نوشته شده توسط : علی

در این بخش از وبلاگ درب ضد سرقت و سیستم های حفاظتی قصد داریم تا در مورد درب های ضد سرقت چینی برای شما بیشتر بگوییم. این درب ها که از نظر قیمت و کیفیت دارای درجات بسیار متفاوتی می باشند، باعث شده تا هزینه مصرف کننده بسیار کاهش یابد و مصرف کننده انتخاب بیشتری را داشته باشد.
برای اینکه امنیت محل زندگی و کار خود را بالا ببرید باید از تدابیری بهره بجویید که احتمالا هرگونه اتفاقی که سبب آن موجب صدمه یا خسارت شود را پیشگیری نمایید. یکی از مواردی که می توانید با استفاده از امنیت محل مورد نظر خود را تامین نمایید، استفاده از درب های ضد سرقت می باشد.در ادامه با اطلاعات سفر همراه باشید تا در مورد فرصت های تجاری که می تواند در سفر چین برای شما ایجاد شود بیشتر بگوییم.درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار .

مشخصات درب ضد سرقت

معمولا جنس درب های ضد سرقت را از چوب راش استفاده می کنند که میزان برجستگی و یراق های آنها با یکدیگر تفاوت دارند شاستی کشی درب های ضد سرقت در تمامی درب های تفاوتی ندارد.برخی از درب ها برجستگی خاصی ندارند عنوان درب های cnc را به خود اختصاص داده اند این درب ها نسبت درب های که دارای برجستگی می باشد قیمت تمام شده کمتری دارند. نوع دیگری از درب های ضد سرقت درب هایی هستند که جنس اصلی این درب ها از چوب گردو می باشد و قیمت آنها نسبت به درهایی که از جنس چوب راش هستند گران تر است.

درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

 

درب های ضد سرقت به صورت اقتصادی در بازار برای خرید موجود می باشد که برای مشتریانی که قصد خرید این درب ها را دارند کاملا مقرون به صرفه باشد و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند. در کنار استفاده از درب های ضد سرقت می توانید از قفل هایی استفاده کنید که دارای امنیت بسیار بالایی هستند. قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه یکی از قفل هایی هستند که با استفاده از آن ها می توانید حتی بدون استفاده از درب های ضد سرقت، امنیت محل کار یا منزل خود را بالا ببرید.روش دیگری که می توانید با استفاده از امنیت فضای داخلی خود را تامین نمایید استفاده از روق های دوبل فلزی می باشد که در داخل درب قرار می گیرند که در این حالت ضخامت درب شما دو میلی متر بیشتر می شود.درب ورودی آپارتمان اولین منظره از یک خانه است که در چشم افراد قرار می گیرد و از جمله ملزومات یک منزل است که می تواند به ساکنین منزل حس آرامش را انتقال دهد. به اعتقاد ما، علاوه بر امنیت و آرامش، درب ضد سرقت باید از زیبایی بی‌نظیری هم برخوردار باشد تا بتوان از ظاهر آن هم لذت برد.

درب های ضد سرقت چینی

اگر در مورد درب های ضد سرقت مطالعه داشته باشید متوجه خواهید شد که این درب ها از کشور چین وارد ایران می شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی دارند و طبعا بیشتر درب ها ضد سرقتی که از چین وارد می شود از جنس استیل و ام دی اف می باشند.

درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

وزن درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب هایی که در ایران و کشور ترکیه تولید می شوند کمتر است و سبک تر هستند. لولای این درب ها از نوع لولای پنهان می باشد که امنیت را تا حد بسیار زیاد بالا می برد. علاوه بر تمام این موارد این درب قیمت بسیار کمی نسبت به دیگر نمونه های دیگر دارد ولی در بازار فروش کمتری نسبت به دیگر درب ها دارد.ما در گروه اکباتان درب سعی داریم که با ارائه درب ضد سرقت ترکیه‌ای اصل، بهترین کیفیت، خدمات و طرح‌های روز دنیا را بصورت پک اورجینال وارداتی تقدیم‌تان کنیم؛ با درب ضد سرقت ترک حس آرامش، امنیت و زیبایی را به خود هدیه دهید.

مجوزها و گواهینامه ها

مسئله دیگری که در مورد اکباتان درب وجود دارد این است که این گروه تنها گروهی است که نماینده انحصاری شرکت Itibar Celik Kapi کشور ترکیه در ایران می باشد. این موسسه تجربه 12 ساله در زمینه فروش را دارد و توانسته است 20 هزار درب ضد سرقت را در خدمت مشتریان خود قرار دهد.درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

مطلبی بعدی این است که گروه اکباتان درب خدمات پس از فروش خود را با بکارگیری افراد متخصص و کارشناس انجام می دهد تا بتواند بهترین خدمات و کیفیت را در اخیار مشتریان خود قرار دهد. اهداف اصلی این موسسه حفظ وفاداری مشتری و اصالت محصول می باشد.        

 



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1397 | نظرات ()