نوشته شده توسط : علی

معرفی تعدادی از بهترین لوازم شخصی برقی

 

خرید اتو مو بابلیس  ST387E

اگر شما موهایی با قد کوتاه تا متوسط دارید و به دنبال وسیله ای برای تقویت و صاف کردن آن می گردید که بتواند به راحتی در چند حرکت موهای شما را نرم کند و با موهای شما سازگار باشد، پس محصول اتو مو بابلیس  ST387E دقیقا مناسب شماست. کفی های تقویت کننده اتو مو بابلیس  ST387E 24*120 میلی متری آن با پوششی از سرامیک الماس به طور یکنواخت گرما را توزیع می کنند و با موهای شما مهربان هستند. همچنین تکنولوژی یونیک در این محصول یون های منفی را در موها توزیع می کند و هر رشته از آن را پوشش می دهد. شارژ الکتریکی مو بسیار کاهش می یابد. دستگاه اتو مو بابلیس  ST387E هم برای موهای خشک و هم موهای مرطوب شما مناسب است و به موها آسیب نمی رساند. برای کسانی که موهای کوتاه تا متوسطی دارند و به دنبال محصولی برای تقویت و استحکام موهای خود در چند حرکت میگردید که با موهای شما سازگار باشد؟ پس محصول اتو مو بابلیسST387E hair straightener iPro 235  دقیقا مناسب شماست

ویژگی های محصول اتو مو بابلیس  ST387E :

          پوشش حرفه ای از سرامیک الماس

          تکنولوژی درجه حرارت: گرمای فوری و دمای ثابت

          تکنولوژی یونیک برای موهای آسیب دیده و براق

          6 درجه ی مختلف حرارت

          کفی های تقویت کننده ی  24*120 میلی متری   

          مرطوب و خشک

          نمایشگر ال ای دی

          تشک محافظ حرارت

          قفل حمل و نقل

          سیم چرخان

برس حرارتی های حرفه ای

برس حرارتیFast Hair Straightener Brush یا برس سریع، وسیله‌ای جایگزین سشوار است که استفاده از آن هم سرعت بیش‌تر و هم ریسک بسیار کم‌تری از نظر وارد آمدن آسیب به ریشه‌های مو دارد. هر مقدار که دندانه‌های بیرون آمده از صفحه ی‌ سرامیکی برس حرارتی بهتر طراحی شده باشند، ریشه‌های مو از حرارت و رسیدن آسیب مصون‌تر خواهند بود. چنین دندانه‌هایی معمولاً در اطراف برس حراتی نیز وجود دارند تا از آسیب رسیدن به دست کاربر برس جلوگیری شود.

ارگونومیک بودن دسته‌ی برس حرارتی نیز باعث کنترل راحت‌تر و سرعت عمل بیش تر در هنگام استفاده از آن خواهد شد. ما در فروشگاه اینترنتی شیک فام با انتخاب واجد شرایط ترین برس‌های حراتی  و اتو مو حرفه ای از برندهای محبوبی مانند: پرومکس - جمی – مک استایلر و سایونا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با حفظ ایمنی، در زمانی معادلِ یک دهمِ سشوار زدن، موهای زیبایتان را خشک کرده و حالت دلخواهتان رابه آن بدهید. انتخاب با شماست!

 

اپیلیدی براون bruan سری 9 (Silk Epil 9 ) مدل 961e

اپیلیدی براون مدل 961e سریع‌ترین و دقیق‌ترین اپیلاتور برند Braun است. Silk 961e حتی کوتاه‌ترین موها را نادیده نمی‌گیرد. روزی که از این اپیلیدی استفاده می‌کنید تا 4 هفته بعد نیازی به آن نخواهید داشت وتا آن زمان از پوستی صاف ولطیف لذت ببرید.

ریمل خنک‌کننده سیلک اپیل 9 به‌طور قابل‌توجهی پوست بدن شمارا صاف وابریشمی می‌کند. اپیلیدی براون 61e9 دارای سری مناسب برای نقاط حساس بدن است.

 

جدیدترین وسیله جانبی اپلیدی براون سری 9  پد ماساژ دهنده عمیق است که استفاده از آن گردش خون رابه میزان قابل‌توجهی بهبودمی بخشدوظاهرپوست رابهترمی کند.وبرس های جدید عمل لایه‌برداری راهم انجام می‌دهند و 6 برابر موثرترازاسکراب دستی عمل می‌کنند.

استفاده از فنّاوری MicroGrip که موجب می‌شود به‌وسیله 40 تیچر، ریزترین موها را از بین برده و باعث شفافیت آن شده وپوست بدن تا 4 هفته صاف ولطیف باقی بماند.

وجود برس لایه‌بردار عمیق که باعملکردبالا و به شکل مثلثی منحصر به فردوتکنولوژی صوتی پوستی لطیف رابه ارمغان می آورد.

پوست رابه آرامی وایجاداحساسی بی‌نظیر صاف ابریشمی می‌کند. Silk 961 برای پوست‌های حساس یک انتخاب ایده آل است.

پدماساژعمیق: تاثیرآن عمیق ترازبرس معمولی است و موجب بهبودظاهرپوست وبهترشدن گردش خون خواهد شد.

اپیلیدی براون (braun) سری 9 مدل 961e امکان تنظیم شخصی را به کاربر می‌دهد.

براون 961e نسبت به فیلیپس BRE 640/650 بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌باشد.

برش موی بیشتربایک حرکت برای سرعت بخشیدن به اصلاح

لذت بردن از پوستی ماندگار طی 4 هفته

اپیلیدی براون سری 9 موهای بدن را 4 برابر کوتاه‌ترمی کندو دقت آن 0.5 میلی‌متر است.

فنّاوری نوینی که در این (اپیلیدی براون (braun ) مدل 961e )به کار گرفته‌شده است، این امکان رابه شمامی دهد که تیغه‌های وسیع‌تر، بلندتروعمیق تری رادراختیارداشته باشید وموهای بدن خودرابادقت بالا، حتی کوتاه‌ترین آن‌ها (تا دقت 0.5 میلی‌متر) را از بین ببرید ودیگرنیازی به موم نداشته وتا 4 هفته بدنی صاف ولطیف داشته باشید.

براون  961eدارای قابلیت ضد آب میباشد و شما می‌توانید بدون نگرانی زیرآب تمیز کنید و به‌آسانی در حمام وزیر دوش استفاده نمایید.<



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید لوازم آرایشگاهی

 

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام capitalhairandbeauty  پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

کرم موی برکلی

مراقبت مو دارای شرایطی است که نیازمند استفاده از محصولات خاص و متناسب با موی شماست. مطمئناً برای شما هم پیش‌آمده است که از محصولاتی استفاده کرده باشید و حتی باعث خشک شدن و شوره روی موی سر شما شود.

کرم مو berkeley ساخت کشور انگلستان با وزن 475 میلی‌لیتر مناسب برای موهای شما یک حالت‌دهنده و براق‌کننده بسیار قوی می‌باشد که موهای شمارا همچون ابریشم نرم می‌کند.

از خواص کرم مو برکلی این است که موهای شمارا تقویت و مرطوب می‌کند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می‌کند.

فقط کافی است مقداری از کرم تقویت‌کننده مو برکلی را روی دست بزنید و سپس به موهایتان حالت ببخشید.

اگر شما قصد خرید کرم مو برکلی رادارید این محصول باقیمت مناسب در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.

با هم دیگه بخوانیم : بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر alegro

پودر دکلره کلاینر 500 گرم

اگر از آرایشگرتان بپرسید که چه پودر دکلره‌ای خوب است که به ماهم برای استفاده توصیه کنید حتماً پودردکلره کلاینر را به شما نخواهد گفت چون خود آن‌ها از پودر کلاینر برای رساندن پایه‌های 10 تا بالاتر از این محصول استفاده می‌کنند.

مصرف پودر دکلره در سالن‌های زیبایی بسیار زیاد است و پودرهای نامرغوب گردوغبار بسیاری را ایجاد می‌کند که باعث سرفه و هم سلامت فردی که با آن کار می‌کند بسیار مضر است. پودر دکلره کلاینر بدون گردوغبار بوده و عطر خوشی را دارد.

پودر دکلره کلاینر را بی‌شک آرایشگران حرفه‌ای برای رنگ‌آمیزی بهتر موی و از بین بردن رنگ‌های قبلی ازجمله حنا، گیاهی و رنگ‌های سختی همچون پرکلاغی استفاده می‌کنند.

روشن‌کنندگی بالای پودر کلاینر و آسیب کمی که به موی مشتری وارد می‌کند گزینه خوبی برای دانشجویان هنر آرایشگری و کار بارنگ است. دکلر کلاینر به دلیل اینکه کف نمی‌کند ، مناسب برای روشن کردن به روش فویل است

پودر دکلره کلاینر ساخت کشور بلژیک و تحت لیسانس آمریکا با شماره مجوز 5420010815114 با وزن 500 گرم بوده و از آن به‌منظور بی‌رنگ کردن موی سر و رساندن به پایه دلخواه جهت ایجاد زمینه برای نشاندن رنگ‌های موردنظر روی موی سر به کار می‌رود.

منبع : fcdn5



:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟ 

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟ 

با پرفکت مانی(Perfect Money) شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوطخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این بخش از مقاله به توضیح خواهیم داد که ووچر پرفکت مانی چیست؟ تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجرجهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

سام اکسچنجر چیست ؟

خرید و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی سام اکسچنجر است. اگر شما حسابی در پرفکت مانی داشته باشید و یا به عبارتی در پرفکت مانی اکانتی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر امکاناتی را فراهم نمود تا شما در فضایی امن فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت را و سایر خدمات پرفکت مانی را انجام دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید در سایت خرید و فروش پرفکت مانی (سام اکسچنجر)به فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام نمایید. از آنجایی که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است تمام اطلاعات هویتی شما نزد این سامانه کاملا ً محرمانه خواهد بود. و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات و ویژگی های سام اکسچنجر بهره مند شوید زیرا هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر جلب رضایت کاربران از ارائه خدمات است و مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش باید که اصلا پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ به جرات می توان گفت که پرفکت مانی تغییر و تحول بزرگی در سیستم های مالی در جهان ایجاد کرد. کاربرد این ارز دیجیتال را بطور خلاصه می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نگهداری الکترونیکی پول
  • انتقال آسان و سریع در عین حال ایمن پول
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده همچون بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • خرید کالا بصورت آنلاین (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند).


