خرید لوازم آرایشگاهی
نوشته شده توسط : علی

خرید لوازم آرایشگاهی

 

متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایان فقط با شنیدن نام وسایل آرایشگاه از دوستان و آشنایان، بدون تحقیق و بررسی لازم اقدام به تهیه آن می‌کنند و علاوه بر ضرر مالی گاه دچار عوارض یا مشکلات بهداشتی و یا ناراحتی های حاصله از کیفیت پایین برخی از لوازم آرایشگاه زنانه یا مردانه می‌شوند. در نظر گرفتنِ میزان عمر مفید و استاندارد بودن وسایل آرایشگاهی از اهمیت بسزایی برخوردار است که فقط با تجربه‌ی حضور طولانی‌مدت در بازار لوازم آرایشی که شیک فام مفتخر به آن است، حاصل می‌شود. فروشگاه اینترنتی شیک فام capitalhairandbeauty  پر کاربردترین دسته‌بندی‌های وسایل آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی و در هر دسته بندی اقدام به گلچین کردن محصولاتی معتبر و کاربردی کرده است. شیک فام در تمام مراحل خرید وسایل اپلاسیون – لوازم کوتاهی – لوازم یک بار مصرف آرایشگاهی و محصولاتی هم‌چون موم اصلاح– موم داغ کن و قیچی با حفظ سرعت‌عمل در خدمت شما خواهد بود حتی میتوانید لوازم تحریر فرزندانتان را با تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

کرم موی برکلی

مراقبت مو دارای شرایطی است که نیازمند استفاده از محصولات خاص و متناسب با موی شماست. مطمئناً برای شما هم پیش‌آمده است که از محصولاتی استفاده کرده باشید و حتی باعث خشک شدن و شوره روی موی سر شما شود.

کرم مو berkeley ساخت کشور انگلستان با وزن 475 میلی‌لیتر مناسب برای موهای شما یک حالت‌دهنده و براق‌کننده بسیار قوی می‌باشد که موهای شمارا همچون ابریشم نرم می‌کند.

از خواص کرم مو برکلی این است که موهای شمارا تقویت و مرطوب می‌کند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می‌کند.

فقط کافی است مقداری از کرم تقویت‌کننده مو برکلی را روی دست بزنید و سپس به موهایتان حالت ببخشید.

اگر شما قصد خرید کرم مو برکلی رادارید این محصول باقیمت مناسب در فروشگاه شیک فام عرضه می‌شود.

با هم دیگه بخوانیم : بهترین های ارایشی ،گریم،بهداشتی و عطر alegro

پودر دکلره کلاینر 500 گرم

اگر از آرایشگرتان بپرسید که چه پودر دکلره‌ای خوب است که به ماهم برای استفاده توصیه کنید حتماً پودردکلره کلاینر را به شما نخواهد گفت چون خود آن‌ها از پودر کلاینر برای رساندن پایه‌های 10 تا بالاتر از این محصول استفاده می‌کنند.

مصرف پودر دکلره در سالن‌های زیبایی بسیار زیاد است و پودرهای نامرغوب گردوغبار بسیاری را ایجاد می‌کند که باعث سرفه و هم سلامت فردی که با آن کار می‌کند بسیار مضر است. پودر دکلره کلاینر بدون گردوغبار بوده و عطر خوشی را دارد.

پودر دکلره کلاینر را بی‌شک آرایشگران حرفه‌ای برای رنگ‌آمیزی بهتر موی و از بین بردن رنگ‌های قبلی ازجمله حنا، گیاهی و رنگ‌های سختی همچون پرکلاغی استفاده می‌کنند.

روشن‌کنندگی بالای پودر کلاینر و آسیب کمی که به موی مشتری وارد می‌کند گزینه خوبی برای دانشجویان هنر آرایشگری و کار بارنگ است. دکلر کلاینر به دلیل اینکه کف نمی‌کند ، مناسب برای روشن کردن به روش فویل است

پودر دکلره کلاینر ساخت کشور بلژیک و تحت لیسانس آمریکا با شماره مجوز 5420010815114 با وزن 500 گرم بوده و از آن به‌منظور بی‌رنگ کردن موی سر و رساندن به پایه دلخواه جهت ایجاد زمینه برای نشاندن رنگ‌های موردنظر روی موی سر به کار می‌رود.

منبع : fcdn5





:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: