نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در مورد انتخاب آتلیه و عکاسی عروسی به عروس و داماد در انتخاب بهترین آتلیه عروس برای مراسم عروسی کمک میکند.

انتخاب آتليه عروس يکي از مهم ترين قسمت هاي برنامه ريزي عروسي است. تقريبا تنها چيزي که از عروسي شما باقي مي ماند، عکس ها و فيلم ها است. حتي تصور اينکه بعد از برگزاري موفقيت آميز و پرخرج جشن، عکس ها و فيلم ها خراب شده باشند و يا کيفيت لازم را نداشته باشند، ويرانگر است.

در اينجا نکات اساسي را که به شما در انتخاب موسسه عکاسي و فيلمبرداري مناسب کمک مي کنند ذکر مي کنيم.


سطح تجربه تيم عکاسي و فيلمبرداري را محک بزنيد.
مهم ترين شاخصه آتليه عروس، تجربه آنهاست. عروسي شما يک بار اتفاق مي افتد، بنابراين جايي براي تمرين عکاسي و آزمون و خطا نيست! جشن شما پر از لحظه هايي است که فقط يک بار اتفاق مي افتند. عکاس و فيلمبردار شما بايد کوله باري از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زيبا و ناب را ثبت کند. تيم عکاسي و فيلمبرداري بايد سرشار از ايده هاي نو براي عکاسي و فيلمبرداري باشد و شما را در موقعيت هاي مختلف قرار داده و لحظات زيبا را ثبت کند.

سن و سال، تاريخ صدور مجوز موسسه، معرفي دوستان و آشنايان قبلي که از خدمات آنها استفاده کرده اند، ديدن نمونه کارها و... همگي مي توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه موسسه عکاسي و فيلمبرداري مجالس را محک بزنيد.

کميت و کيفيت عکس هاي عروسي :
فراموش نکنيد که تعداد کمي عکس با کيفيت بهتر از هزاران عکس بي معني و بدون کيفيت است . هيچ ارزاني بي حکمت نيست و هيچ گراني اي نيز دليل مرغوب بودن نيست. پس براي انتخاب عکاس آتليه عروس با معيارهاي اساسي و درست اقدام کنيد.

روش هاي صرفه جويي در هزينه هاي عکاسي عروسي :
نرخ عکاسان حرفه اي عروسي معمولا گران است و براي عکاسي در طول مراسم عروسی تان که ديگر نيازي به نورپردازي و فيگورهاي عکاس تان پيدا نمي کنيد مي توانيد ازيک عکاس معمولي تر بهره ببريد . بدين ترتيب که بعد از عکاسي باغ ، آتليه و عکس هاي سفره عقد که با يک عکاس حرفه اي انجام مي دهيد ، مي توانيد ادامه ي مراسم تان را که مي خواهيد با خاله ، عمه و ... عکس هاي يادگاري بگيريد ، با عکاس يا اشخاص ديگري پيش ببريد .

عکاسي هاي حرفه اي عروسي معمولا براي فرستادن عکاس شان به مراسم تان پولي دريافت نمي کنند . اما براي چاپ آن ها شما مجبوريد به آن ها پول بپردازيد در حالي که اگر اين کار را يکي از آشنايان تان انجام دهد ديگر متحمل هزينه نمي شويد . البته اگر بخواهيد محکم کاري کنيد مي توانيد هم از عکاس آتليه تان بخواهيد که به مراسم تان بيايد و هم از دوست تان بخواهيد تا از شما عکاسي کند در اين صورت هزينه تان نيز نصف مي شود. 

به محل دفتر موسسه دقت کنيد.
بله، درست فهميديد. منظور دقيقا محل دفتر موسسه عکاسي و فيلمبرداري است. اعتبار موسسه را مي توانيد از محل دفتر موسسه دريابيد. تفاوت زيادي است بين يک موسسه که در طبقه دهم يک برج تجاري نوساز، دفتري کوچک و خلوت دارد، با موسسه اي که دفتري قديمي در يک محله معتبر دارد و مشخص است که سال هاست در همين مکان به کسب و کار مشغول است. تازه کار ها و بي تجربه ها معمولا سراغ دفترهاي آپارتماني در طبقات بالايي برج ها و مجتمع هاي تجاري مي روند، چرا که هنوز بودجه لازم براي تاسيس يک دفتر را ندارند. در حالي که قديمي تر ها و با تجربه ها در دفتر قديمي خود، سال هاست که با کسب و کار مشغول هستند و مشتريان زيادي به محل آنها رفت و آمد مي کنند. اين شاخص مهمي در انتخاب تيم عکاسي و فيلمبرداري مجالس عروسي شماست.

منبع : http://bit.do/fKyiw



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()