نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018

این شاسی بلند مدت کمی است که در چین رو نمایی شده و تا چندی بعد به وسیله مدیران خودرو به عرضه می رسد. خرید اقساطی تیگو ۵ نیز با فاصله ای کم بعد از ورود به بازار ایران برای راحتی خریداران عزیز در سپند خودرو فراهم شده است. ابعاد محاسبه شده این خودرو 4/34 متر طول، 1/83 متر عرض و 1/65 متر ارتفاع را در بر می گیرد. هم چنین فاصله بین دو محوری معادل 2/63 متر را از آن خود کرده است. تریم دورنگ استفاده شده در بدنه این قسمت را جذاب تر کرده است. هم چنین طراحی تهاجمی تر و جسورانه تری را به نسبت قبل در چری تیگو 5 مدل 2018 مشاهده می کنیم. اما چیزی که باعث تعجب شده این است که پیشرانه قابل استفاده در آن تغییر نکرده و با همان موتور قبلی عرضه می شود.

فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018

مشخصات فنی چری تیگو 5 مدل 2018

فن آوری ابری 1.0 در خودروهای جدید چری به کار رفته، این قابلیت محصول نسل اول این سیستم می باشد و به وسیله آن رانندگی و عیب یابی مدرن در عصر اینترنت را تجربه خواهید کرد. کیفیت رانندگی توسط این سیستم عیب یاب هوشمند بهبود پیدا کرده و نیازهای رانندگی شما را رفع می کند. با توجه به این که تغییری در پیشرانه این مدل جدید ایجاد نشده، چری تیگو 5 سال 2018 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو درست مانند مدل قبلی به عرضه می رسد. اما قابل ذکر است که توان 152 اسب بخار به 148 اسب بخار تغییر پیدا کرده و موتور مورد نظر این مقدار قدرت را تولید می کند. برای انتقال نیرو به چرخ ها از گیربکس 5 سرعته دستی و 7 سرعته CVT درست مانند نسل قبلی استفاده می شود. به زودی فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018 راهی را برای خرید بهتر و راحت تر برایتان فراهم می کند.

موتور چری تیگو 5 مدل 2018  4 سیلندر خطی
حداکثر قدرت  139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور  182 نیوتن متر در 4300-4500 دور در دقیقه
حجم موتور چری تیگو 5 مدل 2018  1971 سی سی
 تعداد سوپاپ  16 DUAL VVT
جعبه دنده  7 سرعته اتوماتیک CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰  13 ثانیه
حداکثر سرعت چری تیگو 5 مدل 2018 180 کیلومتر در ساعت
 وزن خالص 1537 کیلوگرم
فاصله محور ها 2610 میلیمتر
 ابعاد و نوع چرخ های جلو و عقب 225/65R18

مشخصات فنی چری تیگو 5 مدل 2018

مشخصات ظاهری چری تیگو 5 مدل 2018

طراحی شیشه ها در نمای جانبی شامل تغییراتی شده و خطی که به عضلانی شدن این نما کمک می کرد حذف شده است. این تغییرات به نظر این نما را بدتر از قبل جلوه می دهد. اما در نمای پشتی چراغ و سپر جدید و زیباتر توانسته جذابیت این قسمت از خودرو را بیشتر کند. پلاک جای خود را به لوگوی چری داده و به بخش پایینی صندوق عقب منتقل شده است. مدل جدید رینگ‌های 18 اینچی به همراه سانروف پانوراما با طول تقریبی 100 سانتیمتر که از نسل قبلی 20 سانت بزرگ تر شده از آخرین تغییرات ظاهری محسوب می شوند. تغییرات ایجاد شده در کابین این فضا را به طور کل متفاوت از قبل نشان می دهد اما تغییرات خوبی صورت نگرفته است. به این دلیل که این فضا ساده تر و ارزان تر از قبل دیده می شود. پنل درب ها، صندلی ها، فرمان خودرو، داشبورد و کنسول وسطی به طور کلی عوض شده اند. برای خرید به صرفه تر و آسان تر این خودرو بهترین گزینه ثبت نام در فروش اقساطی چری تیگو 5 مدل 2018 می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مراحل سفارش فرش سجاده

 

مراحل سفارش فرش سجاده

برای سفارش فرش سجاده ای چند مرحله ساده‌ وجود دارد که با توجه به نکات یادآوری شده در مقالات گذشته و مطالب این مقاله سعی بر این است که بتوانیم راهنمایی خوبی برای خریداران محترم انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فرش کوروش، در ابتدا باید بدانیم که هدف از انتخاب فرش سجاده‌ای چیست؟ فرش سجاده‌ای با ابعاد مشخص و نقشه‌های خاص خود که مختص مساجد، نمازخانه‌ها، هیأت‌ها و حسینه‌هاست با هدف نظم بخشیدن به اجتماع نمازگذاران طراحی شده است. همچنین با توجه به کاربرد این فرش‌ها در فضاهای مقدس، طراحان فرش نهایت تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند زیبایی در کنار فضای روحانی این مکان ها را همزمان به وجود بیاورند.

ابعاد استاندارد فرش سجاده ای عرض ۱۲۵ سانتیتر در طول دلخواه است. نقشه‌های استاندارد و پرطرفدار فرش نمازخانه ای  به گونه‌ای است که فضای در نظر گرفته شده برای هر نمازگذار در حدود ۶۵ سانتیمتر است.

جنس و نوع فرش

در مورد نوع نخ فرش سجادهای و همچنین شانه و تراکم مطالب مفید فراوانی در این سایت برای شما فراهم شده است. بهترین نوع نخ برای فرش سجادهای نخ اکرولیک هیت ست شده است. منتها در مقایسه با نخهای پلی استر، نخ اکرولیک قیمت بالاتری دارد بنابراین قیمت فرش سجادهای اکرولیک بالاتر از قیمت فرش پلی استر خواهد بود. پس مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای خریداری فرش نمازخانه و مساجد یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب است.

نوع رنگ و نوع طرح

طرح و رنگ فرش عنوان‌هایی کاملا سلیقه‌ای هستند. پر کاربردترین رنگ فرش ماشینی از گذشته‌ها در کشور ما رنگ قرمز بوده است. برای فرش سجادهای با توجه موارد استفاده آن رنگ سبز از ابتدا بسیار مورد توجه بوده  و می‌شود گفت که بیشترین انتخاب‌ها برای فرش سجاده‌ای رنگ سبز بوده است. در حال حاضر رنگ آبی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. از سایر رنگ های سفارش داده شده باید به رنگ سرمه‌ای و گردویی نیز اشاره کرد.

در مورد نقشه فقط به این نکته اشاره می‌کنیم انتخاب نقشه‌های دستباف گونه با نقشه‌های ریز و شلوغ بیشتر مناسب برای فرش‌های با شانه و تراکم بالا است.

نحوه محاسبه مقدار مورد نیاز

برای محاسبه میزان مورد نیاز فرش سجاده‌ای بهترین حالت این است که از راهنمایی مشاوران و کارشناسان کارخانه فرش کاشان استفاده کنید. برای این کار ابتدا اندازه‌گیری فضای مسجد و یا نمازخانه را انجام داده و به همراه تعدادی عکس از محل مورد نیاز برای کارشناسان ما ارسال می‌کنید تا مقدار دقیق مورد نیاز را برای شما محاسبه کنند.

یادآوری این نکته بسیار ضروری است که جهت قبله نسبت به فضای مسجد برای محاسبه مقدار فرش بسیار مهم است. هر چه زاویه قبله نسبت به فضای نمازخانه بیشتر بشود مقدار مورد نیاز فرش سجاده‌ای نیز بیشتر خواهد شد.

برای دریافت مدل‌های و نقشه‌های متنوع فرش سجاده‌ای با کارشناسان کارخانه فرش سجاده‌ا ی کاشان در ارتباط باشد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1399 | نظرات ()