نوشته شده توسط : علی

 در تور چین به کشور افسانه های کهن و امپراتوری های بزرگ دنیا سفر کنید. کشور چین به عنوان ده کشور اول توریستی جهان ، پرجمعیت ترین کشور دنیا و یکی از کهن ترین تمدن های بشری شناخته شده است.  گردشگران هر ساله و تنها به بهانه شرکت در جشنواره های چین و یا بازدید از جاذبه های دیدنی منحصر به فرد به چین سفر می کنند. اقلیم چهارفصل چین به شما این امکان را می دهند تا هر زمان که اراده کنید تور چین با قیمت مناسب و ارزان را از لیست زیر انتخاب نمائید.

فرایند انتخاب تور چین در فاینداتور

در ارائه شده تورهای مختلف چین را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید . در جزییات تور، قیمت تور چین به همراه لیست هتل های آن تور مشخص هستند . همچنین چنانچه تور دلخواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است. شما می توانید با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و رزرو تور چین را انجام دهید.
ماهیگران در تور چین

9 حقیقت جالب درباره کشور چین

1- چین چهارمین تمدن بزرگ دنیاست. این کشور در تمام دوران های تاریخی پا به پای امپراتوری ایران و رُم باستان بر شرق آسیا حکم رانی می کرد.
2-تورچین با دارا بودن پیشینه ای بسیار کهن و باستانی، مناظر دیدنی متنوع طبیعی، بناها و مقبره های خیره کننده، جزو 5 کشور اول دنیا در زمینه گردشگری است.
3- چینی ها آمار بیشتر سفرهای سالانه را به خود اختصاص می دهند. یعنی اگر کشوری موفق به جلب نظر گردشگران چینی شود می تواند درآمد ارزی خوبی بدست آورد.
4- جاذبه های گردشگری چین بسیار متنوع هستند. چنانچه بخواهید همه آنها را ببینید، سالها زمان خواهد برد.
5- طبیعت بکر، دریاها و رودخانه های متفاوت در چین و همچنین معابد فراوان و زیبا در چین و به عبارتی زیبایی های تمام نشدنی این سرزمین امکان سفر به چین در همه فصل ها وجود دارد. تمام فصول این کشور زیبایی خاص خود را دارند.
6- از مراکز خرید و بازارهای چین نباید گذشت. این کشور بزرگ ترین صادرکننده محصولات به دنیا در کیفیت های مختلف است. 
7- چین سرزمین پانداهای جهان است. پانداها بومی ترین حیوانات چین هستند و با حرکات بامزه خود علاقه مندان به حیات وحش را ترغیب به خرید تور چین می کنند. 
8- چینی ها در سال بیش از 45 میلیارد چاپستیک مصرف می کنند که در مقایسه با جمعیت کشور آمار قابل توجهی است.
9- رابطه تنگاتنگی بین چین و شهر کالیفرنیا وجود دارد. اگر در چین آلودگی هوا باشد، هوا در کالیفرنیا بارانی است.


پیرمرد چینی

راهنمای سفر به کشور چین

کشور چین جز ۵ کشور اول گردشگری دنیا محسوب می شود. پر جمعیت ترین کشور دنیا، با تاریخ کهن 6000 ساله و سرشار از رمز و راز خود، برای هر گردشگر کنجکاوی، انگیزه ایجاد می کند. این کشور بیشترین مساحت و جمعیت آسیای شرقی را به خود اختصاص داده و به قطع یقین سفر و توری متمایز را در اینجا پیش رو خواهید داشت. از تنوع اقلیمی و فرهنگی گرفته تا تنوع معماری و همچنین آداب و رسوم، همه برای ایجاد لحظاتی شگفت انگیز کافی است. چین سرزمینی کهن و پهناور با افسانه های بسیار می باشد. گردشگران و تاجران به این کشور لقب "سرزمین ممکن ها" داده اند. چرا که هرچه تصور کنید، مردمان سخت کوش آنها را می سازند.

10 جاذبه برتر در تور چین

  1. دیوار بزرگ چین
  2. لشگر سفالین در شی‌آن
  3. شهر ممنوعه
  4. رودخانه‌ی لی در گویلین
  5. کوهستان زرد ، یک پارک ملی عالی
  6. پانداهای غول‌پیکر
  7. کاخ پوتالا در لاسا ، سمبل تبت
  8. باند شانگهای – معماری بین‌المللی
  9. بندر ویکتوریا
  10. دریاچه‌ی غربی هانگژو

منبع : فاینداتور



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()