خرید آنلاین بسته های اینترنت
نوشته شده توسط : علی

خرید آنلاین بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم‌ها با قیمت‌های متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول در 16 تیر 97 با ما همراه باشید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پر سرعت نوترینو به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. نوترینو، نام تجاری و ثبت شده‌ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار و نیم (4.5G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد. تکنولوژی نسل‌های گذشته اینترنت مانند 2G، مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

بسته های اینترنت همراه اول

با سرویس اینترنت نوترینو، امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با کمک نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدیو و امکان دریافت کلیپ‌های تصویری بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی، تبادل حجم زیادی از اطلاعات، دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها، انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی پرسرعت از انواع محتواهای ارزش افزوده فراهم می‌شود. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نیز میسر است. برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافی است یک پیامک به شماره 8088 ارسال کنید یا کد دستوری #231*10* را شماره‌گیری کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت نمایید.

در ادامه می‌توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول را به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آن‌ها مشاهده کنید:

روش‌های خرید و پرداخت

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته های اینترنت همراه اول را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

اطلاع از وضعیت بسته

برای اطلاع از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو از روش زیر استفاده کنید:

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت همراه اول (شهریور 97)

بسته های جدید اینترنت همراه اول با قیمت‌های جدید و حجم‌های متفاوت معرفی شده‌اند و در همین حین، بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز دیگر به چشم نمی‌خورند. بسته‌های اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت برند «نوترینو» به مشتریان عرضه می‌شوند. معمولا شرکت‌های مخابراتی با هدف ارائه سرویس‌دهی بهتر به مشتریان، میزان فروش بسته‌های اینترنتی و غیر اینترنتی خود را تحت نظر می‌گیرند و سعی دارند با معرفی بسته‌های مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد معرفی بسته‌هایی با قیمت بالاتر و حجم‌های غیرکاربردی هستیم، بلکه بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز از لیست فروش بسته‌های این کمپانی حذف شده‌اند تا مشترکان به نوعی مجبور به خرید بسته‌های اینترنتی گران‌تر شوند!

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول (صبحانت و شبانت)، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته‌ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند.

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

بسته های جدید اینترنت همراه اول – نامحدود

بسته‌های نامحدود شبانه، بسته‌های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه‌روز ارائه می‌شوند.

بسته های اینترنت همراه اول





:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: