راز های خرید کت و شلوار
نوشته شده توسط : علی

راز هایی که در مورد خرید کت و شلوار مردانه نمیدانید

 

معیار شما برای خرید یک کت و شلوار خوب چیست؟ از جمله پوشش‌های رسمی آقایان در مجامع گوناگون کت و شلوار است که در انواع مدل و طرح در بازار موجود می‌باشد، اما عموم افراد در زمان خرید دقت کافی را به خرج نمی‌دهند.

در حالی که خریدن این نوع پوشش رسمی دارای اصول و مراتب خاصی است که اگر به آن توجه شود، لباسی متناسب به نوع نیاز خود خریداری خواهید کرد. به عبارت دیگر درباره خرید کت و شلوار مردانه رازهایی وجود دارد که لازم است هر مرد شیک پوشی از آن اطلاع داشته باشد. بنابراین اگر تاکنون نتوانستید لباس مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با اصول خرید پوشش رسمی آقایان آشنا شوید.

کت شلوار، پوشش مورد علاقهی آقایان

هر مرد شیک پوشی که به خاص بودن استایل خود اهمیت می‌دهد، به خرید کت و شلوار مردانه علاقمند است. اگر چه تیپ‌های اسپرت راحت‌تر می‌باشد، اما داشتن تیپ رسمی موجب افزایش اعتماد به نفس و القای حس خاص بودن به آقایان خواهد شد. به همین جهت عموم آقایان نسبت به خرید کت و شلوار حساس هستند و می‌بایست برای خرید این نوع لباس با توجه به نکات مهم، فروشگاهی بسیار خوب را انتخاب نمایند. جالب است بدانید مردان از کودکی تا سنین بالا به این نوع لباس رسمی علاقه‌ دارند و به همین علت میزان تقاضای این پوشش بسیار زیاد است.

اصلیترین نکات برای خرید کت و شلوار کدامند؟

به طور کلی آقایان از این نوع لباس رسمی برای مجالس عروسی و جشن‌ها، محل کار و فضاهای اداری، جلسات مهم و... استفاده می‌کنند. پوشیدن کت شلوار برای تمامی فضاهای ذکر شده ضرورت دارد، اما می‌بایست برای هر فضایی کت و شلواری خاص خریداری شود. به عبارت دیگر برای حضور در محل کار می‌بایست کت و شلواری رسمی خریداری شود، البته این مورد تنها موضوع مهم در خرید این نوع لباس خاص نیست. از جمله مهم‌ترین نکات خرید کت و شلوار مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب مدل مناسب:مدل‌های متنوعی برای دوخت کت و شلوار وجود دارد، که خرید برخی آن‌ها مثل کت‌های یقه آرشال فقط و فقط مناسب مجالس عروسی می‌باشد. در حالی که خرید کت و شلوارهای با مدل یقه انگلیسی برای فضاهای اداری هم مناسب می‌باشد. از جمله مدل‌های روز دنیا که امروزه در ایران هم به فروش می‌رسد، می‌توانید برای اهداف مختلف خریداری کنید. پوشیدن مدل‌های اسپرت در فضاهای کاری و بالعکس به هیچ وجه درست نبوده و موجب بد تیپ نشان دادن افراد خواهد شد.
  2. جنس پارچه:از دیگر نکاتی که می‌بایست در زمان خرید مورد توجه قرار دهید، جنس پارچه‌ی کت و شلوار می‌باشد. برای دوخت این نوع لباس‌های خاص از پارچه‌ های مختلف طرحدار و ساده استفاده می‌شود، که مشهورترین آن‌ها پارچه‌های فاستونی و ساتن است. بنابراین می‌بایست در زمان خرید توجه لازم را به جنس پارچه داشته باشید تا لباس با ضخامت و شکل ظاهری مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید.
  3. رنگ لباس:انتخاب رنگ لباس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، که خوشبختانه تولیدکنندگان در ایران و خارج از ایران کت و شلوار مردانه را در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌نمایند. به طور کلی رنگ‌های طوسی، مشکی، سورمه‌ای و... عمومیت دارند و برای استفاده در جلسات مختلف مناسب می‌باشند.

