نوشته شده توسط : علی

بام لند تهران

معرفی مجموعه تفریحی بام لند تهران

بام لند نام یک مجموعه تجاری-تفریحی در تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک، در قالب 12 ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت.

اما خرید تنها جذابیت این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی نظیر مجموعه واقعیت مجازی، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی، اشتیاق همه را برای بازدید از اینجا بیشتر و بیشتر می کند. اما صبر کنید، هنوز از کافه ها و رستوران های مشهور و پرطرفدار این مکان برای تان نگفته ایم، مجموعه غذاخوری باصفا با چشم اندازی فوق العاده به دریاچه چیتگر که مدت زمان بازدیدمان از بام لند را بیشتر می کند و تجربه لذت بخش تری در اختیارمان قرار می دهد.

مجموعه تفریحی بام لند با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی کرده تا تمام بازدیدکنندگان را راضی به خانه بفرستد. همراه مان باشید تا شما را با قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر آشنا کنیم.

ساعت بازدید:

از ساعت 08:00 تا 24:00 می توانید بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که ساعت کار فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها متفاوت است. برای آشنایی با ساعت کار آنها می توانید به قسمت های مربوط به هر کدام در این مطلب مراجعه کنید.

افتخارات:

مجموعه بام لند در سال 2018 توانسته است برای طراحی خارجی خود، جایزه معماری ویژه در مسابقه بین المللی سالانه پریکس ورسیلز (international Prix Versailles annual awards) در بخش قاره ای آفریقا و غرب آسیا را به دست بیاورد.

امکانات بام لند

امکانات مجموعه تفریحی-تجاری بام لند در سطح خوبی قرار دارد و از خیلی مراکز خرید دیگر در تهران از کیفیت بیشتری برخوردار است مانند:

  • رستوران و کافی شاپ
  • صندوق امانات
  • آمفی تئاتر روباز
  • آسانسور و پله برقی
  • بوفه و پارکینگ

· اینترنت مرکزی و وای فای رایگان

· دوربین مداربسته، حراست و لابی‌مَن 24 ساعته

· اطفای حریق خودکار، اعلام حریق دیجیتال، برق اضطراری

  • سرویس بهداشتی

اطلاعات پارکینگ بام لند

پارکینگ بام لند در مجاورت بلوک C قرار گرفته است.

ساعت کاری:

روزهای تعطیل: 08:00 تا 1:00 بامداد

روزهای عادی: 09:00 تا 01:00 بامداد

هزینه:

برای 1 ساعت اول 5000 تومان

*به ازای هر ساعت اضافه 2000 تومان اضافه دریافت می شود.

منبع: https://www.karnaval.ir/






:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()