسب است؟ به دلیل خدمات متنوع و خلاقانه و فضای شاد و پر انرژی این مکان ها طرفدار دارد.

یکی از فلسفه‎های شکل‎گیری و طراحی فضاهای کار اشتراکی، خصوصیات پویای آن‎ها شبیه به افرادی است که از آن استفاده خواهند کرد.

این فضاها عملکردها و انعطاف‎پذیری در اختیار افراد قرار می‎دهند

که در یک اداره معمولی مشاهده نخواهید کرد.

فضای کار اشتراکی یک گزینه قابل استفاده برای رشد کسب و کار است.

چنین فضایی باعث می‎شود افراد، از مزایای یک کسب و کار متمرکز در یک محل با یک قیمت به مراتب ارزان‎تر به نسبت یک دفتر کار تجاری سنتی (با صرفه‎جویی در هزینه‎ها تا ۲۵ درصد) بهره ببرند.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018

این شاسی بلند مدت کمی است که در چین رو نمایی شده و تا چندی بعد به وسیله مدیران خودرو به عرضه می رسد. خرید اقساطی تیگو ۵ نیز با فاصله ای کم بعد از ورود به بازار ایران برای راحتی خریداران عزیز در سپند خودرو فراهم شده است. ابعاد محاسبه شده این خودرو 4/34 متر طول، 1/83 متر عرض و 1/65 متر ارتفاع را در بر می گیرد. هم چنین فاصله بین دو محوری معادل 2/63 متر را از آن خود کرده است. تریم دورنگ استفاده شده در بدنه این قسمت را جذاب تر کرده است. هم چنین طراحی تهاجمی تر و جسورانه تری را به نسبت قبل در چری تیگو 5 مدل 2018 مشاهده می کنیم. اما چیزی که باعث تعجب شده این است که پیشرانه قابل استفاده در آن تغییر نکرده و با همان موتور قبلی عرضه می شود.

فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018

مشخصات فنی چری تیگو 5 مدل 2018

فن آوری ابری 1.0 در خودروهای جدید چری به کار رفته، این قابلیت محصول نسل اول این سیستم می باشد و به وسیله آن رانندگی و عیب یابی مدرن در عصر اینترنت را تجربه خواهید کرد. کیفیت رانندگی توسط این سیستم عیب یاب هوشمند بهبود پیدا کرده و نیازهای رانندگی شما را رفع می کند. با توجه به این که تغییری در پیشرانه این مدل جدید ایجاد نشده، چری تیگو 5 سال 2018 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو درست مانند مدل قبلی به عرضه می رسد. اما قابل ذکر است که توان 152 اسب بخار به 148 اسب بخار تغییر پیدا کرده و موتور مورد نظر این مقدار قدرت را تولید می کند. برای انتقال نیرو به چرخ ها از گیربکس 5 سرعته دستی و 7 سرعته CVT درست مانند نسل قبلی استفاده می شود. به زودی فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018 راهی را برای خرید بهتر و راحت تر برایتان فراهم می کند.

موتور چری تیگو 5 مدل 2018  4 سیلندر خطی
حداکثر قدرت  139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور  182 نیوتن متر در 4300-4500 دور در دقیقه
حجم موتور چری تیگو 5 مدل 2018  1971 سی سی
 تعداد سوپاپ  16 DUAL VVT
جعبه دنده  7 سرعته اتوماتیک CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰  13 ثانیه
حداکثر سرعت چری تیگو 5 مدل 2018 180 کیلومتر در ساعت
 وزن خالص 1537 کیلوگرم
فاصله محور ها 2610 میلیمتر
 ابعاد و نوع چرخ های جلو و عقب 225/65R18

مشخصات فنی چری تیگو 5 مدل 2018

مشخصات ظاهری چری تیگو 5 مدل 2018

طراحی شیشه ها در نمای جانبی شامل تغییراتی شده و خطی که به عضلانی شدن این نما کمک می کرد حذف شده است. این تغییرات به نظر این نما را بدتر از قبل جلوه می دهد. اما در نمای پشتی چراغ و سپر جدید و زیباتر توانسته جذابیت این قسمت از خودرو را بیشتر کند. پلاک جای خود را به لوگوی چری داده و به بخش پایینی صندوق عقب منتقل شده است. مدل جدید رینگ‌های 18 اینچی به همراه سانروف پانوراما با طول تقریبی 100 سانتیمتر که از نسل قبلی 20 سانت بزرگ تر شده از آخرین تغییرات ظاهری محسوب می شوند. تغییرات ایجاد شده در کابین این فضا را به طور کل متفاوت از قبل نشان می دهد اما تغییرات خوبی صورت نگرفته است. به این دلیل که این فضا ساده تر و ارزان تر از قبل دیده می شود. پنل درب ها، صندلی ها، فرمان خودرو، داشبورد و کنسول وسطی به طور کلی عوض شده اند. برای خرید به صرفه تر و آسان تر این خودرو بهترین گزینه ثبت نام در فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018 می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مراحل سفارش فرش سجاده

 

مراحل سفارش فرش سجاده

برای سفارش فرش سجاده ای چند مرحله ساده‌ وجود دارد که با توجه به نکات یادآوری شده در مقالات گذشته و مطالب این مقاله سعی بر این است که بتوانیم راهنمایی خوبی برای خریداران محترم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فرش کوروش، در ابتدا باید بدانیم که هدف از انتخاب فرش سجاده‌ای چیست؟ فرش سجاده‌ای با ابعاد مشخص و نقشه‌های خاص خود که مختص مساجد، نمازخانه‌ها، هیأت‌ها و حسینه‌هاست با هدف نظم بخشیدن به اجتماع نمازگذاران طراحی شده است. همچنین با توجه به کاربرد این فرش‌ها در فضاهای مقدس، طراحان فرش نهایت تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند زیبایی در کنار فضای روحانی این مکان ها را همزمان به وجود بیاورند.

ابعاد استاندارد فرش سجاده ای عرض ۱۲۵ سانتیتر در طول دلخواه است. نقشه‌های استاندارد و پرطرفدار فرش نمازخانه ای  به گونه‌ای است که فضای در نظر گرفته شده برای هر نمازگذار در حدود ۶۵ سانتیمتر است.

جنس و نوع فرش

در مورد نوع نخ فرش سجادهای و همچنین شانه و تراکم مطالب مفید فراوانی در این سایت برای شما فراهم شده است. بهترین نوع نخ برای فرش سجادهای نخ اکرولیک هیت ست شده است. منتها در مقایسه با نخهای پلی استر، نخ اکرولیک قیمت بالاتری دارد بنابراین قیمت فرش سجادهای اکرولیک بالاتر از قیمت فرش پلی استر خواهد بود. پس مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای خریداری فرش نمازخانه و مساجد یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب است.

نوع رنگ و نوع طرح

طرح و رنگ فرش عنوان‌هایی کاملا سلیقه‌ای هستند. پر کاربردترین رنگ فرش ماشینی از گذشته‌ها در کشور ما رنگ قرمز بوده است. برای فرش سجادهای با توجه موارد استفاده آن رنگ سبز از ابتدا بسیار مورد توجه بوده  و می‌شود گفت که بیشترین انتخاب‌ها برای فرش سجاده‌ای رنگ سبز بوده است. در حال حاضر رنگ آبی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. از سایر رنگ های سفارش داده شده باید به رنگ سرمه‌ای و گردویی نیز اشاره کرد.

در مورد نقشه فقط به این نکته اشاره می‌کنیم انتخاب نقشه‌های دستباف گونه با نقشه‌های ریز و شلوغ بیشتر مناسب برای فرش‌های با شانه و تراکم بالا است.

نحوه محاسبه مقدار مورد نیاز

برای محاسبه میزان مورد نیاز فرش سجاده‌ای بهترین حالت این است که از راهنمایی مشاوران و کارشناسان کارخانه فرش کاشان استفاده کنید. برای این کار ابتدا اندازه‌گیری فضای مسجد و یا نمازخانه را انجام داده و به همراه تعدادی عکس از محل مورد نیاز برای کارشناسان ما ارسال می‌کنید تا مقدار دقیق مورد نیاز را برای شما محاسبه کنند.

یادآوری این نکته بسیار ضروری است که جهت قبله نسبت به فضای مسجد برای محاسبه مقدار فرش بسیار مهم است. هر چه زاویه قبله نسبت به فضای نمازخانه بیشتر بشود مقدار مورد نیاز فرش سجاده‌ای نیز بیشتر خواهد شد.

برای دریافت مدل‌های و نقشه‌های متنوع فرش سجاده‌ای با کارشناسان کارخانه فرش سجاده‌ا ی کاشان در ارتباط باشد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شاید شما هم جز آن دسته افرادی باشید که به قالی و نقش‌ها و طرح‌های بی‌نظیر آن علاقه‌مند هستند. این گنجینه‌های ملی به دلیل استفاده از الیاف متفاوتی همچون پنبه و پشم و همچنین طرح‌های بسیار بی‌همتا و زیبا، توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. حتی در بسیاری از مواقع در بافت این اثر هنری از الیاف ابریشم استفاده می‌شود که زیبایی و دوام آن را دو چندان می‌کند. ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد، قالی و فرش را یکسان بدانید، در صورتی که این دو تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. ما در این مقاله از سایت زیلومه سعی کرده‌ایم تا این محصول با قدمت ایرانی را به همگان معرفی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

تاریخچه اختراع قالی

هر محصولی که اختراع و تولید می‌شود دارای تاریخچه‌ای است که اصالت آن محصول را اثبات می‌کند. تاریخچه و اصالت این نوع زیرانداز به کشور ایران باز می‌گردد. تاریخچه این گنجینه ملی یاد شده، به ۲۵۰۰ سال پیش و دوره هخامنشی باز می‌گردد. ایرانیان جز بافندگان پیشگام زیرانداز در تمدن‌های باستان بوده‌اند و طی قرن‌ها در خلاقیت و نبوغ تولید این محصول به درجه‌ای از کمال دست یافته‌اند.

اولین بافته‌های ایرانیان از همان دوره هخامنشی شروع شده و از آن پس پدران به پسران و مادران به دختران این مهارت را منتقل کرده‌اند. در واقع می‌توان گفت بافت‌ این اثر هنری مانند یک راز خانوادگی بوده است که از آن زمان تا به امروز حفظ شده است. این گنجینه‌های ملی با شکوه ایرانی از قرن‌ها پیش در زیر پای پادشاهان و اشراف مشاهده شده است. به صورتی که در آن زمان استفاده از این نوع زیرانداز نشان دهنده ثروت و اشرافی بودن بوده است. مسیر پیشرفت ایران در بافت این نوع زیر‌اندازها به گونه‌ای بوده که کشورمان را به یکی از بزرگترین تمدن‌های فرهنگی در جهان تبدیل کرده است.

 قدیمی‌ترین قالی در سال ۱۹۴۹ توسط باستان شناسان روس و در دره‌ای به نام پازیریک کشف شد. این زیر‌انداز کشف شده دارای زیبایی بی‌همتایی بوده و قدمت آن به قرن پنجم پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد؛ اما اولین شواهد این گنجینه‌های ملی ایرانی به متون چینی مربوط به دوره ساسانیان در سال‌های ۶۴۱-۲۲۴ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. هر چند در تاریخ یونان نیز شواهدی مکتوب راجع به وجود زیراندازهای با ارزش و با کیفیت ایرانی وجود دارد.

مهم‌ترین شهرهای قالی بافی ایران

همانطور که گفتیم بهترین و معروف‌ترین این صنایع دستی در کشور ایران بافته می‌شوند. برخی از شهرهای ایران جز شهرهایی هستند که با ارزش‌ترین و با کیفیت‌ترین این نوع زیرانداز را تولید می‌کنند. از جمله این شهرها می‌توان شهر تبریز را نام برد. حتما همه شما نام دست‌بافته‌های معروف تبریز را شنیده‌اید.

مردم شهر تبریز با داشتن مهارت بسیار بالا و قدمت طولانی در بافت انواع زیر‌اندازها، شناخته شده هستند. این اثر هنری تبریز دارای ویژگی‌های خاصی مانند استفاده از رنگ‌های کاملا طبیعی، نقوش و طرح‌های بسیار زیبای گل‌دار، رج‌های بالا، نقش‌های برجسته، طرح‌های ترکیبی و جدید، پرزهای کوتاه و همچنین به کار بردن گره‌های معروف ترکی است.

قالی دست‌بافته ترکمن نیز یکی دیگر از معروف‌ترین زیراندازهای ایرانی است. دست‌بافته‌های ترکمن دارای قدمت بسیار زیادی هستند. در واقع می‌توان گفت زندگی مردم ترکمن با تک‌تک گره‌های دست‌بافته‌ها پیوند خورده است. یکی دیگر از شهرهای معروف در بافت این نوع زیرانداز شهر اصفهان است. شهر اصفهان به بافت این صنایع دستی با الیافت ابریشم معروف است.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
نحوه رزرو و خرید بهترین تور استانبول ویژه سال ۹۸ با قیمت ارزان

تهران- در این ایام بسیاری از مردم سفر خود را به روزهای آخر این فصل زیبا موکول کرده اند و افراد به دنبال سفرهای ارزان و تورهای لحظه آخری و مقرون به صرفه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تابستان ۹۸ رو به پایان است و بسیاری از مردم سفر خود را به روزهای آخر این فصل زیبا موکول کرده اند و افراد به دنبال سفرهای ارزان و تورهای لحظه آخری و مقرون به صرفه خارجی هستند، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری که ایرانیان بسیار به آن علاقه مند هستند ، ترکیه و به ویژه شهر زیبای استانبول است ولی خیلی ها بودجه کافی برای سفر کردن به این شهر را هم ندارند چرا که قیمت بلیط هواپیما و هزینه های اقامتی بسیار بالا رفته و توان پرداخت همه هزینه ها را ندارند ، ولی با این وجود هنوز هم می توان با اتکا به تورهایی که در لحظات آخر ارائه و برگزار می گردند ، به این شهر دیدنی سفر کرد.

بسیاری از آژانس های مسافرتی این تورها را هر هفته برگزار می کنند و تسهیلاتی را هم برای مسافران در نظر می گیرند تا افرادی که توان مالی کم تری دارند نیز بتوانند تابستان خود را با خاطره ای خوش به پایان برسانند ،  یکی از این آژانس های خدمات گردشگری ، سلام پرواز ایرانیان است و  برای خرید اینترنتی تور استانبول با بهترین قیمت ( خدمات رفت و برگشت ، رزرو هتل دلخواه ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی ، تور لیدر فارسی زبان یا راهنما ، انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج ) می توانید به وب سایت این آژانس مراجعه نمایید و به راحتی در یکی از تورهای ارزان این گروه شرکت نمایید ، همان طور که می دانید استانبول پایتخت گردشگری ترکیه و از مهم ترین شهرهای توریستی جهان است و جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوانی دارد و علاوه بر آن می توانید در مراکز خرید متنوع آن با قیمت های بسیار  خوب خرید کنید و به گشت و گذار بپردازید.

برای مشاهده لیست قیمت تور استانبول شهریور ۹۸ باید به قسمت تورهای خارجی رجوع کنید و از زمانبندی و چگونگی برگزاری این تورها مطلع شوید ، تور استانبول معمولا در پکیج های ۴ ، ۵ و ۶ روزه و با پروازهای ایرانی و خارجی برگزار می شود و قیمت آن متناسب با تعداد روز تور و خدماتی که در آن ارائه می گردد متفاوت می باشد ، قیمت تورهای استانبول بین ۲ میلیون تا ۵ میلیون متغیر است و  این فرصت مناسبی برای داشتن سفری ارزان و در عین حال با کیفیت می باشد ، این تورها هر هفته برگزار می گردند و به دلیل این که برای سفر به این شهر نیازی به ویزا نخواهید داشت ، می توانید هر زمان که بخواهید برای رزرو یا خریداری آن ها اقدام نمایید .

تورهای استانبول همچنین به صورت لحظه آخری هم برگزار می شوند و قیمت این تورها نسبت به تورهای مسافرتی پایین تر است و برای کاهش هزینه های سفر می توانید در این تورهای مقرون به صرفه شرکت کنید ، سلام پرواز یکی از برگزار کنندگان بسیار با سابقه این تورها به مقصد استانبول است و ورود صفحه تور استانبول لحظه آخری در سایت سلام پرواز برای رزرواسیون آنلاین از طریق وب سایت این گروه به راحتی امکان پذیر می باشد.

در صورتی که تمایل به رزرو آنلاین ندارید می توانید با شماره های تماسی که در وب سایت این آژانس وجود دارد ، از طریق کارشناسان مجرب و حرفه ای ، تور خود را با پرداخت نیمی از وجه رزرو نمایید و برای یک سفر مهیج و جذاب آماده شوید ، آب و هوای استانبول در این روزها بسیار مطلوب سفر است و بدون شک تجربه خاطره انگیزی را خواهید داشت ، همچنین در این فصل به دلیل تخفیفات ویژه ای که در مراکز خرید بزرگ استانبول ارائه می گردد ، قادر خواهید بود اجناس بسیار با کیفیت را با قیمت های بسیار پایین خریداری نمایید ، برای بازدید از جاذبه های تاریخی و انجام تفریحاتی مانند شرکت در تور کشتی های کروز استانبول ، این زمان بسیار مناسب است و می توانید با خیال راحت از همه جای این شهر قدیمی و زیبا بازدید نمایید.

بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و با چند کلیک ساده و در مدت زمان کوتاهی یکی از تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول را رزرو کنید و به سفری خوش بروید ، لازم به ذکر است مبلغ تور را در دو قسمت پرداخت خواهید کرد ، نیمی از آن زمانی که می خواهید تور را رزرو و هتل محل اقامت خود را انتخاب کنید و نیمی دیگر را در زمان نهایی شدن خرید و صادر شدن بیمه مسافرتی و بلیط هواپیما. توجه داشته باشید سفر به استانبول در این روزها یکی از ارزان ترین سفرهای خارجی به شمار می رود چون دیگر نیازی به پرداخت پول برای صدور ویزا نیست و از آنجایی که ترکیه به ایران نزدیک است ، پروازها به این مقصد ارزان تر از مقاصد دورتر می باشند ، همچنین به دلیل این که لیر ترکیه به اندازه دیگر ارزهای خارجی گران نشده است ، قدرت خرید خوبی خواهید داشت و می توانید در حد معقولی به خرید کالاهای مورد نیاز خود بپردازید .

* این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در خصوص محتوای آن هیچ نظری ندارد.



https://www.mehrnews.com/news/4715906/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b1%d8%b2%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%84-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b9%db%b8-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86




:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آگهی‌های صنعتی، رمز موفقیت در رقابت با صنعت‌گران موفق

  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 98 که فرمودند همه باید تلاش کنند که تولید در کشور افزایش پیدا کند و در راستای کمک به پیشرفت صنعت کشور عزیزمان ایران، تلاشی همه جانبه لازم است تا این مهم انجام شود. کمک به ارتقای گردش مالی در جامعه و حمایت از صنعت‌گران و تولید ملی امری است که بر عهده‌ی تک تک اعضای جامعه است و برای تبدیل شدن به یک جامعه‌ی تولید کننده و پر رونق، ضروری است. به منظور شناساندن صنعت، خدمات صنعتی و یا فراورده‌های صنعتی، نیازمندی‌های صنعتی و غیره باید روشی مناسب، مقرون به صرفه و مطمئن یافت که بتواند به راحتی در اختیار عموم قرار گیرد. یکی از بهترین و ساده‌ترین و همینطور عمومی‌ترین راه‌های معرفی محصولات صنعتی و غیره، درج آگهی‌های صنعتی است.

 

آگهی‌های صنعتی، راهی برای بهتر دیده شدن

  امروزه آگهی‌های صنعتی و تبلیغ محصولات و خدمات صنعتی به طریق مختلف مانند بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی، تولید و پخش کاتالوگ و غیره انجام می‌شود. اما با توجه به پیشرفت سریع دنیای مدرن و افزایش استفاده از اینترنت، افراد وقت بیشتری را در فضای مجازی سپری می‌کنند و امکان دیده شدن تبلیغات به روش‌های نام برده شده بسیار کم است. بنابراین بهتر است صنعت‌کاران نیز همگام با پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته، گامی به جلو بردارند و صنعت و یا برند خود را از طریق سایت‌های اینترنتی معتبر به مخاطبان خود معرفی کنند. آگهی‌ های صنعتی می‌تواند کمک شایانی به شناخته شدن، پیشرفت و فروش بیشتر محصولات صنعتی کند. اکثر صنعت‌گران در حال حاضر هزینه‌های گزافی را برای تبلیغات محصولات خود اختصاص می‌دهند که از لحاظ مالی مقرون به صرفه نیست. همچنین انتخاب اشتباه رسانه‌ای که از طریق آن صنعت‌گران آگهی‌ های صنعتیو یانیازمندی‌های صنعتیخود را به مخاطب ارائه دهند، به جز هزینه‌های اضافه، چیزی در بر ندارد و حتی گاهی باعث کمتر دیده شدن، دیده نشدن محصولات و شاید تا حدودی راکد شدن فروش شرکت یا کارخانه می‌شود. در دنیایی که رقابت حرف اول دنیای صنعت و تکنولوژی را می‌زند نحوه‌ی شناساندن محصولات و خدمات صنعتی به مشتریان و یا افراد عام، بسیار مهم است. در همین راستا انتخاب سایت‌های معتبر برای ارائه تبلیغات، طراحی‌های زیبا، چشمگیر و منحصر به فرد، جملات و نگارش جذاب و تاثیر گذار و غیره در دیده شدن آگهی‌های صنعتی نقش بسزایی دارد.

 

74.jpg

تبلیغات صنعتی

 

   همچنین تصاویری که برای ارائه به مشتری انتخاب می‌شوند، رنگ‌بندی، کادر بندی، نورپردازی و غیره بسیار حائز اهمیت است. زیرا تأثیر تبلیغات درست و بجا حتی می‌تواند از مزایایی که محصولات صنعتی دارند، بیشتر باشد و به جلب خریداران کمک زیادی کند. به همین دلیل امروزه آگهی( به خصوص آگهی‌های صنعتی) و تبلیغات از طریق اینترنت و سایت‌ها و پایگاه‌های تبلیغاتی، با استقبال زیادی روبرو شده است. یکی از مواردی که برای انتخاب این سایت‌ها باید به آن توجه نمود، میزان محبوبیت آن سایت است، چرا که وقتی سایتی محبوبیت و اعتبار بالایی در بین مخاطبین دارد، کالایی که در آن تبلیغ می‌شود نیز قابل اعتماد خواهد بود و از اعتبار و محبوبیت سایت بهره خواهد برد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کرد، میزان بازدید بالای آن سایت است. قطعا زمانی که پایگاه اینترنتی بازدید بالایی داشته باشد، مخاطبان بسیاری دارد و احتمال دیده شدن آگهی تبلیغاتی درج شده در آن و حتی خرید و فروش محصول معرفی شده هم به همان میزان بالا می‌رود. ثبت آگهی‌های صنعتی در سایت‌های اینترنتی به نسبت روش‌های تبلیغاتی دیگر، هزینه‌های بسیار پایینی دارد که در همان روزهای اول فروش قطعا جبران خواهد شد، البته گاهی در برخی سایت‌ها تبلیغات به طور رایگان صورت می‌گیرد که می‌تواند برای صنعت کاران تازه کار و یا محصولات صنعتی که تمایل ندارند بودجه چندانی به تبلیغات اختصاص ‌دهند، مناسب باشند که حتی در این مورد هم باید به میزان بازدید و محبوبیت پایگاه تبلیغاتی و همینطور به اعتبار سایت مورد نظر نیز توجه کرد.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بام لند تهران

معرفی مجموعه تفریحی بام لند تهران

بام لند نام یک مجموعه تجاری-تفریحی در تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک، در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت.

اما خرید تنها جذابیت این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی نظیر مجموعه واقعیت مجازی، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی، اشتیاق همه را برای بازدید از اینجا بیشتر و بیشتر می کند. اما صبر کنید، هنوز از کافه ها و رستوران های مشهور و پرطرفدار این مکان برای تان نگفته ایم، مجموعه غذاخوری باصفا با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر که مدت زمان بازدیدمان از بام لند را بیشتر می کند و تجربه لذت بخش تری در اختیارمان قرار می دهد.

مجموعه تفریحی بام لند با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی کرده تا تمام بازدیدکنندگان را راضی به خانه بفرستد. همراه مان باشید تا شما را با قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر آشنا کنیم.

ساعت بازدید:

از ساعت 08:00 تا 24:00 می توانید بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که ساعت کار فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها متفاوت است. برای آشنایی با ساعت کار آنها می توانید به قسمت های مربوط به هر کدام در این مطلب مراجعه کنید.

افتخارات:

مجموعه بام لند در سال 2018 توانسته است برای طراحی خارجی خود، جایزه معماری ویژه در مسابقه بین المللی سالانه پریکس ورسیلز (international Prix Versailles annual awards) در بخش قاره ای آفریقا و غرب آسیا را به دست بیاورد.

امکانات بام لند

امکانات مجموعه تفریحی-تجاری بام لند در سطح خوبی قرار دارد و از خیلی مراکز خرید دیگر در تهران از کیفیت بیشتری برخوردار است مانند:

  • رستوران و کافی شاپ
  • صندوق امانات
  • آمفی تئاتر روباز
  • آسانسور و پله برقی
  • بوفه و پارکینگ

· اینترنت مرکزی و وای فای رایگان

· دوربین مداربسته، حراست و لابی‌مَن 24 ساعته

· اطفای حریق خودکار، اعلام حریق دیجیتال، برق اضطراری

  • سرویس بهداشتی

اطلاعات پارکینگ بام لند

پارکینگ بام لند در مجاورت بلوک C قرار گرفته است.

ساعت کاری:

روزهای تعطیل: 08:00 تا 1:00 بامداد

روزهای عادی: 09:00 تا 01:00 بامداد

هزینه:

برای 1 ساعت اول 5000 تومان

*به ازای هر ساعت اضافه 2000 تومان اضافه دریافت می شود.

منبع: https://www.karnaval.ir/






:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

حسابداری ابری چیست؟

نرم افزاری همچون نرم افزارهای حسابداری فعلی با راه حل هایی بر اساس میز کار می باشد، بر خلاف نرم افزارهای حسابداری فعلی، نرم افزار حسابداری ابری بر روی سرور راه دور قرار دارد. داده ها به "ابر" فرستاده می‌شوند یعنی جایی که در آن پردازش و ذخیره می‌شوند. مزایای آن برای کاربر نهایی شامل دسترسی به داده‌های زمان واقعی از هر نقطه با اتصال به اینترنت و از هر دستگاهی شامل لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند و تبلت می‌باشد.

 


کارمندان با دید بیشتری داخل سازمان هستند و می‌توانند همکاری موثرتری داشته باشند. اینکه حفظ، نگهداری و بروزرسانی روزانه اطلاعات توسط ارائه دهنده  SaaS(نرم افزار به عنوان یک سرویس) مدیریت می‌شود، برای صاحبان کسب و کار آرامش ذهنی می آورد.

برآورد شده است که تا سال۲۰۲۰، ۷۸ درصد از کسب و کارهای کوچک از تکنولوژی ابری استفاده می‌کنند. واضح است زمانی که شما آن را تحت مدل تجاری SaaS درنظر بگیرید، ارائه دهندگان جهت نوآوری و فراهم کردن سرویس مشتری با یک قیمت رقابتی انگیزه پیدا می‌کنند.

حسابداری ابری

مزایای حسابداری ابری

برای کسب و کار جدید شروع تازه با یک راهکار ابری به سادگی ثبت نام آن است. با این حال تاسیس کسب و کار نیاز به برنامه ریزی برای انتقال دارد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات مهم دست نخورده باقی می‌ماند و همه چیز بطور روان در حال اجرا است. خوشبختانه ارائه دهندگان عمده حسابداری ابری اجازه انتقال یکپارچه و آرام از راهکارهای قدیمی و سنتی مبتنی بر میزکار را می‌دهند. بسیاری از صاحبان کسب و کار که به سمت تکنولوژی حسابداری ابری رفته اند، صرفه جویی در هزینه و بازده بیشتر را در عملیات روزبه روز گزارش کرده اند.

در اینجا مزایای نرم افزار حسابداری ابری در مقابل نرم افزار حسابداری سنتی مورد تحقیق قرار گرفته است:

ذخیره سازی امن داده های مالی

تکنولوژی حسابداری ابری می‌تواند روش ذخیره سازی اطلاعات مالی امن تری نسبت به نرم افزار مبتنی بر میز کار فراهم آورد. داده ها بطور مرتب بر روی سرورها در چند مکان مختلف توسط فراهم کننده SaaS پشتیبان گیری می‌شوند؛ و همچنین هارد یا کامپیوتری حاوی اطلاعات حساس وجود ندارد که بتواند به سرقت برود. از آنجا که اطلاعات مالی بر روی نرم افزار نصب شده روی کامپیوترهای یک ساختمان نگه داری نمی‌شوند، از خطرات ناشی از آتش سوزی و بلایای طبیعی نیز کاسته می‌شود.

همگام سازی داده ها بطور خودکار

نرم افزار حسابداری ابری کارهای سنگین را انجام می‌دهد بنابراین شما می‌توانید زمان خود را صرف دیگر کارهای مهم کسب و کارتان کنید. بطور خودکار حساب‌های بانکی شما همگام سازی می‌شود بنابراین لازم نیست شما بطور دستی معاملات را وارد کنید یا هزینه ها را تایید کنید. اگر ۸۴ درصد از کسب و کارها از نرم افزار ابری استفاده کنند هزینه‌های برنامه خود را کاهش می‌دهند.

پرداختن هم چنان که رشد می کنید

کسب و کارهای کوچک اغلب دچار مشکلات فزاینده می شوند، که با رشد درآینده انتخاب نرم افزار یک اولویت برای بسیاری می شود. نرم افزار حسابداری ابری به کسب و کارها اجازه می دهد همانطور که رشد می کنند آنچه را نیاز دارند بخرند و هزینه خود را افزایش دهند. که این شامل فضای ذخیره سازی، کاربران بیشتر و ویژگی های پیشرفته تر می شود.

دسترسی چند کاربره

هنگامی که شما در کسب و کار خود به نقطه‌ای برسید که به دنبال برون سپاری وظایف خاصی باشید، استفاده از حسابداری ابری می‌تواند در مقیاس کردن به یک شیوه کنترل شده و مقرون بصرفه به شما کمک کند. ویژگی چند کاربره حسابداری ابری یعنی شما می‌توانید به افراد مختلف دسترسی به سوابق مالی و فرآیند حسابداری خود را بدهید، بطوری که می‌توانند از راه دور دسترسی داشته باشند. این موضوع گردش کاری را ساده می کند و ویژگی چند کاربره برای ارتباطات سریع و همکاری گروهی ساخته شده است.