افزون بر این نوع دوخت و تولید کننده‌ای که لباس را عرضه کرده است، در زمان خرید بسیار مهم می‌باشند، زیرا دوخت برخی از لباس‌ها منظم نبوده و بیشتر توی ذوق افراد خواهد زد. پس نسبت به انتخاب برند تولیدکننده هم حساس باشید، تا بتوانید با بهترین شکل ممکن در فضاهای مختلف کاری یا خانوادگی شرکت نمائید.

 

چرا قیمت کت شلوار مردانه زیاد است؟

با افزایش تورم جهانی قیمت خرید انواع کت و شلوارهای مردانه هم افزایش چشمگیری داشته است که موجب ناراحتی برخی از افراد نیز شد. اگر چه قیمت‌ها بسیار بالا است، اما این گرانی بی‌علت نیست. از آنجا که برای تولید این نوع لباس‌های مردانه از پارچه‌های بسیار بسیار باکیفیت استفاده می‌شود تا طول عمر آن بالا باشد، قیمت کت و شلوار هم بالاتر از سایر پوشش‌های مردانه است. البته لازم به ذکر است که قیمت بالای این نوع البسه در برابر کاربرد و طول عمر بالای که دارد به هیچ وجه چشمگیر نمی‌باشد.

افزون بر این با انتخاب یک فروشگاه مطمئن و خاص می‌توانید لباس رسمی خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید؛ چرا که برخی از فروشندگان محصولات خود را با قیمت‌های تخفیفی ارائه می‌نمایند.

افزون بر این شما می‌توانید در زمان خرید مدل‌های مختلف را از برندهای مشهور قیمت بگیرید تا بهترین مرجع خرید را برای خود انتخاب نمائید.

بهترین مرجع خرید کت و شلوار را بشناسید!

خوشبختانه امروزه برندها و مجموعه‌های مختلفی در ایران به تولید و عرضه‌ی انواع کت و شلوار مخصوص آقایان می‌پردازند که از کیفیت و نوع دوخت بسیار عالی برخوردار هستند. به عبارت دیگر برندهای ایرانی امروز به اندازه همتای خارجی خود پوشاک باکیفیت و خاص تولید می‌کنند. پس هیچ نگرانی از نظر کیفی درباره خرید محصولات ایرانی وجود ندارد، در حال حاضر برندهای مشهور خارجی مانند  burberry,Gucci، , ایرانی مانند زاگرس پوش در حال تولید و عرضه‌ی کت و شلوار مردانه هستند. تمام این برندها محصولاتی بی‌نظیر و خاص تولید می‌کنند، اما قیمت لباس‌های باکیفیت در زاگرس پوش بهتر است.

زاگرس پوش نام مجموعه‌ای با بیش از ده سال سابقه‌ی کار است که توسط کادر و پرسنلی متخصص اداره می‌شود. این برند ایرانی که خود تولیدکننده انواع کت و شلوار خاص مردانه است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد. قیمت محصولات این برند بسیار مقرون به صرفه بوده و برای افراد با توان مالی پایین هم مناسب می‌باشد.

 

خرید مستقیم از زاگرس پوش را تجربه کنید!

این برند مشهور ایرانی که روز به روز محصولات مدرن و جذابی را تولید و عرضه کرده است، با راه اندازی یک وبسایت امکان خرید مستقیم را برای مشتریان خود فراهم نمود. همچنین با ارائه تخفیفات ویژه روی محصولات توانست رضایت مشتریان خود را جلب نماید، بنابراین به راحتی می‌توانید از طریق سایت زاگرس پوش کت و شلوار مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنید. این وبسایت که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد، کاملاً مطمئن بوده و لباس‌های خریداری شده با بهترین بسته بندی ارسال خواهد شد. پس برای خرید از زاگرس پوش درنگ نکنید.

منبع:
https://www.zagrospoosh.com/

https://zoomlife.ir/reportage/1149-zagrospoosh-mens-suit.html





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: