عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی پست های اینستاگرام
نوشته شده توسط : علی

عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی پست های اینستاگرام

همانطور که اشاره کردیم ، الگوریتم اینستاگرام همواره در حال آپدیت شدن و هوشمندتر شدن می باشد ، اما برخی از عوامل و یا فاکتورهای هر پست می توانند همواره در اولویت بندی پست ها تاثیر داشته باشند ، برای مثال تعداد لایک ها ، تعداد فالوورها ، تعداد کامنت ها ، تعداد بازدیدها. همگی این عوامل می توانند در اولویت بندی و یا رتبه بندی پست های مختلف تاثیر داشته باشند و معمولا برآیندی از این عوامل می تواند موفقیت پیج های مختلف را تضمین کند .

 

تعداد لایک

در واقع تعداد لایک ها یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند در افزایش بازدید یک پست تاثیر داشته باشد. تعداد لایک ها در واقع نشان دهنده محبوبیت یک پست می باشد و هر چقدر هم که این تعداد بیشتر باشد می تواند شانس بیشتری برای نمایش بیشتر پست به همراه داشته باشد. اگر به دنبال خرید لایک واقعی هستید ، شرکت جی فالوور ارزان ترین لایک های واقعی ممکن را برای پست های شما به ارمغان می آورد که می تواند منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما شود .

 

تعداد فالوور

علاوه بر تعداد لایک ، تعداد فالوور هم می تواند نقش مستقیمی در رتبه بندی های هر پست داشته باشد. تعداد فالوورهای بیشتر نمی تواند تضمینی برای بیشتر دیده شدن و افزایش مشتری باشد ، چرا که امروزه بحثی به نام فالوورهای فیک وجود دارد که به طرز قابل توجهی نرخ درگیری پست های شما را کاهش می دهد که این موضوع می تواند منجر به کمتر دیده شدن پست های شما شود. اما اگر تعداد فالوورهای واقعی مناسبی داشته باشید ،  می توانید شانس نسبتا بیشتری برای رشد در اینستاگرام داشته باشید .

بنابراین اگر اقدام به خرید فالوور می کنید ، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که فالوورهای که خریداری می کنید ، واقعی باشند و ربات نباشند ، تا علاوه بر افزایش تعداد فالوور ، نرخ درگیری پست های شما هم افزایش داشته باشد و الگوریتم های اینستاگرام پیج شما را به عنوان اسپم شناسایی نکند .

 

تعداد کامنت

تعداد کامنت یکی از عواملی است که از آن برای تشخیص محبوبیت در سایر شبکه های اجتماعی هم استفاده می شود. تعداد کامنت هم مانند تعداد لایک ، از عواملی می باشد که می توان از آن ها برای تشخیص اسپم بودن یک پیج استفاده کرد. بنابراین تعداد کامنت هم می تواند تاثیر مستقیمی در دیده شدن پست های شما داشته باشد .

 

نتیجه گیری

برای بیشتر دیده شدن باید مجموعی از نرخ های دیگری هر پست خود را افزایش دهید . برای مثال اگر تعداد لایک های کمی برای هر پست دارید ، می توانید با تولید محتوای یونیک و کاربرپسند و همچنین خرید لایک پست هایی با نرخ درگیری بیشتری داشته باشید. معمولا خرید لایک می تواند تاثیر مثبتی بر روی نرخ درگیری داشته باشد که همین موضوع می تواند منجر به افزایش بازدیدها و افزایش فالوورهای پیج اینستاگرامی شما شود .





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: