بهترین لغت نامه های انگلسیی و فارسی
نوشته شده توسط : علی

بخش بهترین های سایت وینفون با هدف معرفی بهترین بازی ها و برنامه ها در زمینه های مختلف مقاله هایی را تحت این عنوان منتشر می کند. این هفته قصد معرفی بهترین لغت نامه های دوزبانه انگلسیی به فارسی و فارسی به انگلیسی را برای سیستم عامل ویندوز و ویندوز موبایل  را داریم، در ادامه همراه وینفون باشید.

 امروزه زبان انگلیسی در اکثر امور و کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و همه آن را به عنوان یک زبان بین الملل می شناسند، با این وجود ما نیاز بیشتری به یادگیری این زبان برای ارتباط با افراد در سراسر جهان یا خواندن کتاب ، مجله، خبر و خیلی کارهای دیگر داریم. از طرفی با گسترش حوزه تکنولوژی در بین افراد جامعه، آن ها ترجیح می دهند تا از کتاب های کاغذی استفاده نکنند و از کتاب ها و برنامه هایی استفاده کنند که می توانند رو گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود همیشه همراه داشته باشند. یکی از کتاب های که برای هر فردی که نیاز به یادگیری و یا دانستن زبان خارجه دارد کتاب های فرهنگ لغت یا دیکشنری است. فرهنگ لغت کتابی است که در آن معانی واژه ها، تلفظ و یا اطلاعات کاربردی درباره آن ها وجود دارد. فرهنگ لغت های دوزبانه مانند انگلیسی به فارسی و یا ترجمه فارسی به انگلیسی معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو و با اهمیت بالای این برنامه ها در این قسمت بهترین ها را در این زمینه خدمت شما معرفی می کنیم.

EZDictionary

ezdictionary1

دیکشنری یونیورسال دیگر برای استفاده شما EZDictionary نام دارد. برنامه ای با قیمت ۱.۴۹ دلاری که البته شما می توانید آن را امتحان کنید و در صورتی که از استفاده آن راضی باشید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. این یک برنامه تمام عیار برای برطرف کردن نیازهای یک زبان آموز است. در این نرم افزار می توانید تمامی لغات ضروری برای امتحان IELTS به همراه سوال های متعدد مربوط به آن ها را مطالعه کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن عالی توسط جناب حسام کاشفی عزیز ساخته و منتشر شده است. از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار هماهنگی خوب آن با دستیار صوتی ویندوز یعنی کرتانا است، به گونه ای که به راحتی می توانید حتی زمانی که اپلیکیشن بسته است، از طریق کرتانا کار های ترجمه ی خود را انجام دهید.

برخی ویژگی های برنامه EZDictionary:

  1. دیکشنری آنلاین (در حدود ۷۰ زبان)
  2. دیکشنری آفلاین اختصاصی انگلیسی – فارسی
  3. دیکشنری انگلیسی به انگلیسی
  4. واژگان و سوالات IELTS
  5. نوتیفیکیشن های تعاملی
  6. یکپارچه با کرتانا
  7. روش لایتنر
  8. کلمه ی روز + کاشی زنده
  9. ذخیره ی واژه های مورد علاقه

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

EZDictionary55


SkyDic:

skydic3

برنامه SkyDic برنامه ای متفاوت با دیگر دیکشنری ها است چرا که شما برای استفاده از این برنامه می توانید گلاسوری های متفاوت را دانلود و از آن ها استفاده کنید. این که شما بتوانید از چند دیکشنری عمومی و تخصصی در کنار هم استفاده کنید نشان برتری این برنامه به دیگر برنامه ها می تواند باشد. شما می توانید گلاسوریی ها با فرمت mdx و فایل‌ های دیتا با فرمت mdd را دانلود و در برنامه وارد کنید. برنامه SkyDic نیز یک برنامه ایرانی که توسط حسین زارعی ساخته شده است.

برخی ویژگی های برنامه SkyDic:

  1. نصب گلاسوری ‌ها با فرمت mdx و فایل‌ های دیتا با فرمت mdd
  2. جا به‌ جایی سریع بین گلاسوری ‌های نصب شده
  3. نمایش تصاویر و پشتیبانی از هایپرلینک
  4. تلفظ آفلاین با استفاده از موتور متن به گفتار سیستم عامل
  5.  قابلیت نصب پکیج‌ های تلفظ طبیعی آفلاین
  6. سازگار با برنامه‌ های کتاب‌خوان مثل Tucan Reader و Bookviser Reader
  7. تشخیص کلمات با استفاده از میکروفون
  8. پشتیبانی از فرامین صوتی و کرتانا

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

SkyDicqr-code-skydic


Advanced Persian Dictionary:

advanced-persian-dictionary1

برنامه ای که شما با آن علاوه بر استفاده از واژگان می توانید از موتور جستجوگر گوگل نیز استفاده کنید و علاوه بر ترجمه کلمات از ترجمه جملات خود نیز آگاه شوید، البته برای استفاده از بخش گوگل ترنسلیت باید به اینترنت متصل باشید ولی در استفاده از لغت نامه نیازی به اینترنت ندارید و حتی در این حالت می توانید از تلفظ کلمات به دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی نیز بهره مند شوید. جملات رایج مربوط به هر کلمه را ببینید. با توجه به منوی این برنامه شما توانایی استفاده راحت و سریع از تمام بخش های برنامه را دارید فقط کافی است به سمت ها چپ و راست صفحه را بکشید. این برنامه تنها نسخه موبایل را دارا می باشد و روی ویندوز فون ۸ و ۸.۱ و ویندور موبایل ۱۰ نیز قابل نصب است.

برخی ویژگی های برنامه Advanced Persian Dictionary:

  1. تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی به صورت آنلاین و آفلاین
  2. آوا شناسی آمریکایی و بریتانیایی و فارسی
  3. استفاده آفلاین از قسمت لغت نامه
  4. موتور جستجوگر گوگل برای ترجمه جملات
  5. جملات کاربردی برای هر کلمه

برای دانلود این برنامه می توانید بر روی تصویر کلیک کنید یا از کد QR زیر استفاده کنید.

advanced-persian-dictionary qr-advanced-persian-dictionary

 

منبع : وینفون





:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: