نوشته شده توسط : علی

بهترین روش های جوانسازی پوست صورتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،پوست ما نیاز به توجه زیادی دارد تا جوان، سفت تر و فربه تر بماند. جوانسازی پوست صورت کار ساده ای نیست و شما نمی توانید روند طبیعی پیری را متوقف کنید، اما می توانید با کم کردن چین و چروک و کم کردن سرعت تشکیل چروک های جدید با آن مقابله کنید.

بهترین روش جوان سازی پوست صورت

در این مطلب، چند روش متداول برای جوانسازی پوست، برطرف کردن چین و چروک‌های ریز، اسکارها، تیرگی‌های ناجور و سایر عیب‌های جزئی را به شما یاد می‌دهیم.
۱- بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت

تزریق بوتولینوم توکسین، با نام‌های تجاری بوتاکس، دیسپورت و زئومین، نسبتا بدون عوارض ناخوشایند بوده، خطرات بسیار کمی داشته و نیازی به دوره‌ ی ریکاوری ندارد، ضمنا این شیوه در برطرف کردن موقتی چین و چروک‌های ریز صورت، گردن و پیشانی موثر است. کاربرد بوتاکس در جوانسازی پوست صورت بعد از گذشت یک مدت زمانی خود را نشان می دهد.
۲- فیلرهای بافت نرم

در این روش، فیلرهای بافت نرم به زیر پوست تزریق شده و می‌تواند استخوان گونه را برجسته‌تر کرده، خط آرواره را پُر کند، اسکارهای به جا مانده از آکنه یا جراحی را محو کرده، گونه‌های فرو رفته و گودی چشم‌ها را پُر کند.

همچنین می تواند خطوط افقی صورت را محو کند، لب‌ها را برجسته کرده و خطوط نازولابیال یا خط خنده را که خطوط عمیقی هستند که از بیرون پر‌ه‌های بینی به سمت گوشه‌های دهان کشیده می‌شوند، پُر کند.

بعضی از فیلرها مانند اسید هیالورونیک و اسید پلی ال لاکتیک، نهایتا توسط بدن جذب می‌شوند. سایر فیلرها حاوی دانه‌های ریز مواد جامد معلق در ژل هستند. این ژل به مرور زمان جذب شده و دانه‌ها زمینه‌ی رشد کلاژن را تشکیل می‌دهند و برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.
۳- جوانسازی پوست صورت با لایه بردارهای شیمیایی

از این روش برای برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست،یک محلول اسیدی،معمولا گلیکولیک اسید یا تری کلرواسیتیک اسید روی پوست مالیده شده، سلول‌های پوست را شل کرده و لایه‌های بالایی اپیدرمیس را بر می‌دارد. تاثیر این روش بر اساس عمق نفوذ ماده‌ی لایه‌ بردار متفاوت است که نوع و قدرت محلول مورد استفاده، آن را تعیین می‌کند.، لکه‌های پیری، بد رنگی، جلوگیری از رشد بافت‌های مستعد سرطانی شدن و محو کردن اسکارهای سطحی استفاده می‌شود.

لایه برداری برای جوانسازی پوست

۴- میکرودرمابراسیون (لایه برداری مکانیکی پوست)

در این نوع از روشهای جوان سازی پوست صورت ، پزشک یا کارشناس زیبایی، ناحیه‌ای را با اندکی کریستال هیدروکسید آلومینیوم سمباده می‌کِشد تا پوست، ظاهری شفاف‌تر و یکدست‌تر پیدا کند. این روش هزینه‌ای نسبتا مناسب دارد و به ریکاوری هم نیازی نیست.

آیا از فواید و مراحل میکرودرم آگاهی دارید؟ حتما این مقله را بخوانید!

۵- میکرونیدلینگ برای جوانسازی پوست صورت

در این تکنیک، پزشک وسیله‌ای برقی (یا با باطری) را که دارای سوزن‌های بسیار ریز و تیز است مکررا وارد پوست می‌کند که البته اینگونه که ممکن است به نظر برسد، دردناک نیست.

این سوزن‌ها آسیب‌های ریزی در پوست ایجاد می‌کنند که موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود. قبل یا بعد از سوزن زدن می‌توان از موادی چون اسید هیالورونیک یا اسید اسکوربیک استفاده کرد تا ماده عمیق‌تر نفوذ کند. این روش نسبتا بی‌خطر و کم هزینه است.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/6487934/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

چرا فضای کار اشتراکی برای رشد کسب و کار مناسب است؟ به دلیل خدمات متنوع و خلاقانه و فضای شاد و پر انرژی این مکان ها طرفدار دارد.

یکی از فلسفه‎های شکل‎گیری و طراحی فضاهای کار اشتراکی، خصوصیات پویای آن‎ها شبیه به افرادی است که از آن استفاده خواهند کرد.

این فضاها عملکردها و انعطاف‎پذیری در اختیار افراد قرار می‎دهند

که در یک اداره معمولی مشاهده نخواهید کرد.

فضای کار اشتراکی یک گزینه قابل استفاده برای رشد کسب و کار است.

چنین فضایی باعث می‎شود افراد، از مزایای یک کسب و کار متمرکز در یک محل با یک قیمت به مراتب ارزان‎تر به نسبت یک دفتر کار تجاری سنتی (با صرفه‎جویی در هزینه‎ها تا ۲۵ درصد) بهره ببرند.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()