نوشته شده توسط : علی

مدل های مختلف ماشین اصلاح

 

انواع و اقسام ماشین‌های اصلاح صورت در بازار یافت می‌شود و در برخورد اول، انتخاب یکی از آن‌ها واقعاً دشوار است،ما در این مقاله در مورد ماشین اصلاح سر هچون دستگاهای مثل ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس و ماشین اصلاح موی سر پاناسونیک

صحبت نخواهیم کرد بله ماشین های که فقط صورت را اصلاح میکنند و بس . به همین دلیل در این‌جا اصول اساسی  انتخاب صحیح ماشین اصلاح صورت به همراه نکاتی در مورد اصلاح کردن راحت‌تر صورت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

با دقت در تمامی ماشین‌های اصلاح صورت متوجه می‌شویم که در کل، ماشین‌های اصلاح صورت دو نوع هستند:

1.ماشین‌های اصلاح صورتی که تیغ‌های آن‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کنند.

مثل خرید ریش تراش سری 5 براون برای اصلاح لذت بردن .

و دیگری خرید ریش تراش براون سری 3 هم مناسب شما هست.

2.ماشین‌های اصلاح صورتی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی متحرّکند.

مثل خرید ماشین ریش تراش فیلیپس 7000 برای لذت دو چندان از اصلاح

نکته‌ای که از نظرسنجی‌ها به دست آمده نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصله از هر دو نوعِ این ماشین‌های اصلاح صورت شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد. لذا از این نظر بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما خواهد داشت که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، اما موارد دیگری وجود دارد که می‌توانید با آگاهی از آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه به صورت روزانه و برای سالیان سال می‌خواهید استفاده کنید. ابتدا احتیاجات اصلی خود در این مورد را تعیین کرده و انتخاب خود را نسبت به احتیاجات اصلی و میزان بودجه و برای دراز مدت انجام دهید.

 

بعضی از ماشین‌های اصلاح صورت هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.

برخی از این دستگاه‌ها در حالت اصلاح خیس نیز قابل استفاده می‌باشند. تمیز کردن چنین مدل‌هایی راحت‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پوست صورت شما خیلی حساس است می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که با استفاده از انواع ژل و کرم‌های صورت نیز به‌کار می‌روند.

اگر ماشین اصلاح شما مخصوص اصلاح خشک است برای کم کردن حساسیت اولیه می‌توانید ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و خوب خشک کنید و یا یک حوله‌ی ولرم را بر روی صورتتان قرار دهید، به این ترتیب ریش شما نرم‌تر شده و اصلاح آن راحت‌تر صورت خواهد گرفت. اگر ماشین اصلاح شما به صورت اصلاح تر نیز قابل استفاده است صورتتان را با آب ولرم شسته و اصلاح کنید.

در اکثر ماشین‌های اصلاح صورت گزینه‌های اصلاح سبیل و تجهیزات مکمّل وجود دارد.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت میزان  مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند، چنین قابلیتی به شما کمک می‌کند که اصلاح صورتتان هیچ‌گاه نیمه‌کاره نماند.

مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های اصلاح صورت متفاوت است، برای اشخاصی که محدودیت زمانی زیادتری دارند پیش از خرید، اطلاع از مدت دقیق شارژ شدن دستگاه الزامی است.

تعویض سر ماشین اصلاح هر دو سال یک بار، هم به سلامتی بیش‌تر پوست شما و هم به طول عمر ماشین اصلاح کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که عادت کردن به ماشین اصلاح صورت حدود دو تا سه هفته طول خواهد کشید، لذا به خاطر عادت نداشتن، استفاده از ماشین اصلاح صورتی را که خریده‌اید متوقف نکنید.

 

در دستگاه‌هایی که حالت اصلاح دوَرانی دارند بهتر است با حالت دوَرانی و حرکت دادن آهسته بر روی پوست اقدام به اصلاح کنید.

در دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم و با جلو و عقب رفتن تیغه‌ها کار می‌کنند بهتر است با حرکات مستقیم و طولانی اقدام به اصلاح کنید.

تا زمان عادت کردن کامل به طرز استفاده از ماشین اصلاح صورت، امکان دارد برای اصلاح نقاطی از صورتتان کمی سختی بکشید و یا در نقاطی از صورتتان احساس سوزش داشته باشید، به همین خاطر اصلاح صورت بدون اِعمال فشار زیاد مطلوب‌تر است، فشار دادن زیاد باعث ایجاد تحریک یا حساسیت در پوست صورت می‌شود.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت در هنگام کار کمی گرم می‌شوند که این امر در ابتدای استفاده از این دستگاه می‌تواند موجب تحریک پوست شود. به مرور زمان و با اخذ تجربه‌ی بیشتر در طرز استفاده‌ از ماشین اصلاح صورت، این مشکل رفع خواهد شد.

اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ماشین‌های اصلاح صورتی بروید که شانه‌های زیادی دارند.

برخی آقایان نقاطی از صورتشان را که اصلاح آن با ماشین اصلاح صورت مشکل است و فشار زیاد بر آن نقاط موجب تحریک و یا سوزش پوست می‌شود را با تیغ اصلاح می‌کنند.

عادت به تمیز کردن  ماشین اصلاح بلافاصله پس از پایان اصلاح صورت، باعث خواهد شد که اصلاحِ بعدی شما راحت‌تر انجام شود.

تیغ‌های ماشین اصلاح صورت نیز دارای عمر مفید هستند، در طی زمان اگر احساس کردید که آن‌ها کند عمل می‌کنند باید عوضشان کنید.

 

اکنون از شما دعوت می‌کنیم جهت انتخاب ماشین اصلاح صورتِ با کیفیت، از محصولات فروشگاه شیک فام shikfam.com دیدن فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تخم شربتی داروی موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

برای تهیه نوشیدنی ضداسترس در گام اول بهتر است از محصولات غذایی ارگانیک و سرشار از مواد مغذی لازم برای سلامت روحی استفاده کنید:

  تغییرات‌ می‌توانند بزرگ‌ یا کوچک‌ باشند. پاسخ‌ افراد به‌ تغییرات‌ زندگی‌ متفاوت‌ است‌. استرس‌ مثبت‌ می‌تواند یک‌ انگیزش‌ دهنده‌ باشد در حالی‌ که‌ استرس‌ منفی‌ می‌تواند در زمانی‌ که‌ این‌ تغییرات‌ و نیازها، فرد را شکست‌ می‌دهند، ایجاد شود.

برای تهیه نوشیدنی ضداسترس در گام اول بهتر است از محصولات غذایی ارگانیک و سرشار از مواد مغذی لازم برای سلامت روحی استفاده کنید:

 

تخم شربتی

خوشبختانه تخم شربتی جزو دانه های در دسترسی است که در هر عطاری پیدا می شود. این دانه های ریز سلامت عمومی بدن را تضمین می کنند و داروهای موثر و طبیعی برای مقابله با استرس و در واقع بهترین روش درمان گیاهی استرس محسوب می شوند.

داروهای گیاهی برای استرس

نخم شربتی داروی موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

تخم شربتی حاوی مواد معدنی مفیدی مانند منیزیم و همچنین ویتامین B است که این دو ماده مغذی برای کاهش استرس لازم و ضروری هستند. بزرگتری و مهمترین خاصیت تخم شربتی در میزان بالای اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در آن ها است. این ترکیبات مغذی باعث بهبود وضعیت روحی و عصبی شده و حافظ سلامت قلب است.

بادام

بادام جزو خشکبارهای خوشمزه است که سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود. بادام همچنین حاوی میزان قابل توجهی فیبر است. حتماً می دانید که فیبرها برای تنظیمی میزان قند خون بسیار موثر هستند.

      

داروهای گیاهی برای استرس

بادام سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود.

