نوشته شده توسط : علی

خرید لوازم آرایشگاهی

 

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام capitalhairandbeauty  پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

کرم موی برکلی

مراقبت مو دارای شرایطی است که نیازمند استفاده از محصولات خاص و متناسب با موی شماست. مطمئناً برای شما هم پیش‌آمده است که از محصولاتی استفاده کرده باشید و حتی باعث خشک شدن و شوره روی موی سر شما شود.

کرم مو berkeley ساخت کشور انگلستان با وزن 475 میلی‌لیتر مناسب برای موهای شما یک حالت‌دهنده و براق‌کننده بسیار قوی می‌باشد که موهای شمارا همچون ابریشم نرم می‌کند.

از خواص کرم مو برکلی این است که موهای شمارا تقویت و مرطوب می‌کند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می‌کند.

فقط کافی است مقداری از کرم تقویت‌کننده مو برکلی را روی دست بزنید و سپس به موهایتان حالت ببخشید.

اگر شما قصد خرید کرم مو برکلی رادارید این محصول باقیمت مناسب در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.

با هم دیگه بخوانیم : بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر alegro

پودر دکلره کلاینر 500 گرم

اگر از آرایشگرتان بپرسید که چه پودر دکلره‌ای خوب است که به ماهم برای استفاده توصیه کنید حتماً پودردکلره کلاینر را به شما نخواهد گفت چون خود آن‌ها از پودر کلاینر برای رساندن پایه‌های 10 تا بالاتر از این محصول استفاده می‌کنند.

مصرف پودر دکلره در سالن‌های زیبایی بسیار زیاد است و پودرهای نامرغوب گردوغبار بسیاری را ایجاد می‌کند که باعث سرفه و هم سلامت فردی که با آن کار می‌کند بسیار مضر است. پودر دکلره کلاینر بدون گردوغبار بوده و عطر خوشی را دارد.

پودر دکلره کلاینر را بی‌شک آرایشگران حرفه‌ای برای رنگ‌آمیزی بهتر موی و از بین بردن رنگ‌های قبلی ازجمله حنا، گیاهی و رنگ‌های سختی همچون پرکلاغی استفاده می‌کنند.

روشن‌کنندگی بالای پودر کلاینر و آسیب کمی که به موی مشتری وارد می‌کند گزینه خوبی برای دانشجویان هنر آرایشگری و کار بارنگ است. دکلر کلاینر به دلیل اینکه کف نمی‌کند ، مناسب برای روشن کردن به روش فویل است

پودر دکلره کلاینر ساخت کشور بلژیک و تحت لیسانس آمریکا با شماره مجوز 5420010815114 با وزن 500 گرم بوده و از آن به‌منظور بی‌رنگ کردن موی سر و رساندن به پایه دلخواه جهت ایجاد زمینه برای نشاندن رنگ‌های موردنظر روی موی سر به کار می‌رود.

منبع : fcdn5



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی تعدادی از بهترین لوازم شخصی برقی

 

خرید اتو مو بابلیس  ST387E

اگر شما موهایی با قد کوتاه تا متوسط دارید و به دنبال وسیله ای برای تقویت و صاف کردن آن می گردید که بتواند به راحتی در چند حرکت موهای شما را نرم کند و با موهای شما سازگار باشد، پس محصول اتو مو بابلیس  ST387E دقیقا مناسب شماست. کفی های تقویت کننده اتو مو بابلیس  ST387E 24*120 میلی متری آن با پوششی از سرامیک الماس به طور یکنواخت گرما را توزیع می کنند و با موهای شما مهربان هستند. همچنین تکنولوژی یونیک در این محصول یون های منفی را در موها توزیع می کند و هر رشته از آن را پوشش می دهد. شارژ الکتریکی مو بسیار کاهش می یابد. دستگاه اتو مو بابلیس  ST387E هم برای موهای خشک و هم موهای مرطوب شما مناسب است و به موها آسیب نمی رساند. برای کسانی که موهای کوتاه تا متوسطی دارند و به دنبال محصولی برای تقویت و استحکام موهای خود در چند حرکت میگردید که با موهای شما سازگار باشد؟ پس محصول اتو مو بابلیسST387E hair straightener iPro 235  دقیقا مناسب شماست

ویژگی های محصول اتو مو بابلیس  ST387E :

          پوشش حرفه ای از سرامیک الماس

          تکنولوژی درجه حرارت: گرمای فوری و دمای ثابت

          تکنولوژی یونیک برای موهای آسیب دیده و براق

          6 درجه ی مختلف حرارت

          کفی های تقویت کننده ی  24*120 میلی متری   

          مرطوب و خشک

          نمایشگر ال ای دی

          تشک محافظ حرارت

          قفل حمل و نقل

          سیم چرخان

برس حرارتی های حرفه ای

برس حرارتیFast Hair Straightener Brush یا برس سریع، وسیله‌ای جایگزین سشوار است که استفاده از آن هم سرعت بیش‌تر و هم ریسک بسیار کم‌تری از نظر وارد آمدن آسیب به ریشه‌های مو دارد. هر مقدار که دندانه‌های بیرون آمده از صفحه ی‌ سرامیکی برس حرارتی بهتر طراحی شده باشند، ریشه‌های مو از حرارت و رسیدن آسیب مصون‌تر خواهند بود. چنین دندانه‌هایی معمولاً در اطراف برس حراتی نیز وجود دارند تا از آسیب رسیدن به دست کاربر برس جلوگیری شود.

ارگونومیک بودن دسته‌ی برس حرارتی نیز باعث کنترل راحت‌تر و سرعت عمل بیش تر در هنگام استفاده از آن خواهد شد. ما در فروشگاه اینترنتی شیک فام با انتخاب واجد شرایط ترین برس‌های حراتی  و اتو مو حرفه ای از برندهای محبوبی مانند: پرومکس - جمی – مک استایلر و سایونا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با حفظ ایمنی، در زمانی معادلِ یک دهمِ سشوار زدن، موهای زیبایتان را خشک کرده و حالت دلخواهتان رابه آن بدهید. انتخاب با شماست!

 

اپیلیدی براون bruan سری 9 (Silk Epil 9 ) مدل 961e

اپیلیدی براون مدل 961e سریع‌ترین و دقیق‌ترین اپیلاتور برند Braun است. Silk 961e حتی کوتاه‌ترین موها را نادیده نمی‌گیرد. روزی که از این اپیلیدی استفاده می‌کنید تا 4 هفته بعد نیازی به آن نخواهید داشت وتا آن زمان از پوستی صاف ولطیف لذت ببرید.

ریمل خنک‌کننده سیلک اپیل 9 به‌طور قابل‌توجهی پوست بدن شمارا صاف وابریشمی می‌کند. اپیلیدی براون 61e9 دارای سری مناسب برای نقاط حساس بدن است.

 

جدیدترین وسیله جانبی اپلیدی براون سری 9  پد ماساژ دهنده عمیق است که استفاده از آن گردش خون رابه میزان قابل‌توجهی بهبودمی بخشدوظاهرپوست رابهترمی کند.وبرس های جدید عمل لایه‌برداری راهم انجام می‌دهند و 6 برابر موثرترازاسکراب دستی عمل می‌کنند.

استفاده از فنّاوری MicroGrip که موجب می‌شود به‌وسیله 40 تیچر، ریزترین موها را از بین برده و باعث شفافیت آن شده وپوست بدن تا 4 هفته صاف ولطیف باقی بماند.

وجود برس لایه‌بردار عمیق که باعملکردبالا و به شکل مثلثی منحصر به فردوتکنولوژی صوتی پوستی لطیف رابه ارمغان می آورد.

پوست رابه آرامی وایجاداحساسی بی‌نظیر صاف ابریشمی می‌کند. Silk 961 برای پوست‌های حساس یک انتخاب ایده آل است.

پدماساژعمیق: تاثیرآن عمیق ترازبرس معمولی است و موجب بهبودظاهرپوست وبهترشدن گردش خون خواهد شد.

اپیلیدی براون (braun) سری 9 مدل 961e امکان تنظیم شخصی را به کاربر می‌دهد.

براون 961e نسبت به فیلیپس BRE 640/650 بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌باشد.

برش موی بیشتربایک حرکت برای سرعت بخشیدن به اصلاح

لذت بردن از پوستی ماندگار طی 4 هفته

اپیلیدی براون سری 9 موهای بدن را 4 برابر کوتاه‌ترمی کندو دقت آن 0.5 میلی‌متر است.

فنّاوری نوینی که در این (اپیلیدی براون (braun ) مدل 961e )به کار گرفته‌شده است، این امکان رابه شمامی دهد که تیغه‌های وسیع‌تر، بلندتروعمیق تری رادراختیارداشته باشید وموهای بدن خودرابادقت بالا، حتی کوتاه‌ترین آن‌ها (تا دقت 0.5 میلی‌متر) را از بین ببرید ودیگرنیازی به موم نداشته وتا 4 هفته بدنی صاف ولطیف داشته باشید.

براون  961eدارای قابلیت ضد آب میباشد و شما می‌توانید بدون نگرانی زیرآب تمیز کنید و به‌آسانی در حمام وزیر دوش استفاده نمایید.<



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟ 

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟ 

با پرفکت مانی(Perfect Money) شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوطخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این بخش از مقاله به توضیح خواهیم داد که ووچر پرفکت مانی چیست؟ تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجرجهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

سام اکسچنجر چیست ؟

خرید و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی سام اکسچنجر است. اگر شما حسابی در پرفکت مانی داشته باشید و یا به عبارتی در پرفکت مانی اکانتی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر امکاناتی را فراهم نمود تا شما در فضایی امن فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت را و سایر خدمات پرفکت مانی را انجام دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید در سایت خرید و فروش پرفکت مانی (سام اکسچنجر)به فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام نمایید. از آنجایی که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است تمام اطلاعات هویتی شما نزد این سامانه کاملا ً محرمانه خواهد بود. و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات و ویژگی های سام اکسچنجر بهره مند شوید زیرا هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر جلب رضایت کاربران از ارائه خدمات است و مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش باید که اصلا پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ به جرات می توان گفت که پرفکت مانی تغییر و تحول بزرگی در سیستم های مالی در جهان ایجاد کرد. کاربرد این ارز دیجیتال را بطور خلاصه می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نگهداری الکترونیکی پول
  • انتقال آسان و سریع در عین حال ایمن پول
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده همچون بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • خرید کالا بصورت آنلاین (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند).


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()