نوشته شده توسط : علی
نحوه رزرو و خرید بهترین تور استانبول ویژه سال ۹۸ با قیمت ارزان

تهران- در این ایام بسیاری از مردم سفر خود را به روزهای آخر این فصل زیبا موکول کرده اند و افراد به دنبال سفرهای ارزان و تورهای لحظه آخری و مقرون به صرفه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تابستان ۹۸ رو به پایان است و بسیاری از مردم سفر خود را به روزهای آخر این فصل زیبا موکول کرده اند و افراد به دنبال سفرهای ارزان و تورهای لحظه آخری و مقرون به صرفه خارجی هستند، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری که ایرانیان بسیار به آن علاقه مند هستند ، ترکیه و به ویژه شهر زیبای استانبول است ولی خیلی ها بودجه کافی برای سفر کردن به این شهر را هم ندارند چرا که قیمت بلیط هواپیما و هزینه های اقامتی بسیار بالا رفته و توان پرداخت همه هزینه ها را ندارند ، ولی با این وجود هنوز هم می توان با اتکا به تورهایی که در لحظات آخر ارائه و برگزار می گردند ، به این شهر دیدنی سفر کرد.

بسیاری از آژانس های مسافرتی این تورها را هر هفته برگزار می کنند و تسهیلاتی را هم برای مسافران در نظر می گیرند تا افرادی که توان مالی کم تری دارند نیز بتوانند تابستان خود را با خاطره ای خوش به پایان برسانند ،  یکی از این آژانس های خدمات گردشگری ، سلام پرواز ایرانیان است و  برای خرید اینترنتی تور استانبول با بهترین قیمت ( خدمات رفت و برگشت ، رزرو هتل دلخواه ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی ، تور لیدر فارسی زبان یا راهنما ، انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج ) می توانید به وب سایت این آژانس مراجعه نمایید و به راحتی در یکی از تورهای ارزان این گروه شرکت نمایید ، همان طور که می دانید استانبول پایتخت گردشگری ترکیه و از مهم ترین شهرهای توریستی جهان است و جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوانی دارد و علاوه بر آن می توانید در مراکز خرید متنوع آن با قیمت های بسیار  خوب خرید کنید و به گشت و گذار بپردازید.

برای مشاهده لیست قیمت تور استانبول شهریور ۹۸ باید به قسمت تورهای خارجی رجوع کنید و از زمانبندی و چگونگی برگزاری این تورها مطلع شوید ، تور استانبول معمولا در پکیج های ۴ ، ۵ و ۶ روزه و با پروازهای ایرانی و خارجی برگزار می شود و قیمت آن متناسب با تعداد روز تور و خدماتی که در آن ارائه می گردد متفاوت می باشد ، قیمت تورهای استانبول بین ۲ میلیون تا ۵ میلیون متغیر است و  این فرصت مناسبی برای داشتن سفری ارزان و در عین حال با کیفیت می باشد ، این تورها هر هفته برگزار می گردند و به دلیل این که برای سفر به این شهر نیازی به ویزا نخواهید داشت ، می توانید هر زمان که بخواهید برای رزرو یا خریداری آن ها اقدام نمایید .

تورهای استانبول همچنین به صورت لحظه آخری هم برگزار می شوند و قیمت این تورها نسبت به تورهای مسافرتی پایین تر است و برای کاهش هزینه های سفر می توانید در این تورهای مقرون به صرفه شرکت کنید ، سلام پرواز یکی از برگزار کنندگان بسیار با سابقه این تورها به مقصد استانبول است و ورود صفحه تور استانبول لحظه آخری در سایت سلام پرواز برای رزرواسیون آنلاین از طریق وب سایت این گروه به راحتی امکان پذیر می باشد.

در صورتی که تمایل به رزرو آنلاین ندارید می توانید با شماره های تماسی که در وب سایت این آژانس وجود دارد ، از طریق کارشناسان مجرب و حرفه ای ، تور خود را با پرداخت نیمی از وجه رزرو نمایید و برای یک سفر مهیج و جذاب آماده شوید ، آب و هوای استانبول در این روزها بسیار مطلوب سفر است و بدون شک تجربه خاطره انگیزی را خواهید داشت ، همچنین در این فصل به دلیل تخفیفات ویژه ای که در مراکز خرید بزرگ استانبول ارائه می گردد ، قادر خواهید بود اجناس بسیار با کیفیت را با قیمت های بسیار پایین خریداری نمایید ، برای بازدید از جاذبه های تاریخی و انجام تفریحاتی مانند شرکت در تور کشتی های کروز استانبول ، این زمان بسیار مناسب است و می توانید با خیال راحت از همه جای این شهر قدیمی و زیبا بازدید نمایید.

بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و با چند کلیک ساده و در مدت زمان کوتاهی یکی از تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول را رزرو کنید و به سفری خوش بروید ، لازم به ذکر است مبلغ تور را در دو قسمت پرداخت خواهید کرد ، نیمی از آن زمانی که می خواهید تور را رزرو و هتل محل اقامت خود را انتخاب کنید و نیمی دیگر را در زمان نهایی شدن خرید و صادر شدن بیمه مسافرتی و بلیط هواپیما. توجه داشته باشید سفر به استانبول در این روزها یکی از ارزان ترین سفرهای خارجی به شمار می رود چون دیگر نیازی به پرداخت پول برای صدور ویزا نیست و از آنجایی که ترکیه به ایران نزدیک است ، پروازها به این مقصد ارزان تر از مقاصد دورتر می باشند ، همچنین به دلیل این که لیر ترکیه به اندازه دیگر ارزهای خارجی گران نشده است ، قدرت خرید خوبی خواهید داشت و می توانید در حد معقولی به خرید کالاهای مورد نیاز خود بپردازید .