منبع : نرم افزار حسابداری ابری gheyas

 



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویلا سازی

ویلا سازی و داشتن ویلا این روزها در کشور ما دیگر مختص به اقشار ثروتمند جامعه نیست چراکه بسیاری از مردم از قشر متوسط اقدام به ویلا سازی و بنای ساختمان در ملک شخصی خود نموده‌اند. در نگاه نخست ساخت و تجهیز یک ساختمان جدید تحت عنوان ویلا سخت و زمان‌بر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که عده زیادی نسبت به شروع و انجام آن دلسرد می‌شوند. اما معرفی فنّاوری برتر احداث ویلاهای پیش‌ساخته، موجب شده که این ساختمان‌ها روزبه‌روز بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

ویلا سازی با سازه‌های پیش‌ساخته

سازه‌های پیش‌ساخته در همه مناطق کشور قابلیت جاگذاری و راه‌اندازی رادارند. این سازه‌ها ضد رطوبت می‌باشند و در مقابل سرما و گرما عایق حرارتی مناسبی محسوب می‌شوند. اگر ویلای پیش‌ساخته را در نواحی کوهستانی با سقف شیروانی ملاحظه کردید و همان سازه را با نمای آجری در منطقه‌ای کویری مشاهده نمودید، تعجب نکنید. این هنر ویلا سازی بادانش ویلای پیش‌ساخته است. شرکت‌های بسیاری کمی با گروه متبحر و متخصص قادر به اجرای چنین سیستم‌هایی هستند. یکی از آن‌ها که از بیش از ده سال گذشته در این کار حضور دارد، شرکت متخصص ساختمانی پلاستوفوم است. این شرکت با گروه متخصص و زبده‌ی خود قادر است که در تمام نقاط کشور ویلا سازی نماید. اما چرا باید از یک گروه متخصص استفاده کرد؟

هزینه‌های بالای ساخت به روش سنتی

با توجه به تنوع اقلیم در ایران حساسیت ساخت ویلا در مناطق مختلف بالا است. این حساسیت به دلیل تغییرات آب و هوایی و مخاطرات طبیعی به وجود آمده است. مطمئناً سکونت در ویلا کمتر از سکونت در منزل شما اهمیت ندارد. شاید بهترین زمان‌ها و زیباترین اوقات مختص به سپری شدن در ویلا باشد. زمانی که باید با دقت گروه متخصص ساختمانی تضمین امنیت گردد. به همین جهت ما با اجرای بی‌نقص و ضمانت کار، شمارا در ویلا سازی همراهی خواهیم کرد. یقیناً مزایایی که از ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته پدید می‌آید منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان در درازمدت خواهد شد.

مزایای ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته

در ویلا سازی به روش پیش‌ساخته ابزار و مصالح شما به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد. این کاهش موجب مدیریت بهتر هزینه‌ها می‌شود. البته مصالحی که درروش پیش‌ساخته استفاده می‌شوند به دلیل کیفیت عالی قیمت بالاتری نیز دارند، اما یکی از مزیت‌های استفاده از این مواد اولیه کاهش دورریز مواد است. یکی دیگر از مزایای ایجادشده عایق حرارتی بودن مجموعه با روش ویلا سازی پیش‌ساخته است. صرفه‌جویی در انرژی امکان مدیریت بهتر بر هزینه‌ها را درازمدت فراهم خواهد آورد.

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید لوازم آرایشگاهی

 

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام capitalhairandbeauty  پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

کرم موی برکلی

مراقبت مو دارای شرایطی است که نیازمند استفاده از محصولات خاص و متناسب با موی شماست. مطمئناً برای شما هم پیش‌آمده است که از محصولاتی استفاده کرده باشید و حتی باعث خشک شدن و شوره روی موی سر شما شود.

کرم مو berkeley ساخت کشور انگلستان با وزن 475 میلی‌لیتر مناسب برای موهای شما یک حالت‌دهنده و براق‌کننده بسیار قوی می‌باشد که موهای شمارا همچون ابریشم نرم می‌کند.

از خواص کرم مو برکلی این است که موهای شمارا تقویت و مرطوب می‌کند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می‌کند.

فقط کافی است مقداری از کرم تقویت‌کننده مو برکلی را روی دست بزنید و سپس به موهایتان حالت ببخشید.

اگر شما قصد خرید کرم مو برکلی رادارید این محصول باقیمت مناسب در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.

با هم دیگه بخوانیم : بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر alegro

پودر دکلره کلاینر 500 گرم

اگر از آرایشگرتان بپرسید که چه پودر دکلره‌ای خوب است که به ماهم برای استفاده توصیه کنید حتماً پودردکلره کلاینر را به شما نخواهد گفت چون خود آن‌ها از پودر کلاینر برای رساندن پایه‌های 10 تا بالاتر از این محصول استفاده می‌کنند.

مصرف پودر دکلره در سالن‌های زیبایی بسیار زیاد است و پودرهای نامرغوب گردوغبار بسیاری را ایجاد می‌کند که باعث سرفه و هم سلامت فردی که با آن کار می‌کند بسیار مضر است. پودر دکلره کلاینر بدون گردوغبار بوده و عطر خوشی را دارد.

پودر دکلره کلاینر را بی‌شک آرایشگران حرفه‌ای برای رنگ‌آمیزی بهتر موی و از بین بردن رنگ‌های قبلی ازجمله حنا، گیاهی و رنگ‌های سختی همچون پرکلاغی استفاده می‌کنند.

روشن‌کنندگی بالای پودر کلاینر و آسیب کمی که به موی مشتری وارد می‌کند گزینه خوبی برای دانشجویان هنر آرایشگری و کار بارنگ است. دکلر کلاینر به دلیل اینکه کف نمی‌کند ، مناسب برای روشن کردن به روش فویل است

پودر دکلره کلاینر ساخت کشور بلژیک و تحت لیسانس آمریکا با شماره مجوز 5420010815114 با وزن 500 گرم بوده و از آن به‌منظور بی‌رنگ کردن موی سر و رساندن به پایه دلخواه جهت ایجاد زمینه برای نشاندن رنگ‌های موردنظر روی موی سر به کار می‌رود.

منبع : fcdn5



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی تعدادی از بهترین لوازم شخصی برقی

 

خرید اتو مو بابلیس  ST387E

اگر شما موهایی با قد کوتاه تا متوسط دارید و به دنبال وسیله ای برای تقویت و صاف کردن آن می گردید که بتواند به راحتی در چند حرکت موهای شما را نرم کند و با موهای شما سازگار باشد، پس محصول اتو مو بابلیس  ST387E دقیقا مناسب شماست. کفی های تقویت کننده اتو مو بابلیس  ST387E 24*120 میلی متری آن با پوششی از سرامیک الماس به طور یکنواخت گرما را توزیع می کنند و با موهای شما مهربان هستند. همچنین تکنولوژی یونیک در این محصول یون های منفی را در موها توزیع می کند و هر رشته از آن را پوشش می دهد. شارژ الکتریکی مو بسیار کاهش می یابد. دستگاه اتو مو بابلیس  ST387E هم برای موهای خشک و هم موهای مرطوب شما مناسب است و به موها آسیب نمی رساند. برای کسانی که موهای کوتاه تا متوسطی دارند و به دنبال محصولی برای تقویت و استحکام موهای خود در چند حرکت میگردید که با موهای شما سازگار باشد؟ پس محصول اتو مو بابلیسST387E hair straightener iPro 235  دقیقا مناسب شماست

ویژگی های محصول اتو مو بابلیس  ST387E :

          پوشش حرفه ای از سرامیک الماس

          تکنولوژی درجه حرارت: گرمای فوری و دمای ثابت

          تکنولوژی یونیک برای موهای آسیب دیده و براق

          6 درجه ی مختلف حرارت

          کفی های تقویت کننده ی  24*120 میلی متری   

          مرطوب و خشک

          نمایشگر ال ای دی

          تشک محافظ حرارت

          قفل حمل و نقل

          سیم چرخان

برس حرارتی های حرفه ای

برس حرارتیFast Hair Straightener Brush یا برس سریع، وسیله‌ای جایگزین سشوار است که استفاده از آن هم سرعت بیش‌تر و هم ریسک بسیار کم‌تری از نظر وارد آمدن آسیب به ریشه‌های مو دارد. هر مقدار که دندانه‌های بیرون آمده از صفحه ی‌ سرامیکی برس حرارتی بهتر طراحی شده باشند، ریشه‌های مو از حرارت و رسیدن آسیب مصون‌تر خواهند بود. چنین دندانه‌هایی معمولاً در اطراف برس حراتی نیز وجود دارند تا از آسیب رسیدن به دست کاربر برس جلوگیری شود.

ارگونومیک بودن دسته‌ی برس حرارتی نیز باعث کنترل راحت‌تر و سرعت عمل بیش تر در هنگام استفاده از آن خواهد شد. ما در فروشگاه اینترنتی شیک فام با انتخاب واجد شرایط ترین برس‌های حراتی  و اتو مو حرفه ای از برندهای محبوبی مانند: پرومکس - جمی – مک استایلر و سایونا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با حفظ ایمنی، در زمانی معادلِ یک دهمِ سشوار زدن، موهای زیبایتان را خشک کرده و حالت دلخواهتان رابه آن بدهید. انتخاب با شماست!

 

اپیلیدی براون bruan سری 9 (Silk Epil 9 ) مدل 961e

اپیلیدی براون مدل 961e سریع‌ترین و دقیق‌ترین اپیلاتور برند Braun است. Silk 961e حتی کوتاه‌ترین موها را نادیده نمی‌گیرد. روزی که از این اپیلیدی استفاده می‌کنید تا 4 هفته بعد نیازی به آن نخواهید داشت وتا آن زمان از پوستی صاف ولطیف لذت ببرید.

ریمل خنک‌کننده سیلک اپیل 9 به‌طور قابل‌توجهی پوست بدن شمارا صاف وابریشمی می‌کند. اپیلیدی براون 61e9 دارای سری مناسب برای نقاط حساس بدن است.

 

جدیدترین وسیله جانبی اپلیدی براون سری 9  پد ماساژ دهنده عمیق است که استفاده از آن گردش خون رابه میزان قابل‌توجهی بهبودمی بخشدوظاهرپوست رابهترمی کند.وبرس های جدید عمل لایه‌برداری راهم انجام می‌دهند و 6 برابر موثرترازاسکراب دستی عمل می‌کنند.

استفاده از فنّاوری MicroGrip که موجب می‌شود به‌وسیله 40 تیچر، ریزترین موها را از بین برده و باعث شفافیت آن شده وپوست بدن تا 4 هفته صاف ولطیف باقی بماند.

وجود برس لایه‌بردار عمیق که باعملکردبالا و به شکل مثلثی منحصر به فردوتکنولوژی صوتی پوستی لطیف رابه ارمغان می آورد.

پوست رابه آرامی وایجاداحساسی بی‌نظیر صاف ابریشمی می‌کند. Silk 961 برای پوست‌های حساس یک انتخاب ایده آل است.

پدماساژعمیق: تاثیرآن عمیق ترازبرس معمولی است و موجب بهبودظاهرپوست وبهترشدن گردش خون خواهد شد.

اپیلیدی براون (braun) سری 9 مدل 961e امکان تنظیم شخصی را به کاربر می‌دهد.

براون 961e نسبت به فیلیپس BRE 640/650 بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌باشد.

برش موی بیشتربایک حرکت برای سرعت بخشیدن به اصلاح

لذت بردن از پوستی ماندگار طی 4 هفته

اپیلیدی براون سری 9 موهای بدن را 4 برابر کوتاه‌ترمی کندو دقت آن 0.5 میلی‌متر است.

فنّاوری نوینی که در این (اپیلیدی براون (braun ) مدل 961e )به کار گرفته‌شده است، این امکان رابه شمامی دهد که تیغه‌های وسیع‌تر، بلندتروعمیق تری رادراختیارداشته باشید وموهای بدن خودرابادقت بالا، حتی کوتاه‌ترین آن‌ها (تا دقت 0.5 میلی‌متر) را از بین ببرید ودیگرنیازی به موم نداشته وتا 4 هفته بدنی صاف ولطیف داشته باشید.

براون  961eدارای قابلیت ضد آب میباشد و شما می‌توانید بدون نگرانی زیرآب تمیز کنید و به‌آسانی در حمام وزیر دوش استفاده نمایید.<



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟ 

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟ 

با پرفکت مانی(Perfect Money) شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوطخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این بخش از مقاله به توضیح خواهیم داد که ووچر پرفکت مانی چیست؟ تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجرجهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

سام اکسچنجر چیست ؟

خرید و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی سام اکسچنجر است. اگر شما حسابی در پرفکت مانی داشته باشید و یا به عبارتی در پرفکت مانی اکانتی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر امکاناتی را فراهم نمود تا شما در فضایی امن فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت را و سایر خدمات پرفکت مانی را انجام دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید در سایت خرید و فروش پرفکت مانی (سام اکسچنجر)به فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام نمایید. از آنجایی که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است تمام اطلاعات هویتی شما نزد این سامانه کاملا ً محرمانه خواهد بود. و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات و ویژگی های سام اکسچنجر بهره مند شوید زیرا هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر جلب رضایت کاربران از ارائه خدمات است و مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش باید که اصلا پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ به جرات می توان گفت که پرفکت مانی تغییر و تحول بزرگی در سیستم های مالی در جهان ایجاد کرد. کاربرد این ارز دیجیتال را بطور خلاصه می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نگهداری الکترونیکی پول
  • انتقال آسان و سریع در عین حال ایمن پول
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده همچون بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • خرید کالا بصورت آنلاین (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند).


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

زندگینامه محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

محسن ابراهیم زاده

عکسی متفاوت ار محسن ابراهیم زاده

جا پای پاشایی

فرم خواندن و استقبال مردم می تواند از وی مرتضی پاشایی 2 را بسازد، چه بسا مهدی کرد نیز در شکل گیری یک خواننده با استاندارد مردم پسند خیلی میتواند دخیل باش

پرسپولسی

وی به شدت طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است

محسن ابراهیم زاده با کوله

سلفی محسن ابراهیم زاده با عینک آفتابی و کوله 

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او از سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال 1388 دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

محسن ابراهیم زاده

متن ترانه هنوزم از محسن ابراهیم زاده

هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستاره ست / هنوزم خاطره هات برام مثل عمر دوباره ست

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه / هنوزم با تو نشستن به همه دنیا میارزه

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره / اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره


فعالیت حرفه ای محسن ابراهیم زاده

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1388 آغاز کرد. او همچین در اوایل فعالیت کاری خود،ترک حالم عوض میشه شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد.
تنظیم کننده اکثر ترک های او،مصطفی مومنی است.به گفته ی این تنظیم کننده،پس از کنسرت دی ماه :«بعد 5سال تلاش بی وقفه و شب زنده داری و کار گروهی تونستیم نتیجه کارهارو ببینیم.
او همچنین در ترک هایش با ترانه سراهایی مانند مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی،امید علیجانی،علیرضا مرتضی قلی،علی بحرینی، همچنین با تنظیم کننده هایی چون مصطفی مومنی،میثم اکبری،اشکان و رامین آریا،امین کاوه و میلاد عباسی همکاری کرده است.
 


:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این بخش از وبلاگ درب ضد سرقت و سیستم های حفاظتی قصد داریم تا در مورد درب های ضد سرقت چینی برای شما بیشتر بگوییم. این درب ها که از نظر قیمت و کیفیت دارای درجات بسیار متفاوتی می باشند، باعث شده تا هزینه مصرف کننده بسیار کاهش یابد و مصرف کننده انتخاب بیشتری را داشته باشد.
برای اینکه امنیت محل زندگی و کار خود را بالا ببرید باید از تدابیری بهره بجویید که احتمالا هرگونه اتفاقی که سبب آن موجب صدمه یا خسارت شود را پیشگیری نمایید. یکی از مواردی که می توانید با استفاده از امنیت محل مورد نظر خود را تامین نمایید، استفاده از درب های ضد سرقت می باشد.در ادامه با اطلاعات سفر همراه باشید تا در مورد فرصت های تجاری که می تواند در سفر چین برای شما ایجاد شود بیشتر بگوییم.درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار .

مشخصات درب ضد سرقت

معمولا جنس درب های ضد سرقت را از چوب راش استفاده می کنند که میزان برجستگی و یراق های آنها با یکدیگر تفاوت دارند شاستی کشی درب های ضد سرقت در تمامی درب های تفاوتی ندارد.برخی از درب ها برجستگی خاصی ندارند عنوان درب های cnc را به خود اختصاص داده اند این درب ها نسبت درب های که دارای برجستگی می باشد قیمت تمام شده کمتری دارند. نوع دیگری از درب های ضد سرقت درب هایی هستند که جنس اصلی این درب ها از چوب گردو می باشد و قیمت آنها نسبت به درهایی که از جنس چوب راش هستند گران تر است.

درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

 

درب های ضد سرقت به صورت اقتصادی در بازار برای خرید موجود می باشد که برای مشتریانی که قصد خرید این درب ها را دارند کاملا مقرون به صرفه باشد و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند. در کنار استفاده از درب های ضد سرقت می توانید از قفل هایی استفاده کنید که دارای امنیت بسیار بالایی هستند. قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه یکی از قفل هایی هستند که با استفاده از آن ها می توانید حتی بدون استفاده از درب های ضد سرقت، امنیت محل کار یا منزل خود را بالا ببرید.روش دیگری که می توانید با استفاده از امنیت فضای داخلی خود را تامین نمایید استفاده از روق های دوبل فلزی می باشد که در داخل درب قرار می گیرند که در این حالت ضخامت درب شما دو میلی متر بیشتر می شود.درب ورودی آپارتمان اولین منظره از یک خانه است که در چشم افراد قرار می گیرد و از جمله ملزومات یک منزل است که می تواند به ساکنین منزل حس آرامش را انتقال دهد. به اعتقاد ما، علاوه بر امنیت و آرامش، درب ضد سرقت باید از زیبایی بی‌نظیری هم برخوردار باشد تا بتوان از ظاهر آن هم لذت برد.

درب های ضد سرقت چینی

اگر در مورد درب های ضد سرقت مطالعه داشته باشید متوجه خواهید شد که این درب ها از کشور چین وارد ایران می شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی دارند و طبعا بیشتر درب ها ضد سرقتی که از چین وارد می شود از جنس استیل و ام دی اف می باشند.

درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

وزن درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب هایی که در ایران و کشور ترکیه تولید می شوند کمتر است و سبک تر هستند. لولای این درب ها از نوع لولای پنهان می باشد که امنیت را تا حد بسیار زیاد بالا می برد. علاوه بر تمام این موارد این درب قیمت بسیار کمی نسبت به دیگر نمونه های دیگر دارد ولی در بازار فروش کمتری نسبت به دیگر درب ها دارد.ما در گروه اکباتان درب سعی داریم که با ارائه درب ضد سرقت ترکیه‌ای اصل، بهترین کیفیت، خدمات و طرح‌های روز دنیا را بصورت پک اورجینال وارداتی تقدیم‌تان کنیم؛ با درب ضد سرقت ترک حس آرامش، امنیت و زیبایی را به خود هدیه دهید.

مجوزها و گواهینامه ها

مسئله دیگری که در مورد اکباتان درب وجود دارد این است که این گروه تنها گروهی است که نماینده انحصاری شرکت Itibar Celik Kapi کشور ترکیه در ایران می باشد. این موسسه تجربه 12 ساله در زمینه فروش را دارد و توانسته است 20 هزار درب ضد سرقت را در خدمت مشتریان خود قرار دهد.درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

مطلبی بعدی این است که گروه اکباتان درب خدمات پس از فروش خود را با بکارگیری افراد متخصص و کارشناس انجام می دهد تا بتواند بهترین خدمات و کیفیت را در اخیار مشتریان خود قرار دهد. اهداف اصلی این موسسه حفظ وفاداری مشتری و اصالت محصول می باشد.        

 



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 در تور چین به کشور افسانه های کهن و امپراتوری های بزرگ دنیا سفر کنید. کشور چین به عنوان ده کشور اول توریستی جهان ، پرجمعیت ترین کشور دنیا و یکی از کهن ترین تمدن های بشری شناخته شده است.  گردشگران هر ساله و تنها به بهانه شرکت در جشنواره های چین و یا بازدید از جاذبه های دیدنی منحصر به فرد به چین سفر می کنند. اقلیم چهارفصل چین به شما این امکان را می دهند تا هر زمان که اراده کنید تور چین با قیمت مناسب و ارزان را از لیست زیر انتخاب نمائید.

فرایند انتخاب تور چین در فاینداتور

در ارائه شده تورهای مختلف چین را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید . در جزییات تور، قیمت تور چین به همراه لیست هتل های آن تور مشخص هستند . همچنین چنانچه تور دلخواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است. شما می توانید با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و رزرو تور چین را انجام دهید.
ماهیگران در تور چین

9 حقیقت جالب درباره کشور چین

1- چین چهارمین تمدن بزرگ دنیاست. این کشور در تمام دوران های تاریخی پا به پای امپراتوری ایران و رُم باستان بر شرق آسیا حکم رانی می کرد.
2-تورچین با دارا بودن پیشینه ای بسیار کهن و باستانی، مناظر دیدنی متنوع طبیعی، بناها و مقبره های خیره کننده، جزو 5 کشور اول دنیا در زمینه گردشگری است.
3- چینی ها آمار بیشتر سفرهای سالانه را به خود اختصاص می دهند. یعنی اگر کشوری موفق به جلب نظر گردشگران چینی شود می تواند درآمد ارزی خوبی بدست آورد.
4- جاذبه های گردشگری چین بسیار متنوع هستند. چنانچه بخواهید همه آنها را ببینید، سالها زمان خواهد برد.
5- طبیعت بکر، دریاها و رودخانه های متفاوت در چین و همچنین معابد فراوان و زیبا در چین و به عبارتی زیبایی های تمام نشدنی این سرزمین امکان سفر به چین در همه فصل ها وجود دارد. تمام فصول این کشور زیبایی خاص خود را دارند.
6- از مراکز خرید و بازارهای چین نباید گذشت. این کشور بزرگ ترین صادرکننده محصولات به دنیا در کیفیت های مختلف است. 
7- چین سرزمین پانداهای جهان است. پانداها بومی ترین حیوانات چین هستند و با حرکات بامزه خود علاقه مندان به حیات وحش را ترغیب به خرید تور چین می کنند. 
8- چینی ها در سال بیش از 45 میلیارد چاپستیک مصرف می کنند که در مقایسه با جمعیت کشور آمار قابل توجهی است.
9- رابطه تنگاتنگی بین چین و شهر کالیفرنیا وجود دارد. اگر در چین آلودگی هوا باشد، هوا در کالیفرنیا بارانی است.


پیرمرد چینی

راهنمای سفر به کشور چین

کشور چین جز ۵ کشور اول گردشگری دنیا محسوب می شود. پر جمعیت ترین کشور دنیا، با تاریخ کهن 6000 ساله و سرشار از رمز و راز خود، برای هر گردشگر کنجکاوی، انگیزه ایجاد می کند. این کشور بیشترین مساحت و جمعیت آسیای شرقی را به خود اختصاص داده و به قطع یقین سفر و توری متمایز را در اینجا پیش رو خواهید داشت. از تنوع اقلیمی و فرهنگی گرفته تا تنوع معماری و همچنین آداب و رسوم، همه برای ایجاد لحظاتی شگفت انگیز کافی است. چین سرزمینی کهن و پهناور با افسانه های بسیار می باشد. گردشگران و تاجران به این کشور لقب "سرزمین ممکن ها" داده اند. چرا که هرچه تصور کنید، مردمان سخت کوش آنها را می سازند.

10 جاذبه برتر در تور چین

  1. دیوار بزرگ چین
  2. لشگر سفالین در شی‌آن
  3. شهر ممنوعه
  4. رودخانه‌ی لی در گویلین
  5. کوهستان زرد ، یک پارک ملی عالی
  6. پانداهای غول‌پیکر
  7. کاخ پوتالا در لاسا ، سمبل تبت
  8. باند شانگهای – معماری بین‌المللی
  9. بندر ویکتوریا
  10. دریاچه‌ی غربی هانگژو

منبع : فاینداتور



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خیلی از کسانی که قصد دارن از بین تورهای ترکیه ، تور کوش آداسی رو انتخاب کنن  ، میخوان درباره کوش آداسی چیزهایی بدونن . اگه بخوایم درمورد شهر کوش آداسی حرف بزنیم  ، قبل از هر چیزی این مسئله مورد توجه قرار میگیره که کوش آداسی یا جزیره پرنده یکی از مناطق گردشگری ترکیه است که ایرانی های زیادی از رفتن به آنجا استقبال می کنند. برای رفتن به کوش آداسی باید ابتدا با هواپیما به شهر ازمیر و از آنجا با اتوبوس به کوش آداسی بروید . این شهر ساحلی که در خلیج زیبایی در دریای اژه ترکیه قرار دارد، از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه‌است.

کوش اداسی  توسط مردمانی که در ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح از فلات مرکزی آناتولی به این مکان مهاجرت کرده‌اند پایه ریزی شده‌است . باقي مانده خانه های قديمي در نزديكي ساحل به رستوران ها و كافه هایی تبديل شده اند كه بيانگر ساختار قديمي شهر هستند و تپه پشت سر آنها با هتل هاي بزرگ و بلوكهاي آپارتمان نماينگر ساخت وساز دهه 80 ميلادي  تا كنون است .

کوش آداسی

کوش آداسی

درباره کوش اداسی و اقتصاد این شهر میشه گفت که كوش آداسي يكي از شهرهاي توريستي كشور تركيه محسوب مي شود و بيشتر درآمد اين شهر از راه صنعت توريسم مي باشد.همچنين اين شهر يك پورت براي كشتي هاي كروز بوده و بنادر آن جايگاهي براي قايقها و كشتي هاي خصوصي كوچك است.  با توجه موقعيت اين شهر، بسياري از شركتها سعي در راه اندازي طرح هايي براي جذب سرمايه هاي خارجي دارند. اين طرح ها بيشتر در زمينه صنعت ساخت و ساز بويژه در بخش مسكن است.


بهترین وقت سفر به کوش آداسی جه زمانی ست ؟ آب و هوای کوش‌آداسی  معتدل است . تابستان‌های کوش آداسی از اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) شروع شده و تا اواخر اکتبر (اوایل آبان) ادامه پیدا می‌کند. زمستان‌ها دمای هوا زیاد پایین نمی‌آید. ژوییه با دمای بیش از ٤٢ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین ماه کوش‌آداسی است و داشتن کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار، از واجبات سفر به‌شمار می‌آید . آب و هوای معتدل این منطقه این اجازه را به ساکنان آن داده است تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون، انگور و انجیر در زمین‌های حاصلخیز اطراف بپردازند. خوشمزه ترین انجیرهای ترکیه را میتوانید در کوش آداسی میل کنید . کوش آداسی ترکیه 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و آب های زلال و آبی دریای اژه، شب های زنده و رستوران های کباب و ماهی، فروشگاه ها و مراکز خرید، بناهای تاریخی و … از جاذبه های آن هستند. از این شهر می توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید.

کوش آداسی

منبع



:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مدل های مختلف ماشین اصلاح

 

انواع و اقسام ماشین‌های اصلاح صورت در بازار یافت می‌شود و در برخورد اول، انتخاب یکی از آن‌ها واقعاً دشوار است،ما در این مقاله در مورد ماشین اصلاح سر هچون دستگاهای مثل ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس و ماشین اصلاح موی سر پاناسونیک

صحبت نخواهیم کرد بله ماشین های که فقط صورت را اصلاح میکنند و بس . به همین دلیل در این‌جا اصول اساسی  انتخاب صحیح ماشین اصلاح صورت به همراه نکاتی در مورد اصلاح کردن راحت‌تر صورت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

با دقت در تمامی ماشین‌های اصلاح صورت متوجه می‌شویم که در کل، ماشین‌های اصلاح صورت دو نوع هستند:

1.ماشین‌های اصلاح صورتی که تیغ‌های آن‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کنند.

مثل خرید ریش تراش سری 5 براون برای اصلاح لذت بردن .

و دیگری خرید ریش تراش براون سری 3 هم مناسب شما هست.

2.ماشین‌های اصلاح صورتی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی متحرّکند.

مثل خرید ماشین ریش تراش فیلیپس 7000 برای لذت دو چندان از اصلاح

نکته‌ای که از نظرسنجی‌ها به دست آمده نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصله از هر دو نوعِ این ماشین‌های اصلاح صورت شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد. لذا از این نظر بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما خواهد داشت که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، اما موارد دیگری وجود دارد که می‌توانید با آگاهی از آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه به صورت روزانه و برای سالیان سال می‌خواهید استفاده کنید. ابتدا احتیاجات اصلی خود در این مورد را تعیین کرده و انتخاب خود را نسبت به احتیاجات اصلی و میزان بودجه و برای دراز مدت انجام دهید.

 

بعضی از ماشین‌های اصلاح صورت هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.

برخی از این دستگاه‌ها در حالت اصلاح خیس نیز قابل استفاده می‌باشند. تمیز کردن چنین مدل‌هایی راحت‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پوست صورت شما خیلی حساس است می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که با استفاده از انواع ژل و کرم‌های صورت نیز به‌کار می‌روند.

اگر ماشین اصلاح شما مخصوص اصلاح خشک است برای کم کردن حساسیت اولیه می‌توانید ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و خوب خشک کنید و یا یک حوله‌ی ولرم را بر روی صورتتان قرار دهید، به این ترتیب ریش شما نرم‌تر شده و اصلاح آن راحت‌تر صورت خواهد گرفت. اگر ماشین اصلاح شما به صورت اصلاح تر نیز قابل استفاده است صورتتان را با آب ولرم شسته و اصلاح کنید.

در اکثر ماشین‌های اصلاح صورت گزینه‌های اصلاح سبیل و تجهیزات مکمّل وجود دارد.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت میزان  مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند، چنین قابلیتی به شما کمک می‌کند که اصلاح صورتتان هیچ‌گاه نیمه‌کاره نماند.

مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های اصلاح صورت متفاوت است، برای اشخاصی که محدودیت زمانی زیادتری دارند پیش از خرید، اطلاع از مدت دقیق شارژ شدن دستگاه الزامی است.

تعویض سر ماشین اصلاح هر دو سال یک بار، هم به سلامتی بیش‌تر پوست شما و هم به طول عمر ماشین اصلاح کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که عادت کردن به ماشین اصلاح صورت حدود دو تا سه هفته طول خواهد کشید، لذا به خاطر عادت نداشتن، استفاده از ماشین اصلاح صورتی را که خریده‌اید متوقف نکنید.

 

در دستگاه‌هایی که حالت اصلاح دوَرانی دارند بهتر است با حالت دوَرانی و حرکت دادن آهسته بر روی پوست اقدام به اصلاح کنید.

در دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم و با جلو و عقب رفتن تیغه‌ها کار می‌کنند بهتر است با حرکات مستقیم و طولانی اقدام به اصلاح کنید.

تا زمان عادت کردن کامل به طرز استفاده از ماشین اصلاح صورت، امکان دارد برای اصلاح نقاطی از صورتتان کمی سختی بکشید و یا در نقاطی از صورتتان احساس سوزش داشته باشید، به همین خاطر اصلاح صورت بدون اِعمال فشار زیاد مطلوب‌تر است، فشار دادن زیاد باعث ایجاد تحریک یا حساسیت در پوست صورت می‌شود.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت در هنگام کار کمی گرم می‌شوند که این امر در ابتدای استفاده از این دستگاه می‌تواند موجب تحریک پوست شود. به مرور زمان و با اخذ تجربه‌ی بیشتر در طرز استفاده‌ از ماشین اصلاح صورت، این مشکل رفع خواهد شد.

اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ماشین‌های اصلاح صورتی بروید که شانه‌های زیادی دارند.

برخی آقایان نقاطی از صورتشان را که اصلاح آن با ماشین اصلاح صورت مشکل است و فشار زیاد بر آن نقاط موجب تحریک و یا سوزش پوست می‌شود را با تیغ اصلاح می‌کنند.

عادت به تمیز کردن  ماشین اصلاح بلافاصله پس از پایان اصلاح صورت، باعث خواهد شد که اصلاحِ بعدی شما راحت‌تر انجام شود.