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

زندگینامه محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

محسن ابراهیم زاده

عکسی متفاوت ار محسن ابراهیم زاده

جا پای پاشایی

فرم خواندن و استقبال مردم می تواند از وی مرتضی پاشایی 2 را بسازد، چه بسا مهدی کرد نیز در شکل گیری یک خواننده با استاندارد مردم پسند خیلی میتواند دخیل باش

پرسپولسی

وی به شدت طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است

محسن ابراهیم زاده با کوله

سلفی محسن ابراهیم زاده با عینک آفتابی و کوله 

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

او از سن 14 سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال 1388 دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

محسن ابراهیم زاده

متن ترانه هنوزم از محسن ابراهیم زاده

هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستاره ست / هنوزم خاطره هات برام مثل عمر دوباره ست

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه / هنوزم با تو نشستن به همه دنیا میارزه

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره / اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره


فعالیت حرفه ای محسن ابراهیم زاده

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1388 آغاز کرد. او همچین در اوایل فعالیت کاری خود،ترک حالم عوض میشه شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد.
تنظیم کننده اکثر ترک های او،مصطفی مومنی است.به گفته ی این تنظیم کننده،پس از کنسرت دی ماه :«بعد 5سال تلاش بی وقفه و شب زنده داری و کار گروهی تونستیم نتیجه کارهارو ببینیم.
او همچنین در ترک هایش با ترانه سراهایی مانند مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی،امید علیجانی،علیرضا مرتضی قلی،علی بحرینی، همچنین با تنظیم کننده هایی چون مصطفی مومنی،میثم اکبری،اشکان و رامین آریا،امین کاوه و میلاد عباسی همکاری کرده است.
 


:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این بخش از وبلاگ درب ضد سرقت و سیستم های حفاظتی قصد داریم تا در مورد درب های ضد سرقت چینی برای شما بیشتر بگوییم. این درب ها که از نظر قیمت و کیفیت دارای درجات بسیار متفاوتی می باشند، باعث شده تا هزینه مصرف کننده بسیار کاهش یابد و مصرف کننده انتخاب بیشتری را داشته باشد.
برای اینکه امنیت محل زندگی و کار خود را بالا ببرید باید از تدابیری بهره بجویید که احتمالا هرگونه اتفاقی که سبب آن موجب صدمه یا خسارت شود را پیشگیری نمایید. یکی از مواردی که می توانید با استفاده از امنیت محل مورد نظر خود را تامین نمایید، استفاده از درب های ضد سرقت می باشد.در ادامه با اطلاعات سفر همراه باشید تا در مورد فرصت های تجاری که می تواند در سفر چین برای شما ایجاد شود بیشتر بگوییم.درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار .

مشخصات درب ضد سرقت

معمولا جنس درب های ضد سرقت را از چوب راش استفاده می کنند که میزان برجستگی و یراق های آنها با یکدیگر تفاوت دارند شاستی کشی درب های ضد سرقت در تمامی درب های تفاوتی ندارد.برخی از درب ها برجستگی خاصی ندارند عنوان درب های cnc را به خود اختصاص داده اند این درب ها نسبت درب های که دارای برجستگی می باشد قیمت تمام شده کمتری دارند. نوع دیگری از درب های ضد سرقت درب هایی هستند که جنس اصلی این درب ها از چوب گردو می باشد و قیمت آنها نسبت به درهایی که از جنس چوب راش هستند گران تر است.

درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

 

درب های ضد سرقت به صورت اقتصادی در بازار برای خرید موجود می باشد که برای مشتریانی که قصد خرید این درب ها را دارند کاملا مقرون به صرفه باشد و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند. در کنار استفاده از درب های ضد سرقت می توانید از قفل هایی استفاده کنید که دارای امنیت بسیار بالایی هستند. قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه یکی از قفل هایی هستند که با استفاده از آن ها می توانید حتی بدون استفاده از درب های ضد سرقت، امنیت محل کار یا منزل خود را بالا ببرید.روش دیگری که می توانید با استفاده از امنیت فضای داخلی خود را تامین نمایید استفاده از روق های دوبل فلزی می باشد که در داخل درب قرار می گیرند که در این حالت ضخامت درب شما دو میلی متر بیشتر می شود.درب ورودی آپارتمان اولین منظره از یک خانه است که در چشم افراد قرار می گیرد و از جمله ملزومات یک منزل است که می تواند به ساکنین منزل حس آرامش را انتقال دهد. به اعتقاد ما، علاوه بر امنیت و آرامش، درب ضد سرقت باید از زیبایی بی‌نظیری هم برخوردار باشد تا بتوان از ظاهر آن هم لذت برد.

درب های ضد سرقت چینی

اگر در مورد درب های ضد سرقت مطالعه داشته باشید متوجه خواهید شد که این درب ها از کشور چین وارد ایران می شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی دارند و طبعا بیشتر درب ها ضد سرقتی که از چین وارد می شود از جنس استیل و ام دی اف می باشند.

درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

وزن درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب هایی که در ایران و کشور ترکیه تولید می شوند کمتر است و سبک تر هستند. لولای این درب ها از نوع لولای پنهان می باشد که امنیت را تا حد بسیار زیاد بالا می برد. علاوه بر تمام این موارد این درب قیمت بسیار کمی نسبت به دیگر نمونه های دیگر دارد ولی در بازار فروش کمتری نسبت به دیگر درب ها دارد.ما در گروه اکباتان درب سعی داریم که با ارائه درب ضد سرقت ترکیه‌ای اصل، بهترین کیفیت، خدمات و طرح‌های روز دنیا را بصورت پک اورجینال وارداتی تقدیم‌تان کنیم؛ با درب ضد سرقت ترک حس آرامش، امنیت و زیبایی را به خود هدیه دهید.

مجوزها و گواهینامه ها

مسئله دیگری که در مورد اکباتان درب وجود دارد این است که این گروه تنها گروهی است که نماینده انحصاری شرکت Itibar Celik Kapi کشور ترکیه در ایران می باشد. این موسسه تجربه 12 ساله در زمینه فروش را دارد و توانسته است 20 هزار درب ضد سرقت را در خدمت مشتریان خود قرار دهد.درب های ضد سرقت چینی در بازار ایران و فرصت های تجاری ایجاد شده در بازار

مطلبی بعدی این است که گروه اکباتان درب خدمات پس از فروش خود را با بکارگیری افراد متخصص و کارشناس انجام می دهد تا بتواند بهترین خدمات و کیفیت را در اخیار مشتریان خود قرار دهد. اهداف اصلی این موسسه حفظ وفاداری مشتری و اصالت محصول می باشد.        

 



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 در تور چین به کشور افسانه های کهن و امپراتوری های بزرگ دنیا سفر کنید. کشور چین به عنوان ده کشور اول توریستی جهان ، پرجمعیت ترین کشور دنیا و یکی از کهن ترین تمدن های بشری شناخته شده است.  گردشگران هر ساله و تنها به بهانه شرکت در جشنواره های چین و یا بازدید از جاذبه های دیدنی منحصر به فرد به چین سفر می کنند. اقلیم چهارفصل چین به شما این امکان را می دهند تا هر زمان که اراده کنید تور چین با قیمت مناسب و ارزان را از لیست زیر انتخاب نمائید.

فرایند انتخاب تور چین در فاینداتور

در ارائه شده تورهای مختلف چین را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید . در جزییات تور، قیمت تور چین به همراه لیست هتل های آن تور مشخص هستند . همچنین چنانچه تور دلخواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است. شما می توانید با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و رزرو تور چین را انجام دهید.
ماهیگران در تور چین

9 حقیقت جالب درباره کشور چین

1- چین چهارمین تمدن بزرگ دنیاست. این کشور در تمام دوران های تاریخی پا به پای امپراتوری ایران و رُم باستان بر شرق آسیا حکم رانی می کرد.
2-تورچین با دارا بودن پیشینه ای بسیار کهن و باستانی، مناظر دیدنی متنوع طبیعی، بناها و مقبره های خیره کننده، جزو 5 کشور اول دنیا در زمینه گردشگری است.
3- چینی ها آمار بیشتر سفرهای سالانه را به خود اختصاص می دهند. یعنی اگر کشوری موفق به جلب نظر گردشگران چینی شود می تواند درآمد ارزی خوبی بدست آورد.
4- جاذبه های گردشگری چین بسیار متنوع هستند. چنانچه بخواهید همه آنها را ببینید، سالها زمان خواهد برد.
5- طبیعت بکر، دریاها و رودخانه های متفاوت در چین و همچنین معابد فراوان و زیبا در چین و به عبارتی زیبایی های تمام نشدنی این سرزمین امکان سفر به چین در همه فصل ها وجود دارد. تمام فصول این کشور زیبایی خاص خود را دارند.
6- از مراکز خرید و بازارهای چین نباید گذشت. این کشور بزرگ ترین صادرکننده محصولات به دنیا در کیفیت های مختلف است. 
7- چین سرزمین پانداهای جهان است. پانداها بومی ترین حیوانات چین هستند و با حرکات بامزه خود علاقه مندان به حیات وحش را ترغیب به خرید تور چین می کنند. 
8- چینی ها در سال بیش از 45 میلیارد چاپستیک مصرف می کنند که در مقایسه با جمعیت کشور آمار قابل توجهی است.
9- رابطه تنگاتنگی بین چین و شهر کالیفرنیا وجود دارد. اگر در چین آلودگی هوا باشد، هوا در کالیفرنیا بارانی است.


پیرمرد چینی

راهنمای سفر به کشور چین

کشور چین جز ۵ کشور اول گردشگری دنیا محسوب می شود. پر جمعیت ترین کشور دنیا، با تاریخ کهن 6000 ساله و سرشار از رمز و راز خود، برای هر گردشگر کنجکاوی، انگیزه ایجاد می کند. این کشور بیشترین مساحت و جمعیت آسیای شرقی را به خود اختصاص داده و به قطع یقین سفر و توری متمایز را در اینجا پیش رو خواهید داشت. از تنوع اقلیمی و فرهنگی گرفته تا تنوع معماری و همچنین آداب و رسوم، همه برای ایجاد لحظاتی شگفت انگیز کافی است. چین سرزمینی کهن و پهناور با افسانه های بسیار می باشد. گردشگران و تاجران به این کشور لقب "سرزمین ممکن ها" داده اند. چرا که هرچه تصور کنید، مردمان سخت کوش آنها را می سازند.

10 جاذبه برتر در تور چین

  1. دیوار بزرگ چین
  2. لشگر سفالین در شی‌آن
  3. شهر ممنوعه
  4. رودخانه‌ی لی در گویلین
  5. کوهستان زرد ، یک پارک ملی عالی
  6. پانداهای غول‌پیکر
  7. کاخ پوتالا در لاسا ، سمبل تبت
  8. باند شانگهای – معماری بین‌المللی
  9. بندر ویکتوریا
  10. دریاچه‌ی غربی هانگژو

منبع : فاینداتور



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خیلی از کسانی که قصد دارن از بین تورهای ترکیه ، تور کوش آداسی رو انتخاب کنن  ، میخوان درباره کوش آداسی چیزهایی بدونن . اگه بخوایم درمورد شهر کوش آداسی حرف بزنیم  ، قبل از هر چیزی این مسئله مورد توجه قرار میگیره که کوش آداسی یا جزیره پرنده یکی از مناطق گردشگری ترکیه است که ایرانی های زیادی از رفتن به آنجا استقبال می کنند. برای رفتن به کوش آداسی باید ابتدا با هواپیما به شهر ازمیر و از آنجا با اتوبوس به کوش آداسی بروید . این شهر ساحلی که در خلیج زیبایی در دریای اژه ترکیه قرار دارد، از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه‌است.

کوش اداسی  توسط مردمانی که در ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح از فلات مرکزی آناتولی به این مکان مهاجرت کرده‌اند پایه ریزی شده‌است . باقي مانده خانه های قديمي در نزديكي ساحل به رستوران ها و كافه هایی تبديل شده اند كه بيانگر ساختار قديمي شهر هستند و تپه پشت سر آنها با هتل هاي بزرگ و بلوكهاي آپارتمان نماينگر ساخت وساز دهه 80 ميلادي  تا كنون است .

کوش آداسی

کوش آداسی

درباره کوش اداسی و اقتصاد این شهر میشه گفت که كوش آداسي يكي از شهرهاي توريستي كشور تركيه محسوب مي شود و بيشتر درآمد اين شهر از راه صنعت توريسم مي باشد.همچنين اين شهر يك پورت براي كشتي هاي كروز بوده و بنادر آن جايگاهي براي قايقها و كشتي هاي خصوصي كوچك است.  با توجه موقعيت اين شهر، بسياري از شركتها سعي در راه اندازي طرح هايي براي جذب سرمايه هاي خارجي دارند. اين طرح ها بيشتر در زمينه صنعت ساخت و ساز بويژه در بخش مسكن است.


بهترین وقت سفر به کوش آداسی جه زمانی ست ؟ آب و هوای کوش‌آداسی  معتدل است . تابستان‌های کوش آداسی از اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) شروع شده و تا اواخر اکتبر (اوایل آبان) ادامه پیدا می‌کند. زمستان‌ها دمای هوا زیاد پایین نمی‌آید. ژوییه با دمای بیش از ٤٢ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین ماه کوش‌آداسی است و داشتن کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار، از واجبات سفر به‌شمار می‌آید . آب و هوای معتدل این منطقه این اجازه را به ساکنان آن داده است تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون، انگور و انجیر در زمین‌های حاصلخیز اطراف بپردازند. خوشمزه ترین انجیرهای ترکیه را میتوانید در کوش آداسی میل کنید . کوش آداسی ترکیه 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و آب های زلال و آبی دریای اژه، شب های زنده و رستوران های کباب و ماهی، فروشگاه ها و مراکز خرید، بناهای تاریخی و … از جاذبه های آن هستند. از این شهر می توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید.

کوش آداسی

منبع



:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مدل های مختلف ماشین اصلاح

 

انواع و اقسام ماشین‌های اصلاح صورت در بازار یافت می‌شود و در برخورد اول، انتخاب یکی از آن‌ها واقعاً دشوار است،ما در این مقاله در مورد ماشین اصلاح سر هچون دستگاهای مثل ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس و ماشین اصلاح موی سر پاناسونیک

صحبت نخواهیم کرد بله ماشین های که فقط صورت را اصلاح میکنند و بس . به همین دلیل در این‌جا اصول اساسی  انتخاب صحیح ماشین اصلاح صورت به همراه نکاتی در مورد اصلاح کردن راحت‌تر صورت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

با دقت در تمامی ماشین‌های اصلاح صورت متوجه می‌شویم که در کل، ماشین‌های اصلاح صورت دو نوع هستند:

1.ماشین‌های اصلاح صورتی که تیغ‌های آن‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کنند.

مثل خرید ریش تراش سری 5 براون برای اصلاح لذت بردن .

و دیگری خرید ریش تراش براون سری 3 هم مناسب شما هست.

2.ماشین‌های اصلاح صورتی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی متحرّکند.

مثل خرید ماشین ریش تراش فیلیپس 7000 برای لذت دو چندان از اصلاح

نکته‌ای که از نظرسنجی‌ها به دست آمده نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصله از هر دو نوعِ این ماشین‌های اصلاح صورت شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد. لذا از این نظر بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما خواهد داشت که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، اما موارد دیگری وجود دارد که می‌توانید با آگاهی از آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه به صورت روزانه و برای سالیان سال می‌خواهید استفاده کنید. ابتدا احتیاجات اصلی خود در این مورد را تعیین کرده و انتخاب خود را نسبت به احتیاجات اصلی و میزان بودجه و برای دراز مدت انجام دهید.

 

بعضی از ماشین‌های اصلاح صورت هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.

برخی از این دستگاه‌ها در حالت اصلاح خیس نیز قابل استفاده می‌باشند. تمیز کردن چنین مدل‌هایی راحت‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پوست صورت شما خیلی حساس است می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که با استفاده از انواع ژل و کرم‌های صورت نیز به‌کار می‌روند.

اگر ماشین اصلاح شما مخصوص اصلاح خشک است برای کم کردن حساسیت اولیه می‌توانید ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و خوب خشک کنید و یا یک حوله‌ی ولرم را بر روی صورتتان قرار دهید، به این ترتیب ریش شما نرم‌تر شده و اصلاح آن راحت‌تر صورت خواهد گرفت. اگر ماشین اصلاح شما به صورت اصلاح تر نیز قابل استفاده است صورتتان را با آب ولرم شسته و اصلاح کنید.

در اکثر ماشین‌های اصلاح صورت گزینه‌های اصلاح سبیل و تجهیزات مکمّل وجود دارد.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت میزان  مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند، چنین قابلیتی به شما کمک می‌کند که اصلاح صورتتان هیچ‌گاه نیمه‌کاره نماند.

مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های اصلاح صورت متفاوت است، برای اشخاصی که محدودیت زمانی زیادتری دارند پیش از خرید، اطلاع از مدت دقیق شارژ شدن دستگاه الزامی است.

تعویض سر ماشین اصلاح هر دو سال یک بار، هم به سلامتی بیش‌تر پوست شما و هم به طول عمر ماشین اصلاح کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که عادت کردن به ماشین اصلاح صورت حدود دو تا سه هفته طول خواهد کشید، لذا به خاطر عادت نداشتن، استفاده از ماشین اصلاح صورتی را که خریده‌اید متوقف نکنید.

 

در دستگاه‌هایی که حالت اصلاح دوَرانی دارند بهتر است با حالت دوَرانی و حرکت دادن آهسته بر روی پوست اقدام به اصلاح کنید.

در دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم و با جلو و عقب رفتن تیغه‌ها کار می‌کنند بهتر است با حرکات مستقیم و طولانی اقدام به اصلاح کنید.

تا زمان عادت کردن کامل به طرز استفاده از ماشین اصلاح صورت، امکان دارد برای اصلاح نقاطی از صورتتان کمی سختی بکشید و یا در نقاطی از صورتتان احساس سوزش داشته باشید، به همین خاطر اصلاح صورت بدون اِعمال فشار زیاد مطلوب‌تر است، فشار دادن زیاد باعث ایجاد تحریک یا حساسیت در پوست صورت می‌شود.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت در هنگام کار کمی گرم می‌شوند که این امر در ابتدای استفاده از این دستگاه می‌تواند موجب تحریک پوست شود. به مرور زمان و با اخذ تجربه‌ی بیشتر در طرز استفاده‌ از ماشین اصلاح صورت، این مشکل رفع خواهد شد.

اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ماشین‌های اصلاح صورتی بروید که شانه‌های زیادی دارند.

برخی آقایان نقاطی از صورتشان را که اصلاح آن با ماشین اصلاح صورت مشکل است و فشار زیاد بر آن نقاط موجب تحریک و یا سوزش پوست می‌شود را با تیغ اصلاح می‌کنند.

عادت به تمیز کردن  ماشین اصلاح بلافاصله پس از پایان اصلاح صورت، باعث خواهد شد که اصلاحِ بعدی شما راحت‌تر انجام شود.

تیغ‌های ماشین اصلاح صورت نیز دارای عمر مفید هستند، در طی زمان اگر احساس کردید که آن‌ها کند عمل می‌کنند باید عوضشان کنید.

 

اکنون از شما دعوت می‌کنیم جهت انتخاب ماشین اصلاح صورتِ با کیفیت، از محصولات فروشگاه شیک فام shikfam.com دیدن فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تخم شربتی داروی موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

برای تهیه نوشیدنی ضداسترس در گام اول بهتر است از محصولات غذایی ارگانیک و سرشار از مواد مغذی لازم برای سلامت روحی استفاده کنید:

  تغییرات‌ می‌توانند بزرگ‌ یا کوچک‌ باشند. پاسخ‌ افراد به‌ تغییرات‌ زندگی‌ متفاوت‌ است‌. استرس‌ مثبت‌ می‌تواند یک‌ انگیزش‌ دهنده‌ باشد در حالی‌ که‌ استرس‌ منفی‌ می‌تواند در زمانی‌ که‌ این‌ تغییرات‌ و نیازها، فرد را شکست‌ می‌دهند، ایجاد شود.

برای تهیه نوشیدنی ضداسترس در گام اول بهتر است از محصولات غذایی ارگانیک و سرشار از مواد مغذی لازم برای سلامت روحی استفاده کنید:

 

تخم شربتی

خوشبختانه تخم شربتی جزو دانه های در دسترسی است که در هر عطاری پیدا می شود. این دانه های ریز سلامت عمومی بدن را تضمین می کنند و داروهای موثر و طبیعی برای مقابله با استرس و در واقع بهترین روش درمان گیاهی استرس محسوب می شوند.

داروهای گیاهی برای استرس

نخم شربتی داروی موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

تخم شربتی حاوی مواد معدنی مفیدی مانند منیزیم و همچنین ویتامین B است که این دو ماده مغذی برای کاهش استرس لازم و ضروری هستند. بزرگتری و مهمترین خاصیت تخم شربتی در میزان بالای اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در آن ها است. این ترکیبات مغذی باعث بهبود وضعیت روحی و عصبی شده و حافظ سلامت قلب است.

بادام

بادام جزو خشکبارهای خوشمزه است که سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود. بادام همچنین حاوی میزان قابل توجهی فیبر است. حتماً می دانید که فیبرها برای تنظیمی میزان قند خون بسیار موثر هستند.

      

داروهای گیاهی برای استرس

بادام سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود.

  علاوه بر این اگر بادام را با مواد غذایی حاوی ویتامین B و دیگر مواد غذایی حاوی ویتامین C ترکیب کنید راحت تر و سریع تر می توانید با استرس و اضطراب مقابله کنید.

 

توت فرنگی

توت فرنگی نیز به نوبه خود سرشار از منیزیم هستند و در عین حال جزو منابع خوشمزه ویتامین C محسوب می شوند. اگر روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ عدد توت فرنگی میل کنید میزان نیاز روزانه خود به ویتامین C را تأمین خواهید کرد.

این توت های خوش رنگ و آبدار همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسید فولیک، پتاسیم، فسفر، آهن، کلسیم، زینک و سلنیوم هستند. توت فرنگی به طور باورنکردنی مغذی است و نیازهای روزانه ما در دورانی که دچار استرس و تنش های روحی هستیم را تأمین می کند.

 

       داروهای گیاهی برای استرس

توت فرنگی نیازهای روزانه ما در دورانی که دچار استرس را تأمین می کند.

 

چای بابونه

بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. ماهیت آرام بخش و تسکین دهنده آن به عنوان یک مسکن بر روی سیستم عصبی مرکزی عمل می کند. بابونه به شل شدن عضلات، رفع اضطراب و خواب بهتر کمک می کند.

 برای مبارزه و درمان استرس شما می توانید روزانه 4 فنجان از دمنوش بابونه بنوشید. برای تهیه این دمنوش، 2 قاشق چای خوری بابونه خشک را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه دم بکشد. سپس مقداری عسل به عنوان طعم دهنده به آن اضافه کنید و آن را بنوشید.

شما همچنین می توانید گل بابونه تازه یا چند قطره از اسانس بابونه به آب گرم اضافه کنید و به عنوان تسکین دهنده اعصاب مصرف کنید.

 شما حتی می توانید از این گیاه به عنوان مکمل نیز استفاده نمایید. برای انتخاب دوز مناسب با دکتر خود مشورت کنید.

داروهای گیاهی برای استرس

بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس است.

 

پودر پروتئین شکلات سیاه

احتمالاً اگر به چند داروخانه سر بزنید بتوانید این پروتئین شکلاتی را گیر بیاورید. در واقع این پودر مکمل پروتئین است که از شکلات سیاه تهیه شده و بخشی از نیازهای بدن را بدون ایجاد اضافه وزن تأمین می کند. زمانی که ما دچار استرس می شویم و یک دوره زمانی پرتنش را سپری می کنیم سیستم ایمنی بدنمان ضعیف می شود.

بنابراین برای مقابله با اثرات مخرب استرس به مواد مغذی بیشتری نیاز داریم. فراموش نکنید که شکلات سیاه قدرت افزایش اندورفین را دارد و سرشار منیزیم است. در نتیجه برای مقابله با استرس موثر است.

داروهای گیاهی برای استرس

شکلات سیاه سرشار از منیزیم است و در نتیجه برای مقابله با استرس موثر است

 

 چای سبز

شما همچنین می توانید با نوشیدن یک فنجان چای سبز اضطراب خود را کاهش دهید. چای سبز حاوی آمینو اسید ال تیانین (L-Theanine) است که تولید امواج مغزی آلفا را در مغز افزایش می دهد و این امواج به نوبه خود منجر به کاهش استرس، افزایش آرامش، بهبود تمرکز و هوشیاری ذهنی می شود. به علاوه این اسید آمینه نقش مهمی را در تولید گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) که یک انتقال دهنده عصبی است و باعث ریلکس شدن انسان می شود، ایفا می کند.

 داروهای گیاهی برای استرس

شما می توانید با نوشیدن یک فنجان چای سبز اضطراب خود را کاهش دهید

 

 2  قاشق چای خوری برگ های چای سبز را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید.

 اجازه دهید دمنوش به مدت 5 دقیقه دم بکشد.

مقداری آبلیموی تازه و عسل به آن اضافه کنید.

شما می توانید روزانه 2 تا 3 فنجان چای سبز را برای کاهش استرس بنوشید.

 

عسل درخت پرتقال

همان طور که می دانید انواع متنوعی از عسل وجود دارد. یکی از انواع پرخاصیت آن عسل درخت پرتقال است که به علت خواص آرام بخشی شهرت زیادی دارد. البته اگر موفق به خرید این نوع عسل نشدید می توانید از عسل های معمولی استفاده کنید.

 داروهای گیاهی برای استرس

عسل درخت پرتقال است که به علت خواص آرام بخشی شهرت زیادی دارد.

    

گل ساعتی

  اثر تسکین‌بخشی این گیاه متوسط است و خواب را افزایش می‌دهد. علاوه بر این برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود. بخشی از گیاه که روی زمین است می‌تواند خشک شود و به صورت دم‌نوش مورد استفاده قرارگیرد. این گیاه به صورت تنتور یا کپسول در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

   داروهای گیاهی برای استرس

گل ساعتی برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود.

 

بوزیدان یا جیسینگ هندی

جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. مطالعات مجله ای پزشکی-روان شناسی در هند نشان داده که ریشه جیسینگ هندی با کاهش میزان هورمون کورتیزول (موثر در استرس) در بزرگسالان منجر به کاهش قابل توجه استرس می گردد. همچنین جیسینگ هندی آستانه تحمل انسان را در مقابل استرس افزایش می دهد و به نوبه خود باعث بهبود کیفیت زندگی می شود.

علاوه بر این، جیسینگ هندی منجر به تقویت سیستم عصبی، افزایش انرژی، کاهش خستگی و بهبود کیفیت خواب می گردد.

این گیاه به آسانی در عطاری ها به صورت ریشه تازه، ریشه خشک شده، پودر و یا به صورت مکمل موجود می باشد. روزانه 1 تا 2 گرم ریشه تازه یا خشک را در 1 فنجان شیر یا آب بجوشانید و سه بار در روز مصرف کنید.

اگر می خواهید از مکمل آن استفاده کنید با دکتر خود مشورت کنید.

  زنان باردار و کودکان نباید از این گیاه مصرف کنند.

     داروهای گیاهی برای استرس

جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس است.

منبع : borna.news



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید آنلاین بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم‌ها با قیمت‌های متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول در 16 تیر 97 با ما همراه باشید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پر سرعت نوترینو به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. نوترینو، نام تجاری و ثبت شده‌ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار و نیم (4.5G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد. تکنولوژی نسل‌های گذشته اینترنت مانند 2G، مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

بسته های اینترنت همراه اول

با سرویس اینترنت نوترینو، امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با کمک نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدیو و امکان دریافت کلیپ‌های تصویری بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی، تبادل حجم زیادی از اطلاعات، دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها، انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی پرسرعت از انواع محتواهای ارزش افزوده فراهم می‌شود. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نیز میسر است. برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافی است یک پیامک به شماره 8088 ارسال کنید یا کد دستوری #231*10* را شماره‌گیری کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت نمایید.

در ادامه می‌توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول را به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آن‌ها مشاهده کنید:

روش‌های خرید و پرداخت

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته های اینترنت همراه اول را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

اطلاع از وضعیت بسته

برای اطلاع از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو از روش زیر استفاده کنید:

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت همراه اول (شهریور 97)

بسته های جدید اینترنت همراه اول با قیمت‌های جدید و حجم‌های متفاوت معرفی شده‌اند و در همین حین، بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز دیگر به چشم نمی‌خورند. بسته‌های اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت برند «نوترینو» به مشتریان عرضه می‌شوند. معمولا شرکت‌های مخابراتی با هدف ارائه سرویس‌دهی بهتر به مشتریان، میزان فروش بسته‌های اینترنتی و غیر اینترنتی خود را تحت نظر می‌گیرند و سعی دارند با معرفی بسته‌های مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد معرفی بسته‌هایی با قیمت بالاتر و حجم‌های غیرکاربردی هستیم، بلکه بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز از لیست فروش بسته‌های این کمپانی حذف شده‌اند تا مشترکان به نوعی مجبور به خرید بسته‌های اینترنتی گران‌تر شوند!

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول (صبحانت و شبانت)، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته‌ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند.

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

بسته های جدید اینترنت همراه اول – نامحدود

بسته‌های نامحدود شبانه، بسته‌های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه‌روز ارائه می‌شوند.

بسته های اینترنت همراه اول



:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()