  علاوه بر این اگر بادام را با مواد غذایی حاوی ویتامین B و دیگر مواد غذایی حاوی ویتامین C ترکیب کنید راحت تر و سریع تر می توانید با استرس و اضطراب مقابله کنید.

 

توت فرنگی

توت فرنگی نیز به نوبه خود سرشار از منیزیم هستند و در عین حال جزو منابع خوشمزه ویتامین C محسوب می شوند. اگر روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ عدد توت فرنگی میل کنید میزان نیاز روزانه خود به ویتامین C را تأمین خواهید کرد.

این توت های خوش رنگ و آبدار همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسید فولیک، پتاسیم، فسفر، آهن، کلسیم، زینک و سلنیوم هستند. توت فرنگی به طور باورنکردنی مغذی است و نیازهای روزانه ما در دورانی که دچار استرس و تنش های روحی هستیم را تأمین می کند.

 

       داروهای گیاهی برای استرس

توت فرنگی نیازهای روزانه ما در دورانی که دچار استرس را تأمین می کند.

 

چای بابونه

بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. ماهیت آرام بخش و تسکین دهنده آن به عنوان یک مسکن بر روی سیستم عصبی مرکزی عمل می کند. بابونه به شل شدن عضلات، رفع اضطراب و خواب بهتر کمک می کند.

 برای مبارزه و درمان استرس شما می توانید روزانه 4 فنجان از دمنوش بابونه بنوشید. برای تهیه این دمنوش، 2 قاشق چای خوری بابونه خشک را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه دم بکشد. سپس مقداری عسل به عنوان طعم دهنده به آن اضافه کنید و آن را بنوشید.

شما همچنین می توانید گل بابونه تازه یا چند قطره از اسانس بابونه به آب گرم اضافه کنید و به عنوان تسکین دهنده اعصاب مصرف کنید.

 شما حتی می توانید از این گیاه به عنوان مکمل نیز استفاده نمایید. برای انتخاب دوز مناسب با دکتر خود مشورت کنید.

داروهای گیاهی برای استرس

بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس است.

 

پودر پروتئین شکلات سیاه

احتمالاً اگر به چند داروخانه سر بزنید بتوانید این پروتئین شکلاتی را گیر بیاورید. در واقع این پودر مکمل پروتئین است که از شکلات سیاه تهیه شده و بخشی از نیازهای بدن را بدون ایجاد اضافه وزن تأمین می کند. زمانی که ما دچار استرس می شویم و یک دوره زمانی پرتنش را سپری می کنیم سیستم ایمنی بدنمان ضعیف می شود.

بنابراین برای مقابله با اثرات مخرب استرس به مواد مغذی بیشتری نیاز داریم. فراموش نکنید که شکلات سیاه قدرت افزایش اندورفین را دارد و سرشار منیزیم است. در نتیجه برای مقابله با استرس موثر است.

داروهای گیاهی برای استرس

شکلات سیاه سرشار از منیزیم است و در نتیجه برای مقابله با استرس موثر است

 

 چای سبز

شما همچنین می توانید با نوشیدن یک فنجان چای سبز اضطراب خود را کاهش دهید. چای سبز حاوی آمینو اسید ال تیانین (L-Theanine) است که تولید امواج مغزی آلفا را در مغز افزایش می دهد و این امواج به نوبه خود منجر به کاهش استرس، افزایش آرامش، بهبود تمرکز و هوشیاری ذهنی می شود. به علاوه این اسید آمینه نقش مهمی را در تولید گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) که یک انتقال دهنده عصبی است و باعث ریلکس شدن انسان می شود، ایفا می کند.

 داروهای گیاهی برای استرس

شما می توانید با نوشیدن یک فنجان چای سبز اضطراب خود را کاهش دهید

 

 2  قاشق چای خوری برگ های چای سبز را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید.

 اجازه دهید دمنوش به مدت 5 دقیقه دم بکشد.

مقداری آبلیموی تازه و عسل به آن اضافه کنید.

شما می توانید روزانه 2 تا 3 فنجان چای سبز را برای کاهش استرس بنوشید.

 

عسل درخت پرتقال

همان طور که می دانید انواع متنوعی از عسل وجود دارد. یکی از انواع پرخاصیت آن عسل درخت پرتقال است که به علت خواص آرام بخشی شهرت زیادی دارد. البته اگر موفق به خرید این نوع عسل نشدید می توانید از عسل های معمولی استفاده کنید.

 داروهای گیاهی برای استرس

عسل درخت پرتقال است که به علت خواص آرام بخشی شهرت زیادی دارد.

    

گل ساعتی

  اثر تسکین‌بخشی این گیاه متوسط است و خواب را افزایش می‌دهد. علاوه بر این برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود. بخشی از گیاه که روی زمین است می‌تواند خشک شود و به صورت دم‌نوش مورد استفاده قرارگیرد. این گیاه به صورت تنتور یا کپسول در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

   داروهای گیاهی برای استرس

گل ساعتی برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود.

 

بوزیدان یا جیسینگ هندی

جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. مطالعات مجله ای پزشکی-روان شناسی در هند نشان داده که ریشه جیسینگ هندی با کاهش میزان هورمون کورتیزول (موثر در استرس) در بزرگسالان منجر به کاهش قابل توجه استرس می گردد. همچنین جیسینگ هندی آستانه تحمل انسان را در مقابل استرس افزایش می دهد و به نوبه خود باعث بهبود کیفیت زندگی می شود.

علاوه بر این، جیسینگ هندی منجر به تقویت سیستم عصبی، افزایش انرژی، کاهش خستگی و بهبود کیفیت خواب می گردد.

این گیاه به آسانی در عطاری ها به صورت ریشه تازه، ریشه خشک شده، پودر و یا به صورت مکمل موجود می باشد. روزانه 1 تا 2 گرم ریشه تازه یا خشک را در 1 فنجان شیر یا آب بجوشانید و سه بار در روز مصرف کنید.

اگر می خواهید از مکمل آن استفاده کنید با دکتر خود مشورت کنید.

  زنان باردار و کودکان نباید از این گیاه مصرف کنند.

     داروهای گیاهی برای استرس

جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس است.

منبع : borna.news



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید آنلاین بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم‌ها با قیمت‌های متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول در 16 تیر 97 با ما همراه باشید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پر سرعت نوترینو به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. نوترینو، نام تجاری و ثبت شده‌ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار و نیم (4.5G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد. تکنولوژی نسل‌های گذشته اینترنت مانند 2G، مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

بسته های اینترنت همراه اول

با سرویس اینترنت نوترینو، امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با کمک نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدیو و امکان دریافت کلیپ‌های تصویری بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی، تبادل حجم زیادی از اطلاعات، دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها، انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی پرسرعت از انواع محتواهای ارزش افزوده فراهم می‌شود. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نیز میسر است. برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافی است یک پیامک به شماره 8088 ارسال کنید یا کد دستوری #231*10* را شماره‌گیری کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت نمایید.

در ادامه می‌توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول را به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آن‌ها مشاهده کنید:

روش‌های خرید و پرداخت

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته های اینترنت همراه اول را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

اطلاع از وضعیت بسته

برای اطلاع از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو از روش زیر استفاده کنید:

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت همراه اول (شهریور 97)

بسته های جدید اینترنت همراه اول با قیمت‌های جدید و حجم‌های متفاوت معرفی شده‌اند و در همین حین، بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز دیگر به چشم نمی‌خورند. بسته‌های اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت برند «نوترینو» به مشتریان عرضه می‌شوند. معمولا شرکت‌های مخابراتی با هدف ارائه سرویس‌دهی بهتر به مشتریان، میزان فروش بسته‌های اینترنتی و غیر اینترنتی خود را تحت نظر می‌گیرند و سعی دارند با معرفی بسته‌های مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد معرفی بسته‌هایی با قیمت بالاتر و حجم‌های غیرکاربردی هستیم، بلکه بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز از لیست فروش بسته‌های این کمپانی حذف شده‌اند تا مشترکان به نوعی مجبور به خرید بسته‌های اینترنتی گران‌تر شوند!

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول (صبحانت و شبانت)، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته‌ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند.

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

بسته های جدید اینترنت همراه اول – نامحدود

بسته‌های نامحدود شبانه، بسته‌های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه‌روز ارائه می‌شوند.

بسته های اینترنت همراه اول



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انتخاب یک آرایشگاه مناسب برای داماد در روز عروسی یکی از مواردی است که ممکن است به آن توجه زیادی نشود. اما باید بدانید که در این روز باشکوه داماد در کنار عروس باید از زیبایی و آراستگی برخوردار باشد.

آرایشگاه داماد, آرایش داماد

زیبایی داماد در کنار عروس

به دنبال یک آرایشگاه مردانه و یا آرایشگر مردانه حرفه ای و خوب باشید تا وقتی در کنار عروس در تالار قرار می گیرید زیبایی داماد و عروس به چشم آید. در گذشته مردان در روز عروسی شان به آرایشگاه نزدیک محل سکونتشان می رفتند و موهایشان را کوتاه و مرتب کرده و صورتشان را نیز اصلاح می کردند و این تمام آرایش و زیبایی داماد در روز عروسی و مراسم عروسی اش بود. اما در این چند سال اخیر بسیاری از آرایشگاه ها از جدیدترین اصول و متدهای آرایشی و مدل های متنوع در آرایش و اصلاح مو تبعیت می کنند و جهت مراسم عروسی سبک های ویژه ای جهت آراستن و پیرایش داماد به کار می برند. در ادامه با ما باشید تا با این خدمات و متدها آشنا شوید تا در روز عروسی تان به آنها عمل نمایید.

1- مشورت با دیگران و انتخاب آرایشگاه مناسب

با دوستان و اقوامتان که به تازگی ازدواج کرده اند مشورت کنید و در خصوص آرایشگاهی که آنها در روز عروسی شان رفتنه اند و مسائل حاشیه ای جویا شوید. اگر آنها از آرایشگر خود راضی بودند می توانید به عنوان یکی از انتخاب های شما این آرایشگاه باشد. همچنین در صورتی که در مجلس عروسی حاضر بودید و از مدل مو و آراستگی یک داماد راضی بودید می توانید با او صحبت کرده و از آرایشگاهی که او جهت مراسم عروسی اش انتخاب کرده سوال کنید . بد نیست بعد از اولین انتخاب بهتر است یک بار پیش او رفته و سبک و مدل مد نظرتان را پیش او امتحان کنید.

2. جستجو در فضای مجازی

امروزه اکثر آرایشگاه های مردانه در اینترنت یک سایت اینترنتی دارند. شما با جستجو و مشاهده سایت آنها می توانید با نحوه خدمات آنها و یا برخی از نمونه کارهای آنها آشنا شوید. یکی دیگر از استفاده های فضای مجازی استفاده از فروم های گفتگو است. شما می توانید با پرسش و پاسخ در این فضاها با افراد مختلف صحبت کردن از تجربیات آنها استفاده کنید.

3.به آرایشگاه انتخاب شده تان بروید

بعد از انتخاب آرایشگاه های مد نظر به سراق آنها رفته و از نزدیک کیفیت کار آنجا، نحوه برخورد با ارباب رجوع، چگونگی استفاده از وسایل از نظر بهداشت، بهداشت عمومی آرایشگاه و … . گول سرشناسی آرایشگاه را نخورید. ممکن است شما با مراجعه به آرایشگاه از نحوه برخورد و یا کیفیت آرایشگاه مد نظر خوشتان نیاید. پس حتما قبل از روز عروسی تان یک بار به آنجا رفته و موهای خود را به آرایشگر مد نظر بسپارید.

4. احساس رضایت از آرایشگاه

برخورد محترمانه یکی از مهمترین معیارهای یک آرایشگاه خوب است و شما همواره از انتخاب این آرایشگه راضی هستید. از سوی دیگر مدیر آرایشگاه می بایست سالن آرایشگاه را بسیار تمیز و با طراوت نگه دارد. شما باید به تمام موارد در آرایشگاه توجه کنید. به تمیزی و پاکیزگی دیوارها، سرویس های بهداشتی، میز کار آرایشگاه، سرشورها و … دقت کنید . در صورتی که سالن مورد نظر به این نکات ابتدایی توجه نداشت از انتخاب آن خودداری کنید و به دنبال آرایشگاه مناسبی دیگر بگیردید.

5. انتخاب آرایشگر در سالن آرایشی

بعد از اینکه از انتخاب آرایشگاه مناسب به نتیجه رسیدید وقت آن رسید که آرایشگر ایده آل خود را انتخاب کنید. ضمن توجه به مهارت آرایشگر و نحوه کار او، برخورد و اخلاق او را نیز مد نظر قرار دهید. شما باید از کل کار آرایشگرتان راضی باشید. از نحوه اصلاح و آرایش صورت، نحوه کوتاهی مو و نوع ظاهری که در پایان برای شما در نظر گرفته باید رضایت کامل داشته باشید. اگر فکر میکنید این آرایشگر مورد نظرتان را پیدا کرده اید وقت ان است که با وی صحبت های لازم را انجام دهید.

مدل آرایش داماد, انتخاب آرایشگاه داماد

6. مشاهده آلبوم کارهای آرایشگر

امروزه در بعضی از آرایشگاه ها آلبوم کارهای خود را گردآوری کرده و در اختیار مخاتبان قرار می دهند. چنانچه آرایشگاه انتخابی شما چنین آلبوم داشت می توانید نمونه کارهای او و دامادهایی که قبلا در این آرایشگاه، اصلاح و آراسته شدند را ملاحظه نمایید و سبک انتخابی مدنظرتان را از آنها بخواهید. البته صرف دیدن آلبوم نمی تواند اطمینان از کار آرایشگر باشد. چراکه ممکن است مدل موهای موجود در آلبوم توسط آرایشگر دیگری انجام شده باشد و یا عکس های موجود در آلبوم از هر جایی تهیه شده باشد. شما با توجه به سوابق آرایشگاه و آرایشگر خود و همچنین مواردی که در قبل گفته شد توجه کنید و به اقدام به انتخاب و تصمیم گیری کنید.

7. آرایشگر توامند با خلاقیت

به این نکته توجه داشته باشید که آرایش و پیرایش پیش از آنکه یک حرفه باشد یک هنر است. یک آرایشگر خوب علاوه بر اینکه باید در تکنیک ها و روش های نوین آرایشگری توامند باشد باید با سلیقه، خلاق و با تجربه باشد. چراکه ممکن است برای هر فرد نوع و سبکی جداگانه جهت آراستن او به کار گیرد تا به بهترین و مناسب ترین شکل شما را راهنمایی و آراسته نماید. صرف انتخاب شما برای آرایشگر نباید مکفی باشد. یک آرایشگر خوب باید مدل انتخابی شما را مورد نقد قرار داده و ایده های خود را با توجه به صورت شما، معرفی کند تا در روز عروسی تان زیباتر باشید.

8. بررسی مدارک آرایشگر

برخی از آریشگاه های مردانه تبلیغات گسترده ای از مدارک مختلف و بین المللی انجام می دهند اما حقیقت چیز دیگری است. در بعضی از مواقع بعضی انها فقط دوره فنی حرفه ای را گذرانده اند و دم از مدارک بین المللی می زنند. اگر آرایشگاه و یا آرایشگری مدعی داشتن چنین مدارکی است حتما می بایست آنها در سالن آرایشگاه خود قرار داده باشد تا ادعایش را ثابت کند. دقتداشته باشید که گول تبلیغات کذب برخی از آریشگاه ها را نخورید و حتما بررسی لازم را انجام دهید.

9. تحقیق از مشتریان دیگر

در بین افرادی که در آرایشگاه هستند پرس و جو کنید. ممکن است برخی از افرادی که در آرایشگاه هستند چندین بار به آنجا آمده باشند و تجربه کار با سالن مورد نظر و یا افراد شاغل در آنجا را داشته باشند. ممکن و نکاتی را در خصوص معایب و محاسن آرایشگاه و آرایشگر به شما گوشزد کنند که شما هرگز به آن توجه نداشته ایند. این می تواند به انتخاب شما بسیار کمک کند .

گریم داماد, آرایشگاه داماد

10. قبل از عروسی تست بگیرید.

بعد از انتخاب آرایشگاه و فرد مورد مورد نظر جهت آرایش روز دامادی تان سعی کنید چندماه قبل از عروسی تان آرایشگاه خود را انتخاب کنید و حتما یکبار از کار او تست بگیرید تا با نحوه کار او و عملکرد او آشنا شوید. به دقت و ظرافت او در کار توجه کنید. آیا او میخواهد کار را به سرعت انجام داده و به سراق مشتری بعدی برود ؟ آیا به خوبی وقت برای موها و حرف های شما می گذارد ؟ آیا در نهایت از مدل مویی که برای شما پیاده کرده راضی هستید ؟ اگر جواب سوال هایتان را گرفته اید می توانید تصممیم گیری نمایید.

11. از امکانات آرایشگاه جویا شوید

از امکاناتی که تمایل دارید در روز عروسی تان از آنها استفاده شود از آرایشگاه جویا شوید. امکانات متعددی چون نحوه کوتاهی مو و اصلاح صورت، پاکسازی پوست، پرپشت کردن موهای کم پشت، اتوی مو، مرتب کردن ناخن ها، مساژ صورت، گریم صورت و … .

استفاده از گریم و میکاپ مناسب داماد، باعث می شود تا لک های صورت شما گرفته شود و صورتی درخشان داشته باشید. شاید در موارد زیادی دیده باشید که داماد عرق کرده و صورت او چرب و نام مطلوب باشد. این اصلا مطلب نیست.

12. گریم داماد

نکته‌ بسیار مهمی که در آرايش و گريم داماد در جشن عروسی رعايت مي‌شود، اين است که نوع مواد آرايشی که براي داماد استفاده مي‌شود از مواد براق و يا چرب نيست و اين می تواند خبر خوبي براي آن دسته از آقایانی که مخالف گريم صورتشان در جشن عروسی شان هستند باشد. موادی که جهت گريم آقايان استفاده مي‌شود به هيچ‌وجه نباید به چشم آیند و کسي نباید متوجه تغيير خاص در صورت آقايان با لوازم و مواد آرايشي شود. اکثر محصولاتي که جهت گريم آقايان ساخته شده اند مرطوب‌کننده هستند چرب‌کننده نمی باشند. این مورد را با آرایشگر خود در میان گذاشته و از موادی که جهت گریم استفاده می شود جویا شوید. در برخی اوقات جای سبز ریش روی صورت دیده می شود که برای پوشاندن آن از کرمي مخصوص استفاده می شود که جهت همين امر ساخته شده است و صورت شما را يکنواخت و يکدست می نماید.

انتخاب پکیج مناسب در آرایشگاه

اگر شما بخواهید کلیه خدماتی که در آراشگاه ارائه می شود را جهت گریم روز دامادی خود انتخاب کنید بهتر است کل پکیج را انتخاب کنید و از انتخاب جزء جزء پرهیز کنید. چون در اینصورت ممکن است هزینه آن بیشتر شود. پس با آرایشگر خود صحبت کردن و پکیج مناسب را انتخاب کنید تا قیمت مناسب تری نیز در بیاید.

منبع : talarnet



:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()