تیغ‌های ماشین اصلاح صورت نیز دارای عمر مفید هستند، در طی زمان اگر احساس کردید که آن‌ها کند عمل می‌کنند باید عوضشان کنید.

 

اکنون از شما دعوت می‌کنیم جهت انتخاب ماشین اصلاح صورتِ با کیفیت، از محصولات فروشگاه شیک فام shikfam.com دیدن فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تخم شربتی داروی موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

برای تهیه نوشیدنی ضداسترس در گام اول بهتر است از محصولات غذایی ارگانیک و سرشار از مواد مغذی لازم برای سلامت روحی استفاده کنید:

  تغییرات‌ می‌توانند بزرگ‌ یا کوچک‌ باشند. پاسخ‌ افراد به‌ تغییرات‌ زندگی‌ متفاوت‌ است‌. استرس‌ مثبت‌ می‌تواند یک‌ انگیزش‌ دهنده‌ باشد در حالی‌ که‌ استرس‌ منفی‌ می‌تواند در زمانی‌ که‌ این‌ تغییرات‌ و نیازها، فرد را شکست‌ می‌دهند، ایجاد شود.

برای تهیه نوشیدنی ضداسترس در گام اول بهتر است از محصولات غذایی ارگانیک و سرشار از مواد مغذی لازم برای سلامت روحی استفاده کنید:

 

تخم شربتی

خوشبختانه تخم شربتی جزو دانه های در دسترسی است که در هر عطاری پیدا می شود. این دانه های ریز سلامت عمومی بدن را تضمین می کنند و داروهای موثر و طبیعی برای مقابله با استرس و در واقع بهترین روش درمان گیاهی استرس محسوب می شوند.

داروهای گیاهی برای استرس

نخم شربتی داروی موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

تخم شربتی حاوی مواد معدنی مفیدی مانند منیزیم و همچنین ویتامین B است که این دو ماده مغذی برای کاهش استرس لازم و ضروری هستند. بزرگتری و مهمترین خاصیت تخم شربتی در میزان بالای اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در آن ها است. این ترکیبات مغذی باعث بهبود وضعیت روحی و عصبی شده و حافظ سلامت قلب است.

بادام

بادام جزو خشکبارهای خوشمزه است که سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود. بادام همچنین حاوی میزان قابل توجهی فیبر است. حتماً می دانید که فیبرها برای تنظیمی میزان قند خون بسیار موثر هستند.

      

داروهای گیاهی برای استرس

بادام سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود.

  علاوه بر این اگر بادام را با مواد غذایی حاوی ویتامین B و دیگر مواد غذایی حاوی ویتامین C ترکیب کنید راحت تر و سریع تر می توانید با استرس و اضطراب مقابله کنید.

 

توت فرنگی

توت فرنگی نیز به نوبه خود سرشار از منیزیم هستند و در عین حال جزو منابع خوشمزه ویتامین C محسوب می شوند. اگر روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ عدد توت فرنگی میل کنید میزان نیاز روزانه خود به ویتامین C را تأمین خواهید کرد.

این توت های خوش رنگ و آبدار همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسید فولیک، پتاسیم، فسفر، آهن، کلسیم، زینک و سلنیوم هستند. توت فرنگی به طور باورنکردنی مغذی است و نیازهای روزانه ما در دورانی که دچار استرس و تنش های روحی هستیم را تأمین می کند.

 

       داروهای گیاهی برای استرس

توت فرنگی نیازهای روزانه ما در دورانی که دچار استرس را تأمین می کند.

 

چای بابونه

بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. ماهیت آرام بخش و تسکین دهنده آن به عنوان یک مسکن بر روی سیستم عصبی مرکزی عمل می کند. بابونه به شل شدن عضلات، رفع اضطراب و خواب بهتر کمک می کند.

 برای مبارزه و درمان استرس شما می توانید روزانه 4 فنجان از دمنوش بابونه بنوشید. برای تهیه این دمنوش، 2 قاشق چای خوری بابونه خشک را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه دم بکشد. سپس مقداری عسل به عنوان طعم دهنده به آن اضافه کنید و آن را بنوشید.

شما همچنین می توانید گل بابونه تازه یا چند قطره از اسانس بابونه به آب گرم اضافه کنید و به عنوان تسکین دهنده اعصاب مصرف کنید.

 شما حتی می توانید از این گیاه به عنوان مکمل نیز استفاده نمایید. برای انتخاب دوز مناسب با دکتر خود مشورت کنید.

داروهای گیاهی برای استرس

بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس است.

 

پودر پروتئین شکلات سیاه

احتمالاً اگر به چند داروخانه سر بزنید بتوانید این پروتئین شکلاتی را گیر بیاورید. در واقع این پودر مکمل پروتئین است که از شکلات سیاه تهیه شده و بخشی از نیازهای بدن را بدون ایجاد اضافه وزن تأمین می کند. زمانی که ما دچار استرس می شویم و یک دوره زمانی پرتنش را سپری می کنیم سیستم ایمنی بدنمان ضعیف می شود.

بنابراین برای مقابله با اثرات مخرب استرس به مواد مغذی بیشتری نیاز داریم. فراموش نکنید که شکلات سیاه قدرت افزایش اندورفین را دارد و سرشار منیزیم است. در نتیجه برای مقابله با استرس موثر است.

داروهای گیاهی برای استرس

شکلات سیاه سرشار از منیزیم است و در نتیجه برای مقابله با استرس موثر است

 

 چای سبز

شما همچنین می توانید با نوشیدن یک فنجان چای سبز اضطراب خود را کاهش دهید. چای سبز حاوی آمینو اسید ال تیانین (L-Theanine) است که تولید امواج مغزی آلفا را در مغز افزایش می دهد و این امواج به نوبه خود منجر به کاهش استرس، افزایش آرامش، بهبود تمرکز و هوشیاری ذهنی می شود. به علاوه این اسید آمینه نقش مهمی را در تولید گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) که یک انتقال دهنده عصبی است و باعث ریلکس شدن انسان می شود، ایفا می کند.

 داروهای گیاهی برای استرس

شما می توانید با نوشیدن یک فنجان چای سبز اضطراب خود را کاهش دهید

 

 2  قاشق چای خوری برگ های چای سبز را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید.

 اجازه دهید دمنوش به مدت 5 دقیقه دم بکشد.

مقداری آبلیموی تازه و عسل به آن اضافه کنید.

شما می توانید روزانه 2 تا 3 فنجان چای سبز را برای کاهش استرس بنوشید.

 

عسل درخت پرتقال

همان طور که می دانید انواع متنوعی از عسل وجود دارد. یکی از انواع پرخاصیت آن عسل درخت پرتقال است که به علت خواص آرام بخشی شهرت زیادی دارد. البته اگر موفق به خرید این نوع عسل نشدید می توانید از عسل های معمولی استفاده کنید.

 داروهای گیاهی برای استرس

عسل درخت پرتقال است که به علت خواص آرام بخشی شهرت زیادی دارد.

    

گل ساعتی

  اثر تسکین‌بخشی این گیاه متوسط است و خواب را افزایش می‌دهد. علاوه بر این برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود. بخشی از گیاه که روی زمین است می‌تواند خشک شود و به صورت دم‌نوش مورد استفاده قرارگیرد. این گیاه به صورت تنتور یا کپسول در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

   داروهای گیاهی برای استرس

گل ساعتی برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود.

 

بوزیدان یا جیسینگ هندی

جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. مطالعات مجله ای پزشکی-روان شناسی در هند نشان داده که ریشه جیسینگ هندی با کاهش میزان هورمون کورتیزول (موثر در استرس) در بزرگسالان منجر به کاهش قابل توجه استرس می گردد. همچنین جیسینگ هندی آستانه تحمل انسان را در مقابل استرس افزایش می دهد و به نوبه خود باعث بهبود کیفیت زندگی می شود.

علاوه بر این، جیسینگ هندی منجر به تقویت سیستم عصبی، افزایش انرژی، کاهش خستگی و بهبود کیفیت خواب می گردد.

این گیاه به آسانی در عطاری ها به صورت ریشه تازه، ریشه خشک شده، پودر و یا به صورت مکمل موجود می باشد. روزانه 1 تا 2 گرم ریشه تازه یا خشک را در 1 فنجان شیر یا آب بجوشانید و سه بار در روز مصرف کنید.

اگر می خواهید از مکمل آن استفاده کنید با دکتر خود مشورت کنید.

  زنان باردار و کودکان نباید از این گیاه مصرف کنند.

     داروهای گیاهی برای استرس

جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس است.

منبع : borna.news



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید آنلاین بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم‌ها با قیمت‌های متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول در 16 تیر 97 با ما همراه باشید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پر سرعت نوترینو به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. نوترینو، نام تجاری و ثبت شده‌ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار و نیم (4.5G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد. تکنولوژی نسل‌های گذشته اینترنت مانند 2G، مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

بسته های اینترنت همراه اول

با سرویس اینترنت نوترینو، امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با کمک نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدیو و امکان دریافت کلیپ‌های تصویری بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی، تبادل حجم زیادی از اطلاعات، دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها، انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی پرسرعت از انواع محتواهای ارزش افزوده فراهم می‌شود. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نیز میسر است. برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافی است یک پیامک به شماره 8088 ارسال کنید یا کد دستوری #231*10* را شماره‌گیری کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت نمایید.

در ادامه می‌توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول را به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آن‌ها مشاهده کنید:

روش‌های خرید و پرداخت

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته های اینترنت همراه اول را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

اطلاع از وضعیت بسته

برای اطلاع از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو از روش زیر استفاده کنید:

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت همراه اول (شهریور 97)

بسته های جدید اینترنت همراه اول با قیمت‌های جدید و حجم‌های متفاوت معرفی شده‌اند و در همین حین، بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز دیگر به چشم نمی‌خورند. بسته‌های اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت برند «نوترینو» به مشتریان عرضه می‌شوند. معمولا شرکت‌های مخابراتی با هدف ارائه سرویس‌دهی بهتر به مشتریان، میزان فروش بسته‌های اینترنتی و غیر اینترنتی خود را تحت نظر می‌گیرند و سعی دارند با معرفی بسته‌های مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد معرفی بسته‌هایی با قیمت بالاتر و حجم‌های غیرکاربردی هستیم، بلکه بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز از لیست فروش بسته‌های این کمپانی حذف شده‌اند تا مشترکان به نوعی مجبور به خرید بسته‌های اینترنتی گران‌تر شوند!

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول (صبحانت و شبانت)، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته‌ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند.

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

بسته های جدید اینترنت همراه اول – نامحدود

بسته‌های نامحدود شبانه، بسته‌های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه‌روز ارائه می‌شوند.

بسته های اینترنت همراه اول



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انتخاب یک آرایشگاه مناسب برای داماد در روز عروسی یکی از مواردی است که ممکن است به آن توجه زیادی نشود. اما باید بدانید که در این روز باشکوه داماد در کنار عروس باید از زیبایی و آراستگی برخوردار باشد.

آرایشگاه داماد, آرایش داماد

زیبایی داماد در کنار عروس

به دنبال یک آرایشگاه مردانه و یا آرایشگر مردانه حرفه ای و خوب باشید تا وقتی در کنار عروس در تالار قرار می گیرید زیبایی داماد و عروس به چشم آید. در گذشته مردان در روز عروسی شان به آرایشگاه نزدیک محل سکونتشان می رفتند و موهایشان را کوتاه و مرتب کرده و صورتشان را نیز اصلاح می کردند و این تمام آرایش و زیبایی داماد در روز عروسی و مراسم عروسی اش بود. اما در این چند سال اخیر بسیاری از آرایشگاه ها از جدیدترین اصول و متدهای آرایشی و مدل های متنوع در آرایش و اصلاح مو تبعیت می کنند و جهت مراسم عروسی سبک های ویژه ای جهت آراستن و پیرایش داماد به کار می برند. در ادامه با ما باشید تا با این خدمات و متدها آشنا شوید تا در روز عروسی تان به آنها عمل نمایید.

1- مشورت با دیگران و انتخاب آرایشگاه مناسب

با دوستان و اقوامتان که به تازگی ازدواج کرده اند مشورت کنید و در خصوص آرایشگاهی که آنها در روز عروسی شان رفتنه اند و مسائل حاشیه ای جویا شوید. اگر آنها از آرایشگر خود راضی بودند می توانید به عنوان یکی از انتخاب های شما این آرایشگاه باشد. همچنین در صورتی که در مجلس عروسی حاضر بودید و از مدل مو و آراستگی یک داماد راضی بودید می توانید با او صحبت کرده و از آرایشگاهی که او جهت مراسم عروسی اش انتخاب کرده سوال کنید . بد نیست بعد از اولین انتخاب بهتر است یک بار پیش او رفته و سبک و مدل مد نظرتان را پیش او امتحان کنید.

2. جستجو در فضای مجازی

امروزه اکثر آرایشگاه های مردانه در اینترنت یک سایت اینترنتی دارند. شما با جستجو و مشاهده سایت آنها می توانید با نحوه خدمات آنها و یا برخی از نمونه کارهای آنها آشنا شوید. یکی دیگر از استفاده های فضای مجازی استفاده از فروم های گفتگو است. شما می توانید با پرسش و پاسخ در این فضاها با افراد مختلف صحبت کردن از تجربیات آنها استفاده کنید.

3.به آرایشگاه انتخاب شده تان بروید

بعد از انتخاب آرایشگاه های مد نظر به سراق آنها رفته و از نزدیک کیفیت کار آنجا، نحوه برخورد با ارباب رجوع، چگونگی استفاده از وسایل از نظر بهداشت، بهداشت عمومی آرایشگاه و … . گول سرشناسی آرایشگاه را نخورید. ممکن است شما با مراجعه به آرایشگاه از نحوه برخورد و یا کیفیت آرایشگاه مد نظر خوشتان نیاید. پس حتما قبل از روز عروسی تان یک بار به آنجا رفته و موهای خود را به آرایشگر مد نظر بسپارید.

4. احساس رضایت از آرایشگاه

برخورد محترمانه یکی از مهمترین معیارهای یک آرایشگاه خوب است و شما همواره از انتخاب این آرایشگه راضی هستید. از سوی دیگر مدیر آرایشگاه می بایست سالن آرایشگاه را بسیار تمیز و با طراوت نگه دارد. شما باید به تمام موارد در آرایشگاه توجه کنید. به تمیزی و پاکیزگی دیوارها، سرویس های بهداشتی، میز کار آرایشگاه، سرشورها و … دقت کنید . در صورتی که سالن مورد نظر به این نکات ابتدایی توجه نداشت از انتخاب آن خودداری کنید و به دنبال آرایشگاه مناسبی دیگر بگیردید.

5. انتخاب آرایشگر در سالن آرایشی

بعد از اینکه از انتخاب آرایشگاه مناسب به نتیجه رسیدید وقت آن رسید که آرایشگر ایده آل خود را انتخاب کنید. ضمن توجه به مهارت آرایشگر و نحوه کار او، برخورد و اخلاق او را نیز مد نظر قرار دهید. شما باید از کل کار آرایشگرتان راضی باشید. از نحوه اصلاح و آرایش صورت، نحوه کوتاهی مو و نوع ظاهری که در پایان برای شما در نظر گرفته باید رضایت کامل داشته باشید. اگر فکر میکنید این آرایشگر مورد نظرتان را پیدا کرده اید وقت ان است که با وی صحبت های لازم را انجام دهید.

مدل آرایش داماد, انتخاب آرایشگاه داماد

6. مشاهده آلبوم کارهای آرایشگر

امروزه در بعضی از آرایشگاه ها آلبوم کارهای خود را گردآوری کرده و در اختیار مخاتبان قرار می دهند. چنانچه آرایشگاه انتخابی شما چنین آلبوم داشت می توانید نمونه کارهای او و دامادهایی که قبلا در این آرایشگاه، اصلاح و آراسته شدند را ملاحظه نمایید و سبک انتخابی مدنظرتان را از آنها بخواهید. البته صرف دیدن آلبوم نمی تواند اطمینان از کار آرایشگر باشد. چراکه ممکن است مدل موهای موجود در آلبوم توسط آرایشگر دیگری انجام شده باشد و یا عکس های موجود در آلبوم از هر جایی تهیه شده باشد. شما با توجه به سوابق آرایشگاه و آرایشگر خود و همچنین مواردی که در قبل گفته شد توجه کنید و به اقدام به انتخاب و تصمیم گیری کنید.

7. آرایشگر توامند با خلاقیت

به این نکته توجه داشته باشید که آرایش و پیرایش پیش از آنکه یک حرفه باشد یک هنر است. یک آرایشگر خوب علاوه بر اینکه باید در تکنیک ها و روش های نوین آرایشگری توامند باشد باید با سلیقه، خلاق و با تجربه باشد. چراکه ممکن است برای هر فرد نوع و سبکی جداگانه جهت آراستن او به کار گیرد تا به بهترین و مناسب ترین شکل شما را راهنمایی و آراسته نماید. صرف انتخاب شما برای آرایشگر نباید مکفی باشد. یک آرایشگر خوب باید مدل انتخابی شما را مورد نقد قرار داده و ایده های خود را با توجه به صورت شما، معرفی کند تا در روز عروسی تان زیباتر باشید.

8. بررسی مدارک آرایشگر

برخی از آریشگاه های مردانه تبلیغات گسترده ای از مدارک مختلف و بین المللی انجام می دهند اما حقیقت چیز دیگری است. در بعضی از مواقع بعضی انها فقط دوره فنی حرفه ای را گذرانده اند و دم از مدارک بین المللی می زنند. اگر آرایشگاه و یا آرایشگری مدعی داشتن چنین مدارکی است حتما می بایست آنها در سالن آرایشگاه خود قرار داده باشد تا ادعایش را ثابت کند. دقتداشته باشید که گول تبلیغات کذب برخی از آریشگاه ها را نخورید و حتما بررسی لازم را انجام دهید.

9. تحقیق از مشتریان دیگر

در بین افرادی که در آرایشگاه هستند پرس و جو کنید. ممکن است برخی از افرادی که در آرایشگاه هستند چندین بار به آنجا آمده باشند و تجربه کار با سالن مورد نظر و یا افراد شاغل در آنجا را داشته باشند. ممکن و نکاتی را در خصوص معایب و محاسن آرایشگاه و آرایشگر به شما گوشزد کنند که شما هرگز به آن توجه نداشته ایند. این می تواند به انتخاب شما بسیار کمک کند .

گریم داماد, آرایشگاه داماد

10. قبل از عروسی تست بگیرید.

بعد از انتخاب آرایشگاه و فرد مورد مورد نظر جهت آرایش روز دامادی تان سعی کنید چندماه قبل از عروسی تان آرایشگاه خود را انتخاب کنید و حتما یکبار از کار او تست بگیرید تا با نحوه کار او و عملکرد او آشنا شوید. به دقت و ظرافت او در کار توجه کنید. آیا او میخواهد کار را به سرعت انجام داده و به سراق مشتری بعدی برود ؟ آیا به خوبی وقت برای موها و حرف های شما می گذارد ؟ آیا در نهایت از مدل مویی که برای شما پیاده کرده راضی هستید ؟ اگر جواب سوال هایتان را گرفته اید می توانید تصممیم گیری نمایید.

11. از امکانات آرایشگاه جویا شوید

از امکاناتی که تمایل دارید در روز عروسی تان از آنها استفاده شود از آرایشگاه جویا شوید. امکانات متعددی چون نحوه کوتاهی مو و اصلاح صورت، پاکسازی پوست، پرپشت کردن موهای کم پشت، اتوی مو، مرتب کردن ناخن ها، مساژ صورت، گریم صورت و … .

استفاده از گریم و میکاپ مناسب داماد، باعث می شود تا لک های صورت شما گرفته شود و صورتی درخشان داشته باشید. شاید در موارد زیادی دیده باشید که داماد عرق کرده و صورت او چرب و نام مطلوب باشد. این اصلا مطلب نیست.

12. گریم داماد

نکته‌ بسیار مهمی که در آرايش و گريم داماد در جشن عروسی رعايت مي‌شود، اين است که نوع مواد آرايشی که براي داماد استفاده مي‌شود از مواد براق و يا چرب نيست و اين می تواند خبر خوبي براي آن دسته از آقایانی که مخالف گريم صورتشان در جشن عروسی شان هستند باشد. موادی که جهت گريم آقايان استفاده مي‌شود به هيچ‌وجه نباید به چشم آیند و کسي نباید متوجه تغيير خاص در صورت آقايان با لوازم و مواد آرايشي شود. اکثر محصولاتي که جهت گريم آقايان ساخته شده اند مرطوب‌کننده هستند چرب‌کننده نمی باشند. این مورد را با آرایشگر خود در میان گذاشته و از موادی که جهت گریم استفاده می شود جویا شوید. در برخی اوقات جای سبز ریش روی صورت دیده می شود که برای پوشاندن آن از کرمي مخصوص استفاده می شود که جهت همين امر ساخته شده است و صورت شما را يکنواخت و يکدست می نماید.

انتخاب پکیج مناسب در آرایشگاه

اگر شما بخواهید کلیه خدماتی که در آراشگاه ارائه می شود را جهت گریم روز دامادی خود انتخاب کنید بهتر است کل پکیج را انتخاب کنید و از انتخاب جزء جزء پرهیز کنید. چون در اینصورت ممکن است هزینه آن بیشتر شود. پس با آرایشگر خود صحبت کردن و پکیج مناسب را انتخاب کنید تا قیمت مناسب تری نیز در بیاید.

منبع : talarnet



:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

میدان امام ( نقش جهان )

میدان امام ( نقش جهان )

میدان امام ( نقش جهان )

+ میدان نقش جهان میدان بزرگ مستطیل شکلی در شهر اصفهان ایران است که به‌ وسیلهٔ بناهایی از دورهٔ صفوی محصور شده‌ است. میدان نقش جهان به شکل امروزین در دوره سلطنت شاه عباس صفوی پایه‌گذاری شده‌است. بناهای تاریخی موجود در میدان نقش جهان شامل کاخ عالی قاپو، مسجد امام ، مسجد شیخ لطف الله و سردر قیصریه است. علاوه بر این بناها دویست حجره دو طبقه پیرامون میدان واقع شده‌است که عموماً جایگاه عرضهٔ صنایع دستی اصفهان می‌باشند.

در قياس با ميدان كنكورد پاريس، ميدان نقش جهان از ديدگاه تاريخي برتري دارد و پس از ميدان تيان آنكمن در پكن دومين ميدان بزرگ جهان به شمار مي رود. اين ميدان با اندازه ها و هماهنگي كه در ساخت و ساز آن شكل گرفته است در طي سده ها شگفتي اروپاييان را بر انگيخته است.

میدان نقش جهان در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۱۳ به شماره ۱۰۲ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و در اردیبهشت ۱۳۵۸ به شماره ۱۱۵ جزء نخستین آثار ایرانی بود که بعنوان میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت جهانی رسید.

این میدان پس از ساخت میدان شاه نام گرفت. در زمان ثبت با همین نام در فهرست میراث جهانی ثبت شد و در حال حاضر در این فهرست با نام میدان امام ثبت شده‌ است.

موقعيت: ميدان امام حسين (ع) خيابان سپاه

سال تاسيس:  ۱۱ هجري قمري (دوره شاه عباس اول)

طول تقريبي: ۵۰۷ متر و عرض ۱۵۸ متر

 

میدان نقش جهان در قلب مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. سه بناي مسجد امام، مسجد شيخ لطف الله و سر در بازار قيصريه با طاق هاي متحدالشكل به هم مربوط شده اند. اين ميدان محل انجام مسابقات و بازي هاي معمول آن عصر (چوگان، قاپوق اندازي) بوده است. چهار طرف ميدان، چهار بازار قرار گرفته كه به وسيله مغازه هاي داخل ميدان به ميدان مربوط مي شوند.

 

اين ميدان ساخته شده عصر صفوي به طول ۵۲۵ متر و عرض ۱۵۹ متر طراحي گرديده است، اين در حالي است كه در همان دوره ميدان دوژ پاريس با طراحي مربعي شكل كه هر ضلعش تنها ۱۴۰ مترمربع بيش نداشت به فرمان هانري چهارم درسال ۱۶۱۲ ميلادي بنا گرديد. ميدان امام از ميدان سرخ مسكو نيز كه يكي از گسترده ترين و نامي ترين ميدان هاي جهان بود، گسترده تر است . ميدان بزرگ شهر بروكسل بلژيك نيز با اندازه اي ۶۸*۱۱۰ متر از ديدگاه گستردگي كمتر از يك دهم ميدان نقش جهان پهنه دارد. در قياس با ميدان كنكورد پاريس نيز ميدان نقش جهان از ديدگاه تاريخي برتري دارد و پس از ميدان تيان آنكمن در پكن دومين ميدان بزرگ جهان به شمار مي رود. 

براساس سفرنامه هاي موجود، ميدان جايگاهي مناسب براي اجراي مراسم و آيين هاي بي شماري بوده است كه گاه دولتي و گاه مردمي به شمار مي رفته است: بازي چوگان، آتش بازي، رژه نظامي و جشن هاي ميهني از آن جمله اند. ميدان نقش جهان از سوي سازمان يونسكو به عنوان ميراث فرهنگي بشري به ثبت رسيده است.

اين ميدان با اندازه ها و هماهنگي كه در ساخت و ساز آن شكل گرفته است در طي سده ها شگفتي اروپاييان را بر انگيخته است، ميداني كه درست در اندازه و هم خواني ميداني براي بازي چوگان است و گستره اي برابر با ۸۳۵۰۰ متر مربع را فرا مي گيرد.

 

بناهای اطراف میدان:

در پیرامون میدان، مشهورترین و عظیم‌ترین بناهای تاریخی اصفهان مانند مسجد جامع عباسی یا مسجد شاه (در ضلع جنوبی)، مسجد شیخ لطف‌الله (در ضلع شرقی)، عمارت عالی‌قاپو (در ضلع غربی) و سردر قیصریه (در ضلع شمالی) ساخته شده‌است. اطراف میدان را چهار بازار بزرگ احاطه کرده‌اند. عایدات چهار بازار اطراف میدان، در سال ۱۰۱۷ قمری وقف چهارده معصوم شده‌است.

مسجد امام: این مسجد، مهم‌ترین مسجدی است که از دوره صفویان در ایران برجای مانده‌است. کار ساخت این مسجد در سال ۱۰۲۰ هجری قمری آغاز شده و تزئینات نهایی آن در زمان شاه سلیمان به سال ۱۰۴۷ ه. ق. (معادل ۱۶۱۲ میلادی الی ۱۶۳۰ م.) پایان رسیده‌است. معمار این مسجد استاد علی اکبر اصفهانی و کتیبه سر در آن به خط علیرضا عباسی است.

 

سر در قیصریه: سردر قیصریه بنایی است در ورودی اصلی بازار بزرگ اصفهان. این بنا در گذشته نه‌چندان دور دارای سه طبقه و اکنون دارای دو طبقه‌است. طبقه سوم آن که تخریب شده، نقاره‌خانه را تشکیل می‌داده‌است که در آن با صدای موسیقی، اوقات روز را اعلام می‌کرده‌اند. این سر در به بازار بزرگ اصفهان باز می‌شود و در گذشته راه اصلی بازار اصفهان بوده‌است. سردر قیصریه شامل چهار درب فرعی، یک دروازه اصلی و یک حوض بوده که حوض آن حدود دهه ۱۳۴۰ شمسی به باغچه تبدیل شد ولی اکنون احیا شده‌است. علت نامگذاری این بنا، شباهت آن به یکی از بناهای شهر قیصریه بوده‌است. بر بالای سردر، نقاشی‌هایی به قلم رضا عباسی به چشم می‌خورد. ناقوس دیر هرمز و همچنین ساعت موجود در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، (به قطر حدود ۸۰ سانتیمتر) پس از فتح آن جزیره به اصفهان آورده شد و در بالای این سردر نصب شد.

 

عالی قاپو: کاخ عالی‌قاپو در ضلع غربی میدان در ۶ طبقه و به زیربنای حدود ۱۸۰۰ مترمربع، احداث شده‌است. ارتفاع نهایی این کاخ از سطح میدان ۳۴ متر بوده و در هر طبقه تزئینات هنری خاص خود را دارد. از خصوصیات بارز این بنا وجود خاصیت واکنش صوت و صدا در محل ورودی، تالار پذیرایی بسیار زیبا، تالار اصلی موسیقی و ۵۳ اتاق به منظور استفاده جهت اتاق نشیمن، اتاق جلسه، دولت‌خانه و محل استقرار سفرا و میهمانان است.

 

مسجد شیخ لطف‌الله: مسجد شیخ لطف‌الله یکی از بناهای پیرامونی میدان است که به عنوان مسجد اختصاصی شاه عباس بکار می‌رفته است. این مسجد به دستور شاه عباس ساخته شده‌است و تامارا سون (به انگلیسی: Tamara sonn) آن را به عنوان یکی از زیباترین بناهای مذهبی دنیا عنوان می‌کند. این بنا در سمت مشرق میدان قرار دارد. این مسجد در دوره قاجار به شدت تخریب شد و در زمان رضا شاه بازسازی گردید. کاشیکاری فعلی پوشش بیرونی آن مربوط به سال ۱۳۱۵ شمسی است. گنبد این بنا ۳۲ متر ارتفاع داشته و ساخت آن ۱۷ سال به طول انجامیده‌است. تفاوت این بنا با سایر مساجد دوره صفوی این است که مسجد شیخ لطف‌الله دارای صحن نیست و مناره نیز ندارد. سردر مسجد به قلم ثلث علیرضا عباسی خوشنویس معروف صفوی مزین است.

 

ابنیه تخریب شده این میدان: غیر از ابنیه‌ ای که اکنون موجودند، یادبودهای دیگری نیز در میدان نقش جهان وجود داشته که به تدریج کابرد خود را از دست داده و از میان رفته‌ اند. سرستون‌ های مرمرین که احتمالاً از تخت جمشید شیراز به اصفهان آمده بودند (امروزه یکی به چهلستون منتقل شده و دیگری در موزه ایران باستان تهران قرار دارد)، ۱۱۰ عراده توپ اسپانیایی (غنیمت فتح جزیره هرمز به وسیله امام قلی خان)، میله قپق به ارتفاع چهل متر در مرکز میدان (که امروزه به کلی از میان رفته‌ است) و نیز بنایی که ساعتی اروپایی در آن نصب شده بوده از آن‌ جمله‌ اند. همچنین در مجاورت مسجد شیخ لطف‌ الله، مدرسه‌ ای به نام مدرسه خواجه‌ ملک (بعدها مدرسه شیخ لطف‌ الله) وجود داشته که در زمان قاجاریه از میان رفته‌ است.

منبع : https://www.jeyja.ir/fa/index.php/component/content/article/13-isfahandestinations/24-d7?Itemid=101



:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شبکه های اجتماعی حاکمیت دنیا مجازی را در اختیار دارند و این طور که آمارهای رسمی نشان می دهد، یک سوم مردم جهان در این پلتفرم های تعاملی عضو هستند. به طور کلی گفته می شود 72درصد کاربران اینترنتی جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و 89درصد این افراد در گروه سنی 18 تا 29 سال به سر می برند. کارشناسان مرکز Biz Trends براساس آخرین مطالعه خودروی 10 شبکه اجتماعی برتر جهان، آمار و ارقام جالبی منتشر کردند که به قرار زیر بازگو می شود.