* این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در خصوص محتوای آن هیچ نظری ندارد.



https://www.mehrnews.com/news/4715906/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%b1%d8%b2%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%84-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b9%db%b8-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86




:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آگهی‌های صنعتی، رمز موفقیت در رقابت با صنعت‌گران موفق

  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 98 که فرمودند همه باید تلاش کنند که تولید در کشور افزایش پیدا کند و در راستای کمک به پیشرفت صنعت کشور عزیزمان ایران، تلاشی همه جانبه لازم است تا این مهم انجام شود. کمک به ارتقای گردش مالی در جامعه و حمایت از صنعت‌گران و تولید ملی امری است که بر عهده‌ی تک تک اعضای جامعه است و برای تبدیل شدن به یک جامعه‌ی تولید کننده و پر رونق، ضروری است. به منظور شناساندن صنعت، خدمات صنعتی و یا فراورده‌های صنعتی، نیازمندی‌های صنعتی و غیره باید روشی مناسب، مقرون به صرفه و مطمئن یافت که بتواند به راحتی در اختیار عموم قرار گیرد. یکی از بهترین و ساده‌ترین و همینطور عمومی‌ترین راه‌های معرفی محصولات صنعتی و غیره، درج آگهی‌های صنعتی است.

 

آگهی‌های صنعتی، راهی برای بهتر دیده شدن

  امروزه آگهی‌های صنعتی و تبلیغ محصولات و خدمات صنعتی به طریق مختلف مانند بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی، تولید و پخش کاتالوگ و غیره انجام می‌شود. اما با توجه به پیشرفت سریع دنیای مدرن و افزایش استفاده از اینترنت، افراد وقت بیشتری را در فضای مجازی سپری می‌کنند و امکان دیده شدن تبلیغات به روش‌های نام برده شده بسیار کم است. بنابراین بهتر است صنعت‌کاران نیز همگام با پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته، گامی به جلو بردارند و صنعت و یا برند خود را از طریق سایت‌های اینترنتی معتبر به مخاطبان خود معرفی کنند. آگهی‌ های صنعتی می‌تواند کمک شایانی به شناخته شدن، پیشرفت و فروش بیشتر محصولات صنعتی کند. اکثر صنعت‌گران در حال حاضر هزینه‌های گزافی را برای تبلیغات محصولات خود اختصاص می‌دهند که از لحاظ مالی مقرون به صرفه نیست. همچنین انتخاب اشتباه رسانه‌ای که از طریق آن صنعت‌گران آگهی‌ های صنعتیو یانیازمندی‌های صنعتیخود را به مخاطب ارائه دهند، به جز هزینه‌های اضافه، چیزی در بر ندارد و حتی گاهی باعث کمتر دیده شدن، دیده نشدن محصولات و شاید تا حدودی راکد شدن فروش شرکت یا کارخانه می‌شود. در دنیایی که رقابت حرف اول دنیای صنعت و تکنولوژی را می‌زند نحوه‌ی شناساندن محصولات و خدمات صنعتی به مشتریان و یا افراد عام، بسیار مهم است. در همین راستا انتخاب سایت‌های معتبر برای ارائه تبلیغات، طراحی‌های زیبا، چشمگیر و منحصر به فرد، جملات و نگارش جذاب و تاثیر گذار و غیره در دیده شدن آگهی‌های صنعتی نقش بسزایی دارد.

 

74.jpg

تبلیغات صنعتی

 

   همچنین تصاویری که برای ارائه به مشتری انتخاب می‌شوند، رنگ‌بندی، کادر بندی، نورپردازی و غیره بسیار حائز اهمیت است. زیرا تأثیر تبلیغات درست و بجا حتی می‌تواند از مزایایی که محصولات صنعتی دارند، بیشتر باشد و به جلب خریداران کمک زیادی کند. به همین دلیل امروزه آگهی( به خصوص آگهی‌های صنعتی) و تبلیغات از طریق اینترنت و سایت‌ها و پایگاه‌های تبلیغاتی، با استقبال زیادی روبرو شده است. یکی از مواردی که برای انتخاب این سایت‌ها باید به آن توجه نمود، میزان محبوبیت آن سایت است، چرا که وقتی سایتی محبوبیت و اعتبار بالایی در بین مخاطبین دارد، کالایی که در آن تبلیغ می‌شود نیز قابل اعتماد خواهد بود و از اعتبار و محبوبیت سایت بهره خواهد برد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کرد، میزان بازدید بالای آن سایت است. قطعا زمانی که پایگاه اینترنتی بازدید بالایی داشته باشد، مخاطبان بسیاری دارد و احتمال دیده شدن آگهی تبلیغاتی درج شده در آن و حتی خرید و فروش محصول معرفی شده هم به همان میزان بالا می‌رود. ثبت آگهی‌های صنعتی در سایت‌های اینترنتی به نسبت روش‌های تبلیغاتی دیگر، هزینه‌های بسیار پایینی دارد که در همان روزهای اول فروش قطعا جبران خواهد شد، البته گاهی در برخی سایت‌ها تبلیغات به طور رایگان صورت می‌گیرد که می‌تواند برای صنعت کاران تازه کار و یا محصولات صنعتی که تمایل ندارند بودجه چندانی به تبلیغات اختصاص ‌دهند، مناسب باشند که حتی در این مورد هم باید به میزان بازدید و محبوبیت پایگاه تبلیغاتی و همینطور به اعتبار سایت مورد نظر نیز توجه کرد.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()