نوشته شده توسط : علی

حسابداری ابری چیست؟

نرم افزاری همچون نرم افزارهای حسابداری فعلی با راه حل هایی بر اساس میز کار می باشد، بر خلاف نرم افزارهای حسابداری فعلی، نرم افزار حسابداری ابری بر روی سرور راه دور قرار دارد. داده ها به "ابر" فرستاده می‌شوند یعنی جایی که در آن پردازش و ذخیره می‌شوند. مزایای آن برای کاربر نهایی شامل دسترسی به داده‌های زمان واقعی از هر نقطه با اتصال به اینترنت و از هر دستگاهی شامل لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند و تبلت می‌باشد.

 


کارمندان با دید بیشتری داخل سازمان هستند و می‌توانند همکاری موثرتری داشته باشند. اینکه حفظ، نگهداری و بروزرسانی روزانه اطلاعات توسط ارائه دهنده  SaaS(نرم افزار به عنوان یک سرویس) مدیریت می‌شود، برای صاحبان کسب و کار آرامش ذهنی می آورد.

برآورد شده است که تا سال۲۰۲۰، ۷۸ درصد از کسب و کارهای کوچک از تکنولوژی ابری استفاده می‌کنند. واضح است زمانی که شما آن را تحت مدل تجاری SaaS درنظر بگیرید، ارائه دهندگان جهت نوآوری و فراهم کردن سرویس مشتری با یک قیمت رقابتی انگیزه پیدا می‌کنند.

حسابداری ابری

مزایای حسابداری ابری

برای کسب و کار جدید شروع تازه با یک راهکار ابری به سادگی ثبت نام آن است. با این حال تاسیس کسب و کار نیاز به برنامه ریزی برای انتقال دارد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات مهم دست نخورده باقی می‌ماند و همه چیز بطور روان در حال اجرا است. خوشبختانه ارائه دهندگان عمده حسابداری ابری اجازه انتقال یکپارچه و آرام از راهکارهای قدیمی و سنتی مبتنی بر میزکار را می‌دهند. بسیاری از صاحبان کسب و کار که به سمت تکنولوژی حسابداری ابری رفته اند، صرفه جویی در هزینه و بازده بیشتر را در عملیات روزبه روز گزارش کرده اند.

در اینجا مزایای نرم افزار حسابداری ابری در مقابل نرم افزار حسابداری سنتی مورد تحقیق قرار گرفته است:

ذخیره سازی امن داده های مالی

تکنولوژی حسابداری ابری می‌تواند روش ذخیره سازی اطلاعات مالی امن تری نسبت به نرم افزار مبتنی بر میز کار فراهم آورد. داده ها بطور مرتب بر روی سرورها در چند مکان مختلف توسط فراهم کننده SaaS پشتیبان گیری می‌شوند؛ و همچنین هارد یا کامپیوتری حاوی اطلاعات حساس وجود ندارد که بتواند به سرقت برود. از آنجا که اطلاعات مالی بر روی نرم افزار نصب شده روی کامپیوترهای یک ساختمان نگه داری نمی‌شوند، از خطرات ناشی از آتش سوزی و بلایای طبیعی نیز کاسته می‌شود.

همگام سازی داده ها بطور خودکار

نرم افزار حسابداری ابری کارهای سنگین را انجام می‌دهد بنابراین شما می‌توانید زمان خود را صرف دیگر کارهای مهم کسب و کارتان کنید. بطور خودکار حساب‌های بانکی شما همگام سازی می‌شود بنابراین لازم نیست شما بطور دستی معاملات را وارد کنید یا هزینه ها را تایید کنید. اگر ۸۴ درصد از کسب و کارها از نرم افزار ابری استفاده کنند هزینه‌های برنامه خود را کاهش می‌دهند.

پرداختن هم چنان که رشد می کنید

کسب و کارهای کوچک اغلب دچار مشکلات فزاینده می شوند، که با رشد درآینده انتخاب نرم افزار یک اولویت برای بسیاری می شود. نرم افزار حسابداری ابری به کسب و کارها اجازه می دهد همانطور که رشد می کنند آنچه را نیاز دارند بخرند و هزینه خود را افزایش دهند. که این شامل فضای ذخیره سازی، کاربران بیشتر و ویژگی های پیشرفته تر می شود.

دسترسی چند کاربره

هنگامی که شما در کسب و کار خود به نقطه‌ای برسید که به دنبال برون سپاری وظایف خاصی باشید، استفاده از حسابداری ابری می‌تواند در مقیاس کردن به یک شیوه کنترل شده و مقرون بصرفه به شما کمک کند. ویژگی چند کاربره حسابداری ابری یعنی شما می‌توانید به افراد مختلف دسترسی به سوابق مالی و فرآیند حسابداری خود را بدهید، بطوری که می‌توانند از راه دور دسترسی داشته باشند. این موضوع گردش کاری را ساده می کند و ویژگی چند کاربره برای ارتباطات سریع و همکاری گروهی ساخته شده است.

منبع : نرم افزار حسابداری ابری gheyas

 



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویلا سازی

ویلا سازی و داشتن ویلا این روزها در کشور ما دیگر مختص به اقشار ثروتمند جامعه نیست چراکه بسیاری از مردم از قشر متوسط اقدام به ویلا سازی و بنای ساختمان در ملک شخصی خود نموده‌اند. در نگاه نخست ساخت و تجهیز یک ساختمان جدید تحت عنوان ویلا سخت و زمان‌بر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که عده زیادی نسبت به شروع و انجام آن دلسرد می‌شوند. اما معرفی فنّاوری برتر احداث ویلاهای پیش‌ساخته، موجب شده که این ساختمان‌ها روزبه‌روز بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

ویلا سازی با سازه‌های پیش‌ساخته

سازه‌های پیش‌ساخته در همه مناطق کشور قابلیت جاگذاری و راه‌اندازی رادارند. این سازه‌ها ضد رطوبت می‌باشند و در مقابل سرما و گرما عایق حرارتی مناسبی محسوب می‌شوند. اگر ویلای پیش‌ساخته را در نواحی کوهستانی با سقف شیروانی ملاحظه کردید و همان سازه را با نمای آجری در منطقه‌ای کویری مشاهده نمودید، تعجب نکنید. این هنر ویلا سازی بادانش ویلای پیش‌ساخته است. شرکت‌های بسیاری کمی با گروه متبحر و متخصص قادر به اجرای چنین سیستم‌هایی هستند. یکی از آن‌ها که از بیش از ده سال گذشته در این کار حضور دارد، شرکت متخصص ساختمانی پلاستوفوم است. این شرکت با گروه متخصص و زبده‌ی خود قادر است که در تمام نقاط کشور ویلا سازی نماید. اما چرا باید از یک گروه متخصص استفاده کرد؟

هزینه‌های بالای ساخت به روش سنتی

با توجه به تنوع اقلیم در ایران حساسیت ساخت ویلا در مناطق مختلف بالا است. این حساسیت به دلیل تغییرات آب و هوایی و مخاطرات طبیعی به وجود آمده است. مطمئناً سکونت در ویلا کمتر از سکونت در منزل شما اهمیت ندارد. شاید بهترین زمان‌ها و زیباترین اوقات مختص به سپری شدن در ویلا باشد. زمانی که باید با دقت گروه متخصص ساختمانی تضمین امنیت گردد. به همین جهت ما با اجرای بی‌نقص و ضمانت کار، شمارا در ویلا سازی همراهی خواهیم کرد. یقیناً مزایایی که از ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته پدید می‌آید منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان در درازمدت خواهد شد.

مزایای ویلا سازی به روش ویلا سازی پیش‌ساخته

در ویلا سازی به روش پیش‌ساخته ابزار و مصالح شما به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد. این کاهش موجب مدیریت بهتر هزینه‌ها می‌شود. البته مصالحی که درروش پیش‌ساخته استفاده می‌شوند به دلیل کیفیت عالی قیمت بالاتری نیز دارند، اما یکی از مزیت‌های استفاده از این مواد اولیه کاهش دورریز مواد است. یکی دیگر از مزایای ایجادشده عایق حرارتی بودن مجموعه با روش ویلا سازی پیش‌ساخته است. صرفه‌جویی در انرژی امکان مدیریت بهتر بر هزینه‌ها را درازمدت فراهم خواهد آورد.

منبع

 



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آبان 1398 | نظرات ()