فیس بوک

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید


فیس بوک همچنان به عنوان بزرگ ترین و پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در جهان یاد می شود. تنها در کشور آمریکا بیش از یک میلیون سازمان کوچک و متوسط آگهی های تبلیغاتی خو د را روی فیس بوک منتشر می کنند و همچنین گفته می شود سازمان های بزرگ آمریکایی سالانه بیش از 100 میلیون دلار بودجه تبلیغاتی خود را به فیس بوک اختصاص می دهند.هم اکنون تعداد مشترکان فیس بوک از 2 میلیارد نفر هم فراتر رفته است و بیش از یک میلیون سایت اینترنتی با لینک مستقیم برای ورود به صفحه شخصی در فیس بوک موجود است.


توییتر

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

توییتر برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند پیام های کوتاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، بهترین شبکه اجتماعی محسوب می شود. توییت های کوتاه طی چند سال گذشته توانسته اند دنیای شبکه های رسانه ای را متحول کنند. کارشناسان می گویند توییتر را باید به اندازه فیس بوک جدی گرفت و آن را یکی از تاثیرگذارترین سایت های اینترنتی جهان دانست. این سایت هم اکنون بیش از 650 میلیون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاریابان از توییتر برای فروش محصول و موفقیت حضور خود در بازار جهانی استفاده می کنند.

LinkedIn

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

از این سایت به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی سازمانی در جهان یاد می شود. این سایت شبکه های تخصصی در میان کارشناسان جهان ایجاد کره است و مدیران و کارمندان را به هم متصل می کند. در حال حاضر بیش از 467 میلیون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر یک ثانیه دو عضو جدید به این شبکه اجتماعی افزوده می شود. در هر ماه به طور میانگین 97 میلیون نفر از اعضای LinkedIn به صفحه اختصاصی خود سر می زنند و این مرکز پیش بینی کرده تعداد مشترکان خود را تا سال 2020 به سه میلیارد نفر برساند.
Google Plus

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این شبکه اجتماعی که تحت مدیریت گوگل خدمات خود را ارایه می دهد، به طور میانگین در هر ماه 500 میلیون کاربر فعال دارد و در بیشتر مواقع برای بازاریابی و فعالیت های آنلاین تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. در فصل دوم سال 2017 میلادی میزان ارتباط مثبت میان مشترکان Google+ و برندهای بزرگ جهان 53درصد بیشتر شده است. در حال حاضر یک میلیارد حساب کاربری فعال در Google+ موجود است و گفته می شود هر سال تعداد کاربران آن 33 درصد افزایش می یابد. بزرگ ترین گروه مخاطبان این شبکه اجتماعی را افراد 45 تا 54 سال تشکیل می دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزایش یافته است.

یوتیوب

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این سایت که یکی از زیرمجموعه های گوگل محسوب می شود، بزرگ ترین مرکز انتشار تصاویر ویدیویی آنلاین در جهان است. پیش بینی می شود یوتیوب در سال 2016 میلادی بیش از 5.6 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. هم اکنون در هر ماه شش میلیارد ساعت ویدیو روی سایت یوتیوب مشاهده می شود و کاربران موبایلی روزانه یک میلیارد ویدیو منتشرشده روی آن را تماشا می کنند. در مجموع روزی چهار میلیارد ویدیو روی یوتیوب مشاهده می شود و در هر دقیقه معادل 300 ساعت فایل تصویری جدید در این سایت قرار می گیرد.

Pinterest

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این شبکه اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای رسانه ای آنلاین محسوب می شود که طی مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اکنون بیش از 70 میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی عضو هستند که 85درصد آنها را زنان تشکیل می دهند و بیش از 9 میلیون کاربر هم از طریق صفحه اختصاصی خود در فیس بوک وارد Pinterest می شوند. این شبکه اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای رسانه ای آنلاین محسوب می شود که طی مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اکنون بیش از 70میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی عضو هستند که 85درصد آنها را زنان تشکیل می دهند و بیش از 9 میلیون کاربر هم از طریق صفحه اختصاصی خود در فیس بوک وارد Pinterest می شوند.

اینستاگرام

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

بازاریاب ها این روزها اینستاگرام را یکی از بهترین پلتفرم های اجتماعی می دانند و توجه ویژه به آن دارند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی برای روایت انواع داستان های تصویری است و می تواند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بیش از 800 میلیون کاربر جهانی در طول هر ماه به صفحه اختصاصی خود در اینستاگرام سر می زنند و روزانه 75 میلیون کاربر از خدمات آن استفاده می کنند. به طور کلی 20درصد کاربران اینترنتی جهان با اینستاگرام درگیر هستند و جوانان بزرگ ترین گروه مخاطبان این مجموعه اند.

از مجموع مشترکان اینستاگرام، 51 درصد را مردان تشکیل می دهند و 14 درصد مطالبی که روی آن منتشر می شود حین رانندگی به اشتراک گذاشته می شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب های کاربری در اینستاگرام جعلی یا غیرواقعی هستند و 90 درصد اعضای این گروه را افرادی تشکیل می دهند که کمتر از 35 سال دارند. اینستاگرام یکی از زیرمجموعه های فیس بوک محسوب می شود.

Tumblr

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

به عنوان یکی از زیرمجموعه های یاهو توانسته است خود را به یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل کند. این پلتفرم میکروبلاگ برای به اشتراک گذاری عکس، ویدیو، فایل صوتی، متن، پرسش و هر آنچه کاربر نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون بیش از 420 میلیون نفر در Tumbir عضو هستند و این افراد تاکنون 217 میلیون وبلاگ شخص ی ایجاد کرده اند.در هر روز بیش از 120 هزار وبلاگ در این شبکه اجتماعی به روز می شود و تاکنون 99 میلیارد عکس و مطلب روی آن قرار گرفته است.

Flickr

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید
این شبکه اجتماعی که به به اشتراک گذاری عکس و ویدیو اختصاص دارد، یکی از زیرمجموعه های یاهو محسوب می شود و روزانه 3.5 میلیون عکس جدید روی آن قرار می گیرد. این شبکه اجتماعی در مجموعه 92 میلیون مشترک فعال دارد که کاربران آن از 63 کشور باید با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. تاکنون بیش از 10 میلیارد عکس از سوی کاربران Flickr روی آن منتشر شده است و این افراد بیش از دو میلیون گروه اختصاصی تشکیل داده اند.

Reddit

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این شرکت اجتماعی موبایلی با هدف سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد و اعضای ثبت شده انواع محتویات مورد نظر خود را به اشتراک می گذارند. این ابزار اجتماعی در هر ماه به طور میانگین 174 میلیون کاربر فعال دارد و طی 10 سالی که از زمان تاسیس آن می گذرد بسیار محبوب شده است. کاربران از 209 کشور جهان در  Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 میلیارد صفحه در این شبکه اجتماعی مشاهده می شود.
 
در پایان نمونه از شبکه های اجتماعی ثبت شده را مشاهده کنید
 



شبکه اجتماعی myspace شیک فام

 

شبکه اجتماعی Reddit شیک فام

 

شبکه اجتماعی plurk شیک فام

 

شبکه اجتماعی diigo شیک فام

 

شبکه اجتماعی medium شیک فام

 

شبکه اجتماعی twitter شیک فام

 

شبکه اجتماعی plus شیک فام

 

شبکه اجتماعی pinterest شیک فام

 

شبکه اجتماعی facebook شیک فام

 

شبکه اجتماعی facenama شیک فام

 

شبکه اجتماعی aparat شیک فام



:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بخش بهترین های سایت وینفون با هدف معرفی بهترین بازی ها و برنامه ها در زمینه های مختلف مقاله هایی را تحت این عنوان منتشر می کند. این هفته قصد معرفی بهترین لغت نامه های دوزبانه انگلسیی به فارسی و فارسی به انگلیسی را برای سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل  را داریم، در ادامه همراه وینفون باشید.

 امروزه زبان انگلیسی در اکثر امور و کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و همه آن را به عنوان یک زبان بین الملل می شناسند، با این وجود ما نیاز بیشتری به یادگیری این زبان برای ارتباط با افراد در سراسر جهان یا خواندن کتاب ، مجله، خبر و خیلی کارهای دیگر داریم. از طرفی با گسترش حوزه تکنولوژی در بین افراد جامعه، آن ها ترجیح می دهند تا از کتاب های کاغذی استفاده نکنند و از کتاب ها و برنامه هایی استفاده کنند که می توانند رو گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود همیشه همراه داشته باشند. یکی از کتاب های که برای هر فردی که نیاز به یادگیری و یا دانستن زبان خارجه دارد کتاب های فرهنگ لغت یا دیکشنری است. فرهنگ لغت کتابی است که در آن معانی واژه ها، تلفظ و یا اطلاعات کاربردی درباره آن ها وجود دارد. فرهنگ لغت های دوزبانه مانند انگلیسی به فارسی و یا ترجمه فارسی به انگلیسی معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو و با اهمیت بالای این برنامه ها در این قسمت بهترین ها را در این زمینه خدمت شما معرفی می کنیم.

EZDictionary

ezdictionary1

دیکشنری یونیورسال دیگر برای استفاده شما EZDictionary نام دارد. برنامه ای با قیمت ۱.۴۹ دلاری که البته شما می توانید آن را امتحان کنید و در صورتی که از استفاده آن راضی باشید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. این یک برنامه تمام عیار برای برطرف کردن نیازهای یک زبان آموز است. در این نرم افزار می توانید تمامی لغات ضروری برای امتحان IELTS به همراه سوال های متعدد مربوط به آن ها را مطالعه کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن عالی توسط جناب حسام کاشفی عزیز ساخته و منتشر شده است. از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار هماهنگی خوب آن با دستیار صوتی ویندوز یعنی کرتانا است، به گونه ای که به راحتی می توانید حتی زمانی که اپلیکیشن بسته است، از طریق کرتانا کار های ترجمه ی خود را انجام دهید.

برخی ویژگی های برنامه EZDictionary:

  1. دیکشنری آنلاین (در حدود ۷۰ زبان)
  2. دیکشنری آفلاین اختصاصی انگلیسی – فارسی
  3. دیکشنری انگلیسی به انگلیسی
  4. واژگان و سوالات IELTS
  5. نوتیفیکیشن های تعاملی
  6. یکپارچه با کرتانا
  7. روش لایتنر
  8. کلمه ی روز + کاشی زنده
  9. ذخیره ی واژه های مورد علاقه

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

EZDictionary55


SkyDic:

skydic3

برنامه SkyDic برنامه ای متفاوت با دیگر دیکشنری ها است چرا که شما برای استفاده از این برنامه می توانید گلاسوری های متفاوت را دانلود و از آن ها استفاده کنید. این که شما بتوانید از چند دیکشنری عمومی و تخصصی در کنار هم استفاده کنید نشان برتری این برنامه به دیگر برنامه ها می تواند باشد. شما می توانید گلاسوریی ها با فرمت mdx و فایل‌ های دیتا با فرمت mdd را دانلود و در برنامه وارد کنید. برنامه SkyDic نیز یک برنامه ایرانی که توسط حسین زارعی ساخته شده است.

برخی ویژگی های برنامه SkyDic:

  1. نصب گلاسوری ‌ها با فرمت mdx و فایل‌ های دیتا با فرمت mdd
  2. جا به‌ جایی سریع بین گلاسوری ‌های نصب شده
  3. نمایش تصاویر و پشتیبانی از هایپرلینک
  4. تلفظ آفلاین با استفاده از موتور متن به گفتار سیستم عامل
  5.  قابلیت نصب پکیج‌ های تلفظ طبیعی آفلاین
  6. سازگار با برنامه‌ های کتاب‌خوان مثل Tucan Reader و Bookviser Reader
  7. تشخیص کلمات با استفاده از میکروفون
  8. پشتیبانی از فرامین صوتی و کرتانا

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

SkyDicqr-code-skydic


Advanced Persian Dictionary:

advanced-persian-dictionary1

برنامه ای که شما با آن علاوه بر استفاده از واژگان می توانید از موتور جستجوگر گوگل نیز استفاده کنید و علاوه بر ترجمه کلمات از ترجمه جملات خود نیز آگاه شوید، البته برای استفاده از بخش گوگل ترنسلیت باید به اینترنت متصل باشید ولی در استفاده از لغت نامه نیازی به اینترنت ندارید و حتی در این حالت می توانید از تلفظ کلمات به دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی نیز بهره مند شوید. جملات رایج مربوط به هر کلمه را ببینید. با توجه به منوی این برنامه شما توانایی استفاده راحت و سریع از تمام بخش های برنامه را دارید فقط کافی است به سمت ها چپ و راست صفحه را بکشید. این برنامه تنها نسخه موبایل را دارا می باشد و روی ویندوز فون ۸ و ۸.۱ و ویندور موبایل ۱۰ نیز قابل نصب است.

برخی ویژگی های برنامه Advanced Persian Dictionary:

  1. تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی به صورت آنلاین و آفلاین
  2. آوا شناسی آمریکایی و بریتانیایی و فارسی
  3. استفاده آفلاین از قسمت لغت نامه
  4. موتور جستجوگر گوگل برای ترجمه جملات
  5. جملات کاربردی برای هر کلمه

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

advanced-persian-dictionary qr-advanced-persian-dictionary

 

منبع : وینفون



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

جشنواره بین المللی خوارزمی را می توان برجسته ترین رویداد علمی کشور دانست. این مسابقه علمی یکی از ابزارهای انگیزشی برای پیشرفت علمی در ایران است و موجب کشف استعدادها و طرح های برحسته علمی و صنعتی می شود.

در سال 1366 که این جشنواره برای اولین بار زیر نظر سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران آغاز شد، شاید کمتر کسی فکر می کرد که این بذر کاشته شده در روزهای حساس دفاع مقدس، ثمرات بارزی داشته باشد. سازمان پژوهش های صنعتی که زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است در سال 1368  تصمیم گرفت طرح های دانش آموزی نیز در سومین دوره جشنواره خوارزمی، حضور پیدا کنند.

جهت آگاهی از تاریخچه، اهداف، سیاست ها و بخش های جشنواره خوارزمی در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جشنواره خوارزمی تا دوره چهارم با حضور طرح های داخلی برگزار می شد. از سال 1370 به یک رویداد بین المللی تبدیل گشت و در آن علاوه بر طرح های داخلی و دانش آموزی طرح های خارجی نیز به رقابت گذاشته شد.

یازدهمین دوره این مسابقه علمی نیز با تغییر برگزار شد. مسئولان برگزاری مسابقات سال 1376 تصمیم گرفتند، این دوره را با حضور طرح های ایرانیان مقیم خارج در کنار دیگر طرح های ارسالی در سال های قبل برگزار کنند. اما آخرین تغییر در جشنواره بین المللی خوارزمی جدا شدن طرح های دانش آموزی از این جشنواره علمی در سال 1378 بود. در این سال اولین دوره جشنواره جوان خوارزمی ایجاد و سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی خوارزمی بدون حضور طرح های دانش آموزی برگزار شد.

نام این جشنواره از محمد بن موسی خوارزمی ریاضیدان، فیلسوف، جغرافیدان و منجم برجسته ایرانی که در دوره عباسیان زندگی می کرده، گرفته شده است. این دانشمند ایرانی در سال 185 هجری قمری(780 میلادی) به دنیا آمده است. خوارزمی علم جبر را پایه گذاری کرد بر همین اساس به احترام او، روش ها و شیوه ها ی محاسبات در ریاضیات را الگوریتم (برگرفته از الخوارزم) نامیدند.

جشنواره بین المللی خوارزمی

ارج نهادن به تلاش های پژوهشگران، مخترعان و مبتكران، ايجاد بستر مناسب براي همكاری های علمی و همچنین تعامل ميان انديشمندان داخلی و خارجی از بارزترین اهداف در برگزاری این رویداد علمی بوده است.

جشنواره بین المللی خوارزمی

این هدف ها با دو سیاست اجرایی شده اند . اولین سیاست در این جشنواره، شناسايی، جذب و پرورش استعدادها در زمينه‌ های علمی و صنعتی بوده و دیگری حمایت های مادی و معنوی از برگزیدگان است. هرچند خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند این جشنواره بیشتر به سمت طرح های علمی رفته و کمتر بر روی طرح های صنعتی تمرکز می کند.

طرح هایی که در جشنواره شرکت داده می شوند در چهار دسته تقسیم بندی می گیردند.

1- پژوهش های بنیادی (Basic Research): در این بخش پژوهش های طراحی شده برای فهم نوین از فرآیندهای تازه و اصول اساسی است. البته پژوهش های بنیادی که از مقالات چاپ شده در نشریات معتبر علمی خارجی و داخلی برخوردار باشند، امتیاز ویژه ای در بررسی های جشنواره دارند.

2- پژوهش های کاربردی (Applied Research): پزوهش هایی که برای خلق فناوری های جدید انجام می شود در این دسته قرار می گیرد. این پژوهش ها علاوه بر داشتن تاییده از مراجع معتبر، باید سفارش داشته باشند. همچنین قابل ارائه بودن یکی دیگر از فاکتور پژوهش های این دسته است.

3- پژوهش های توسعه ای (R&D): پژوهش هایی هستند که توسعه محصول یا فرآیند صنعتی را حاصل شوند. البته طرح هایی که به تولید انبوه رسیده باشند نیز در این دسته قرار می گیرند.

4- ابتکار (Innovation): هرچند که بسار واضح است ولی در یک جمله گفت بهره برداری موفق از ایده های نوین در این دسته قرار دارد.

جشنواره بین المللی خوارزمی

این 4 دسته طرح پس از طی 14 مرحله به طور کامل بررسی می شوند تا از برترین ها در مراسم اصلی جشنواره تقدیر گردد. مراسم نهایی جشنواره هر ساله بهمن و اسفند با حضور صاحبان طرح های برتر، مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه کشوری برگزار می شود.

جشنواره بین المللی خوارزمی

اهداي جوايز نقدی (ارزی ـ ريالی) به پژوهشگران، مبتكران و مخترعان برگزيده، اهدای تقديرنامه و جوايز توسط رياست محترم جمهوری، استفاده از آئين نامه نحوه پذيرش برگزيدگان جشنواره‌ ها و مسابقات علمی در دوره‌ های آموزش عالی، فراهم نمودن تسهيلات، امكانات و معرفي جهت دريافت وام به صندوق ها، ارائه تسهيلات به برگزيدگان به منظور شركت در نمايشگاه های داخل و خارج از كشور و همچنین فراهم آوردن عضويت آنان در مراكز رشد، از جمله حمایت های مادی و معنوی جشنواره بین المللی خوارزمی است.

جشنواره بین المللی خوارزمی

این جشنواره حامیان داخلی و خارجی زیادی دارد. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، سازمان صنایع هوا فضاو سازمان صنایع دفاع از حامیان برجسته داخلی این رویداد علمی کشور هستند.

همچنین سارمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه، کمیسیون علوم و فناوری برای توسعه پایدار در جنوب، موسسه فرهنگی اکو، سازمان همکاری های اقتصادی، سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد، مرکز بین المللی تحقیقات کشاورزی در مناطق خشک، آکادمی علوم کشورهای در حال توسعه، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، مجتمع جهانی سازمان های تحقیقات صنعتی و فناوری، سازمان جهانی مالکیت فکری، مرکز منطقه ای علون و انتقال فناوری اتحادیه کشورهای منطقه ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند و طرح کلمبو حامیان بین المللی جشنواری خوارزمی را تشکیل می دهند.

جشنواره بین المللی خوارزمی

مهلت ارسال آثار به جشنواره امسال که تا پایان مهرماه تمدید شده بود پایان یافته و کار بررسی طرح های ارسالی آغاز شده است.

این جشنواره همیشه افراد با استعداد و توانمندی را کشف کرده اما معرفی ایده ها و افراد برتر به صنعت کشور، ناقص انجام می شود. در نتیجه این ایده ها به مرحله اجرای گسترده یا تولید انبوه نرسیده و در همان سطح می مانند.

نمونه ای از طرح های برتر

طراحی و ساخت كوره آزمايشگاهی مادون قرمز با نرخ گرمايشی بالا، بررسی و توليد راديوايزوتوپ پرازئوديميوم-142، ربات با چرخ توپی، سيستم پوشيدنی اندازه گيری حركت سه بعدی كمر انسان توسط تكنولوژی سنسور های پارچه ای، طراحی بال هواپيمای فوق سبك با مكانيزم ايرفويل متغير و پمپ جديد انژکتور با توان مصرفی کم برخی از طرح های جشنواره جوان خوارزمی دربخش های دانش آموزی و دانشجویی است.

برای آشنایی بیشتر با نمونه انواع طرح های برگزیده، به صورت خلاصه به برخی از آنها در زیر اشاره می کنیم:

ربات چند منظوره - رتبه اول الکترونیک در جشنواره جوان خوارزمی -محقق : عباس رحيمی-استفاده از روبات ها معمولا جهت يک يا دو منظور است. روبات چند منظوره قابليت اين را دارد که اقدامات متفاوتی مثل پرتاب اشياء ، کاوشگری ، بازی فوتبال و انجام کارهای ديگر را صورت دهد.

بريل نوت - رتبه اول کامپیوتر در جشنواره جوان خوارزمی - پژوهشگران: مصطفی و مرتضی دولتی- اين طرح جهت رفاه نسبی روشن دلان عزيز طراحی گرديده است. در بخش سخت افزاری يک صفحه کليد خاص بريل در نظر گرفته شده و همراه با يک بلندگوی کوچک در صفحه کليد ، کاربری آن را برای روشندلان آسانتر نموده است. از ويژگی های اين طرح در بخش نرم افزاری گويا بودن راهنمای برنامه ها است که کلمه به کلمه کاربر روشندل را راهنمايي می کند. اين دستگاه قابليت اتصال به پرينتر مخصوص جهت پرينت خط بريل را  دارد.

تبدیل تصویر به متن قابل ویرایش- رتبه برتر کامپیوتر در جشنوار جوان خوارزمی - پژوهشگر: سهراب عاملی - اين طرح با بکارگيری ايده خلاقانه، الگوريتم های ابداعی و پياده سازی مناسب قادراست تصوير حروف فارسی را به طور خودکار (با انجام تنظيمات خاص) اسکن کند. سپس متن اسکن شده را طي چند مرحله تشخيص تبديل به متن قابل ويرايش نمايد. از ويژگی های طرح فوق تبدیل کتاب به متن بدون نياز به صرف وقت، نيروی انسانی و هزينه زیاد است.

پیشبرد مرزهای دانش در جراحی مغز و اعصاب در جهان و تلاش در ارتقای این علم در ایران، نانو اسیلاتور میکروموج اسپینترونیکی با مواد ناهمسان گرد، طراحی و ساخت سیستم انتقال نوری اس تی ام، شبیه ساز کامل متحرک هواپیمای ایران 140، مطالعه جامع بیماری جاروئک لیموترش در جنوب کشور، تولید واکسن زنده گامبرو، ژن های سازگاری نسبی جدید در انسان، نانو الکتروشیمی، نشر القایی انباشتگی مولکولی از جمله طرح های برگزیده در جشنواره بین المللی خوارزمی است.

اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی -1392

اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی -1392

اسامی برگزیدگان بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی خوارزمی -1392

اسامی برگزیدگان بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی خوارزمی -1392

امسال بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی برگزار می شود و جشنواره جوان خوارزمی نیز شانزدهمین دوره خود را تجربه می کند.

منبع : دیجیاتو



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .
تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

لینک سازی در وبلاگ ها

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .
ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .
سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

نکته :

  • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
  • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
  • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
  • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
  • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
  • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .
بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

نتیجه

لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

http://helenmusic.blogtez.com
http://helenmusic.tebyan.com
http://dlmusicnewsong.blogfa.com
http://newmusicpop..com
http://musicdlsong.mihanblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://moosighijadid.blog.ir
http://ahanghayeshad.parsiblog.com
http://ahanglove.blogsky.com
http://ahangirani.niloblog.com
http://radiomusic.emyspot.com/blog/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://HappyMusicdownload.blogspot.com
http://downloadahang.eklablog.com
http://mp3ahang.hatenablog.com
http://helenmusicir.wordpress.com
http://musicremix.fardblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://musiciranijadid.avablog.ir
http://musicghamgin.javanblog.ir
http://ahangirani2018.monoblog.ir
http://musicorkest.farsiblog.com
https://musicirooni.site123.me
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://newmusic2018.vcp.ir
http://tehranmusic.blogsazan.com
http://rezamohebi.doodlekit.com/blog
http://bestmusic.mizbanblog.com/
http://radiomusic.emyspot.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahang2019.tinysite.ir/
http://avamusic.parsablog.com/
http://mp3baran.blogtez.com
http://ahangmojaz2018.bestblog.ir
http://abrmusic.roomfa.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://newsongmusic.niloblog.com
http://ahangirooni.blogsky.com
http://musicshad.persianblog.ir
http://www.oldmusicall.loxblog.com
http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangtaraneh.hamrahblog.com
http://akadmusic.weblog.com.co
http://radiomusic.limoblog.ir
http://pormusic.negarablog.ir
http://alexmusic.blograz.ir
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangirooni.vistablog.ir
http://blogmusic.noblog.ir
http://nex1music.kowsarblog.ir
http://nicmusic.madblog.ir
https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://jenabmusic.blogr.ir
http://nicemelody.sitearia.ir
http://popmusic.wallinside.com
http://faridmusicall.yektablog.net
http://simamusic.takblog.net
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://bia2music.bigsite.ir
http://ahangfa.azadblog.com
https://sites.google.com/site/musicall2019/
http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://musicgold2019.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx
http://persianmusic2019.mihanblog.com
https://sedabaran2019.blogspot.com/
http://bornamusic1998.loxblog.com/
https://sites.google.com/site/romanjadid2019
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://ardalanmusic.loxblog.com/
http://topmusic2019.mihanblog.com
https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22
http://bluemusic4.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://wikimusic2019.mihanblog.com
http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx
http://catmusic2019.loxblog.com/
http://sahelmusic2019.mihanblog.com
https://tehmusic2019.blogspot.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx
http://newmusic2019.mihanblog.com
http://azadmusic.blogsky.com/
https://asramusic2019.blogspot.com/
http://popmusic2019.mihanblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://Farskids2019.mihanblog.com
http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx
https://musicazad2020.blogspot.com/
http://atenaahang.mihanblog.com
http://yasmusic2010.loxblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://mahanmusic2019.mihanblog.com
https://ahangpop.persianblog.ir
http://hanrimp3.loxblog.com/
https://parniamusic.blogspot.com
http://vidamusic.unblog.fr/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangfarsi2019.blogsky.com/
http://beckmusic.blogsky.com/
http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx
https://sites.google.com/site/lormusic2000/
http://lionmusic1100.loxblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://ariamusic2020.loxblog.com/
http://daryamp3.mihanblog.com
https://ahangkordijadid.persianblog.ir
http://ahangkhas2020.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://ahanglorijadid.persianblog.ir
http://leylaahang2019.loxblog.com/
http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://ArefMusicall.mihanblog.com
https://sites.google.com/site/kordimusic2019/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://moosighi2019.blog4ever.com
http://dogmusic2211.loxblog.com/
http://musicjadid2019.mihanblog.com
https://musicshomalinew.persianblog.ir
http://royataraneh.blogsky.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://musicjonoobi.persianblog.ir
http://natashadl.mihanblog.com
http://musicirani.niniweblog.com
http://hiradmusic2020.loxblog.com/
http://oldmusic1.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://sites.google.com/site/ketabjadid11/
https://sites.google.com/site/beytoote11/
https://sites.google.com/site/yellowmusic23
https://www.plurk.com/helenmusic
https://www.smore.com/wpcvs
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.wykop.pl/mikroblog/
http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76
https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/
http://eduahang.ucoz.net
https://oldmusichappy.blogspot.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://musicwedding2020.blogspot.com
https://radiojavan11.blogspot.com/
https://ahangshad2010.blogspot.com/
https://musicbirthday.persianblog.ir/
https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://moeinmusic11.persianblog.ir
https://narjesmusic.persianblog.ir
https://mahanmusic2018.persianblog.ir
http://zahramosighi.blogsky.com
http://eshghtaraneh.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://silvermusic2020.blog.ir/
http://javadmusic2019.vcp.ir/
http://perspolismusic.niloblog.com/
http://sepahanmusic.niloblog.com/
http://esteghlalmusic.niloblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://tractormusic.niloblog.com/
http://zobahanmusic.niloblog.com/
http://fooladmusic.niloblog.com/
http://nasajimusic.niloblog.com/
http://abadanmusic.niloblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://parsjonoobimusic.niloblog.com/
http://sepidroodmusic.niloblog.com/
http://messimusic.mizbanblog.com/
http://suarezmusic.haniablog.com/
http://albamusic.dibablog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://arturmusic.asemanblog.com/
http://ronaldomusic.bestblog.ir/
http://modricmusic.bestblog.ir/
http://kroosmusic.bestblog.ir/
http://marcelomusic.bestblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://neymarmusic.farsiblog.com/
http://eriksenmusic.sitearia.ir/
http://kanemusic.sitearia.ir/
http://cavanimusic.sitearia.ir/
http://rabiotmusic.sitearia.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://pogbamusic..com/
http://jonesmusic..com/
http://hazardmusic..com/
http://willanmusic..com/
http://kantemusic..com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://abidalmusic..com/
http://cotimusic..com/
http://alabamusic..com/
http://reusmusic..com/
http://ozilmusic..com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://avamusic22.parsablog.com
http://musicirooni.parsablog.com/
http://avasong.parsablog.com/
http://radiomusic1.parsablog.com/
http://ahangbaran.blogr.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://musicbaran20.blogr.ir/
http://ganjamusic.blogr.ir/
http://bia2music.blogr.ir/
http://popmusic1.blogr.ir/
http://behmusic.blogr.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://orangemusic.noblog.ir
http://rohammusic.monoblog.ir/
http://azitamusic.monoblog.ir/
http://sheydamusic.monoblog.ir/
http://wikisedamusic.monoblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://voryamusic.blogsky.com/
http://aydinmusic.blogsky.com/
http://bitamusic.hamrahblog.com/
http://shohrehmusic.hamrahblog.com/
http://hamedmusic.hamrahblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://pashamusic.hamrahblog.com/
http://mehrimusic.hamrahblog.com/
http://hadimusic.hamrahblog.com/
http://alirezamusic.hamrahblog.com/
http://najmemusic.hamrahblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://rostammusic.blogsky.com/
http://marymusic.blogsky.com/
http://samarmusic.madblog.ir/
http://taranehirani.limoblog.ir/
http://mosighiold.limoblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://atenamusic.blograz.ir/
http://mehdimusic.aslblog.ir/
http://atiemusic.loxblog.com/
http://azadehmusic.loxblog.com/
http://hanrymusic.loxblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://bigidoomusic.persianblog.ir/
https://dadashmusic.persianblog.ir/
http://aryanamusic..com/
http://fazmusic.blogr.ir/
http//farskids.blogr.ir



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

همراه با دانلود آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

Text  Music Hoorosh Band In Ghararemoon Nabood 

این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری
جا بزنی واسه قلبم جای خالی تو بذاری
عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه
قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
آخه چرا احساس منو
تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون
نابود شد
این دلم واست آسون مرد
آخه چرا احساس منو
تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون
نابود شد
این دلم واست آسون مرد

تکست آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا
بگو بهم نیا گلم آخه برم کجا
این حق نبود ولم کنی تو بی هوا
آخه چرا احساس منو
تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون
نابود شد
این دلم واست آسون مرد
آخه چرا احساس منو
تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون
نابود شد
این دلم واست آسون مرد



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد